No, musim to tu napisat, snad to niekomu pomoze. Zaver je taky ze vidlicu som uspesne odservisoval.Funguje ako ma. Len komedia s tam tou vyssie uvedenou vymenou vnutorneho tesnenia sealheadu-scarper sealu. Nedal som na rady a narval to od strany bottom nutu. Jasne ze som to poskodil a tieklo to. Takze risesnie dat stary scarper seal spet-bol ok netiekol. Len nemam PT-AV-5 a pod. a hnusilo sa mi to kupovat
tak som to zaniesol do miestneho profi servisu. Za pol hodku volali ze hotovo. Za 7e, Vyjdem z predajne a kukam na to a seal head je opacne nasadene. Vraciam sa spet. Jaaaj, ze niekto ho asi vyrusil. Kukam co robi. Upevnuje damper shaft do toho AV-5. Berie blicky !!! nie 15 vidlicovy. V soku nie som schopny reakcie.. asi vie co robi. Trosku to povoli. Kukam zas ako puk, dava to prec z AV-5 a povoluje maticu na damper shaft dole pri bottom nut kde sa nastavuje rebound. Vysrobuje a chce tam rvat ten sealhead odtial.. skoro ma vystrelo. Mu vravim ze z vrchu preboha, bez slova tak spravi ale rozoberie cely rebound vratane tej
plast tycky a vyskocia gulicky potom to cele zas dava spet.. ja uz som v mrakotach neschopny rekcie. navela to navlecie spravne ale 0,1s som ho zastavil pred znicenim aj povodneho tesnenia.
nakoniec perlicka. Do zveraku uchytil cely damper shaft za maticu reboundu /jasne ze tam zostali sramy a aj na shafte a zas blickami dotahoval seal head, cize proti sebe.Som mysle ze to zas da do AV-5 a dotiahne to nezavisle. Ze nikde nedal loctite a pod ani nehovorim.
Asi to chcel osud aby som toto videl. Sevisujem si
bajk na 90 percent a pruzenie bolo poslende co som nerobil. Takze uz viem ze dokupim co treba a usetrim si nocne mory
.
Este raz dakujem za vsetky predch. rady.