Posobis značne dezorientovane, žlté lístky môžeš vymeniť za SMS alebo notifikácie z appky a pošta taktiež prevádzkuje balikoboxy a podobnými funkciami ako Packeta.
06.12.2023 - 21:42:36
00
ja využivam packetu už dlho, pravidelne takmer každy tyždeň v ČR aj SR a nemal som nikdy jediny problém, s vydajným miestom, appkou ani z-boxom takže nechapem absolute tie sťažnosti

inak suhlasim s Mathew-om - s poštou nemam zle skusenosti ale balik by som si cez nich nedal poslať - lebo otváracia doba, lebo dodacia doba, podacie listky vypisovať (a tie online su oničom)
v tomto všetkom ma packeta na vrch, za mňa


Naposledy upravil tomtoylc dňa 06.12.2023 - 21:44:52, celkovo upravené 1 krát.

06.12.2023 - 21:42:40
10
inak presunul by som to do skusenosti s kuriemi

packeta je cela cez app. aj ked chces vratit zasielku (napr. nevhodna velkost) tak sa bez nej nepohnes. ak stym ma niekto problem mal by volit inu prepravnu spolocnost.
mne napr. uz alzabox po zadani kodu neotvoril dvierka. musel som volat na podporu a trvalo to vyse hodiny - technik na dialku resetol box. a bol som rad ze mi heslo fungovalo a nemusel som riesit co dalej.
ale stalo sa mi uz aj ze mi na vydajnom mieste odmietla dat balik lebo im zblbol system (vtedy este zasielkovna) piatok pred vikendom nieco co som na vikend potreboval.

k packete este tolko - miestny obchod ma u nich kod. ked som teraz riesil reklamaciu (detto vratenie tovaru) stacilo v app napisat kod obchodu a vygenerovalo mi kod ktory stacilo na vyd. mieste povedat a balik siel prec. ked som vracal tovar vo 4camping musel som to posielat za svoje co by ani tak nevadilo ale packeta po zdlhavom vypisovani udajov do app mi dala 5.80 co som neakceptoval a musel vypisovat adresy, podaci listok a ist na postu. aj ked som tam nieco uz nakupil toto ma velmi odradilo od dalsieho nakupu. naopak mtbiker palec hore za pristup.

ak by som to rozpisal uvediem bezny priklad - velkostne tabulky byvaju dost ulet. tak si objednam rovno dve velkosti oblecenia. vydajne miesto mam po ceste domov na obed. vyzdvihnem balik. pridem domov, vyskusam oblecko. zabalim balik s nevyhovujucou velkostou, najem sa, vytukam kod v app. cestou naspat do prace odovzdam balik na vydajnom mieste. tomu sa vravi prozakaznicky pristup.
06.12.2023 - 21:43:07
11
Z box je fajn, využívam často. A už sa dá vybrať aj cudzia zásielka.
Aplikáciu pošty taktiež využívam, najmä pri posielaní. Podám elektronicky a preto prepážke len odovzdám. Ako bolo spomenuté, dá sa využiť balíkomat alebo posielanie na poštu. Fungujú aj notifikácie a sledovanie zásielky.
Nie je to také hrozné.
06.12.2023 - 21:47:23
01
Hej presunte to do inej temy.

Ja som postu nespominal. Stazoval som sa na to, ze po mne chce Packeta instalaciu aplikacie bez toho, ze by som o tom bol dopredu informovany. Keby som to vedel, tak by som si ich box nevybral.

Howgh.
06.12.2023 - 22:55:22
00
Suhlasim, tiez nesom zastanca appiek na vsetko, no zial, bez toho sa dnes nikam nedostanes (nie tak davno to bolo doslovne - green pass)...

Na vsetko ti treba appku, zabudnes telefon tak si skoncil 😕

* a este k tym carovnym zltym listkom, neni pravda, mas aj sms, mas aj maila, este ti to 2x pipne z appky notifikaciu, a ajtak ti nechaju listok... Nepisal by som, ak by sa mi to vela krat nestalo, ...

Ja som napr. velmi rad za tu packetu, hlavne posielanie a preberanie kedy chces, v meste to je ine, no take (zabudnute) dedinky vsade mozne, tam ti postu zavru niekedy aj na 2 dni, kazdy tyzden "z technickych pricin", a nevyberies ani list.

Tak ci onak, je to jedno, stale je najlepsia moznost ist do obchodu osobne, vyskusat, a vela krat trafis ovela lepsie zlavy ako cely black friday, ano, cely mesiac je Black....

*Koncim uz
07.12.2023 - 19:00:14
00
Gusto0 napísal:
inak presunul by som to do skusenosti s kuriemi

packeta je cela cez app. aj ked chces vratit zasielku (napr. nevhodna velkost) tak sa bez nej nepohnes...


Len nedavno som vratil tovar s5 do mtbikera cez Packetu a vtedy som ani len netusil, ze Packeta appka existuje. Takze to nie je celkom tak, ako pises.
08.12.2023 - 20:43:13
00
Donesiem balík s vloženým formulárom na výdajne/odberné miesto Packety, poviem ID e-shopu a vybavené; bez appky
09.12.2023 - 08:34:48
00
bolo to davnejsie. mozno sa nieco zmenilo. odomna chcela kod a ze bez app to nepojde - mozno ona aj ja sme zle pochopili a stacil ID obchodu. ono totiz po zadani ID obchodu do app vyhodi 5 miestny kod ktory mas povedat pri odosielani balika. odvtedy to tak robievam.
kazdopadne dobre vediet.
09.12.2023 - 10:49:17
00
ahoj,
chcem sa opýtať na moju objednávku č. 854241. vytvorenú 8.12., pri niektorých položkách sa čakalo na dodanie, ale už minulú stredu bolo všetko zelené a napriek tomu mi to dodnes nebolo odoslané. rozumiem, že máte v tomto období veľa práce, ale 7 dní? alebo je tam nejaký problém o ktorom ste ma zabudli informovať?
ďakujem
20.12.2023 - 20:38:37
00
sorcerer Ahoj, mrzí nás, že na ňu tak dlho čakáš, štandardné to nie je. Ráno sa na tvoju objednávku spolu s kolegami pozrieme a budem ťa informovať o jej stave.
20.12.2023 - 21:24:44
10
posledny cca týždeň pozorujem, že je nefunkčný zoznam zakupených produktov ... nemám tam žiadnu položku, pritom by som ich tam mal mať 116
29.12.2023 - 20:57:57
00
Skúšal si v menu “ moje objednavky “ položku “ vybavené “ ? Bo keď nemáš žiadne aktívne - vybavujuce sa objednavky , je položka v menu “ aktívne “ ako prvá sa zobrazujúca … mne to ide .
30.12.2023 - 05:37:05
00
mam pocit, že ukazovalo všetky zakúpené produkty, celu históriu ... da sa isť aj cez profil - moje produkty... a tam tiež rovnako mi nič neukazuje
viem si to zobraziť len jednotlivo, cez vybavene objednávky čo je zdĺhavé a neprehľadné
30.12.2023 - 08:58:57
00
Profil / Zoznamy produktov / Zakúpené produkty

Mne funguje, ak si toto hľadal
30.12.2023 - 09:03:35
00
keyboard_arrow_up