zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
https://youtu.be/Ofd8uK5PmkQ?si=PS_wBHOC7KRKKowE
https://www.trekbikes.com/us/en_US/equipment/cycling-components/bike-rims-accessories/bike-rim-strips-tape/bontrager-tlr-rim-strip/p/31426/
http://www.hanak-trade.cz/produkt/t2c-r-tt-tubeless-paska
Mam na jednych kolesach https://www.bike-discount.de/en/peaty-s-chris-king-mk2-tubless-valves-42mm ktore su sice pekne a capicky su fajne funkcne..ale jadra ventilov sa lepia ako blaznive a prestavaju fungovat. Uz som ich raz menil.
Na druhu stranu mam na Marine obyc Stans ventilky a tam su tie jadra povodne a nikdy sa nezlepili.
Tmel pouzivam klasiku Stans no tube.
https://www.trekbikes.com/us/en_US/equipment/cycling-components/bike-rims-accessories/bike-rim-strips-tape/bontrager-tlr-rim-strip/p/31426/
Sedí v pohode aj s ne-Bontrager ráfikmi. Lebo v origo kolesách na Trek-u ju mám a veľmi som s ňou spokojný. Tak by som vzal asi aj do týchto ak by sedela.
Táto Bontrager páska má také profilovanie, také žliabky akoby a v tom sa pätka zachytí a nie je možné ju pri dávaní plášťa dolu odtrhnúť malou silou, treba riadne pritlačiť. Ale samozrejme platí to zas pre objemnejšie a mäkšie plášte - ktoré som spomínal vyššie.