HC97 neriesi hlavny problem vsetkych Chargerov a sice midvalve. Za dany peniaz mi pride efektivnejsie riesenie tuning - bud v shockcrafte, pripadne v m-suspensiontech.
03.01.2024 - 10:04:46
02
Toto je jednoduche a dobre riesenie ktore si vies spravit sam doma, pokial mas nejake skusenosti a zrucnost so servisom vidlic....
ACS3 + HC97 + Pike Ultimate + upgrade Chargra z RCT3 na RC2... ano mohol som mat za tie prachy uz EXT, ale rad experimentujem a paci sa mi jednoduchost nastaveni.... premyslal som aj nad Formulou Selvou R, dual air + 7 kompresnych ventilov mi nepride uzivatelsky jednoduche, lebo ked sa nieco nezda pridas 5 psi do negativky alebo uberes 5 z pozitivky? + 7 ventilov + hsc + lsc... nie som az taky skuseny v ladeni vidlice na dany typ trailu... no proste nic pre mna... v jednoduchosti pruziny a nastaveni hc97 je krasa.... a popravde kazdy kto chytil do ruk len acs3 vie ze je to ovela lepsie ako seriova pike/lyrik/fox36...

Este cakam na vidlicu od Push Industries, potom sa uvidi ci ostanem pri tychto uprgradoch alebo nie...

Za mna len odporucam tuto kombinaciu....
03.01.2024 - 10:22:58
03
Externé nastavenie HSC Selva nemá... Upravuje sa to práve vymenou tých ventilov
Len na doplnenie
03.01.2024 - 17:31:12
01
Aha... som uz zabudol... kazdopadne skvela vidla s vela moznostami nastavenia....
03.01.2024 - 19:13:53
00
Nesťažujem sa, mam cice verziu S ale odkedy som ju nafukal tak iba jazdím a na nic nesham 😅
03.01.2024 - 19:36:22
00
Aj kamos ma taky nazor, nastavi a neriesi ako to je... ale raz sa mu stalo v bikeparku ze mal zavretu kompresiu a ani to nevedel :lol: ... fox36...
03.01.2024 - 19:47:30
00
Ja som mal aj 36ku performance elite ešte s Fit4, potom 38 performance elite s grip 2... v oboch som vkuse niečo ladil,tlaky, tokeny, rôzne nastavenia, hustoty olejov... Na tej Formule ale nemám potrebu
03.01.2024 - 19:57:08
00
Rumakk napísal:
Toto je jednoduche a dobre riesenie ktore si vies spravit sam doma, pokial mas nejake skusenosti a zrucnost so servisom vidlic....

Netvrdim, ze to je zle riesenie, len teda, ze za rovnaky, resp aj mensi peniaz, existuje kvalitativne lepsie riesenie.. a dovolim si povedat, ze aj jednoduchsie pre ludi, ktori nie su tak zdatni v servisovani - staci vybrat damper z vidlice, odoslat tunerovi, namontovat spat do vidlice.
04.01.2024 - 13:42:24
00
Mozno nic nove pre niekoho, ale kusok kobercovej pasky je dobra pomocka na smykajuce ruky pri odkrucani aircan.

Prílohy:

IMG_4123.jpeg
IMG_4123.jpeg 189.2 KiB thumb_up0thumb_down

06.01.2024 - 15:04:41
05
Alebo aj kus duše
06.01.2024 - 15:33:26
04
Alebo odmastená gumená rukavica na ruke a odmastená komora.
06.01.2024 - 19:02:51
02
Čaute dával som servisovat svoj zadný tlmič Fox float ctd evolution series . Nechal som ho doma 3 dní položený na starom mobile a dnes som ho šiel vziať a všimol som si vyteceny olej . Je to normálne keď je vodorovne položený alebo je zle spravený servis ?

Prílohy:

IMG20240114174444.jpg
IMG20240114174444.jpg 143.28 KiB thumb_up0thumb_down

14.01.2024 - 21:13:12
00
Moznost B je spravna - odflaknuty servis. Ak to tecie ako je spoj aircanu a hlavy, tak to tipujem na poskodene tesnenie. Alebo slabo dotiahnuty aircan, ale to pochybujem.
14.01.2024 - 21:20:29
00
Kadiaľ vytiekol?
15.01.2024 - 06:43:47
00
......ten o-kružok ktorý je medzi vonkajšim obalom a hlavou tlmiča tesní o vonkajší priemer obalu,čiže v hlave sedí v drážke.Takže čisto technicky vzaté, keby ten obal povolil o pol otáčky aj tak ešte musí tesniť na 100%.Podla mna to tečie pod tým nastavovacím kolečkom.A či už to tečie z patrony, alebo to vytieklo z nejakej bezvýznamnej dutiny do ktorej sa to dostalo pri servisovaní....to neviem.To zistí ked bude točiť kolečkom.
15.01.2024 - 06:47:21
01
keyboard_arrow_up