Jeden ma ine plany, druhy skoncil s pedalmi

22. DECEMBRA 2023 04:15
Wout an Aert sa nezúčastní Tour de France 2024, hlavným cieľom sú monumenty. Jazdci Visma-Lease a Bike predstavili na tímovej prezentácii svoje plány pre rok 2024. Hlavným cieľom Van Aerta budú monumenty Okolo Flámska a Paríž-Roubaix a zúčastní sa aj Gira a Vuelty.

Nathan Van Hooydonck (Jumbo-Visma) has been forced to retire early from cycling due to heart problems after being fitted with an internal defibrillator (ICD) following his serious car accident on September 12.
The ICD is there to correct potential future cardiac arrhythmia as, after extensive testing, Van Hooydonck was found to have a heart muscle anomaly that caused him to lose control of his car last Tuesday and nearly took his life.
“I realise that I was incredibly lucky,” Van Hooydonck said in a statement released by the team. “Things may have gone differently if I hadn't gotten good help so quickly.
08.01.2024 - 14:16:45
01
No bude to zaujímavé sledovať ako sa predvedie Vingegaard bez tak silného pomocníka na TdF. Ale aj tak držím palce Tadejovi.
09.01.2024 - 09:37:04
01
JakobSWE napísal:
Diky, to si vytlacim 😊

Ja tiež a dám si to na stenu v kancelárii ako plán práce, teda kedy si mám zapnúť na druhom monitore live eurosport stream. :lol:
09.01.2024 - 09:38:17
05
'You cannot put a lion in a cage'
https://www.cyclingweekly.com/news/peter-sagan-a-lion-finally-uncaged
10.01.2024 - 20:54:03
70
Asi aj najlepší článok o Saganovi.... Budú mi veľmi chýbať jarné klasiky bez neho...
11.01.2024 - 15:21:11
01
Rouvy partnerom World Tour Tímu Lidl - Trek
https://racing.trekbikes.com/stories/lidl-trek/lidl-trek-lands-in-the-virtual-cycling-world-with-rouvy
11.01.2024 - 18:40:53
00
Už sú stanovené pravidlá pre polohu pák na riaditkách
https://www.uci.org/equipment/bh2JJzw1eB0n876rX2iB1

scontent.fbts7-1.fna.fbcdn.net
12.01.2024 - 10:17:34
01
Ešte k tým pákam.
https://escapecollective.com/the-uci-is-banning-angled-in-brake-levers-in-2024/

escapecollective.com
12.01.2024 - 10:42:50
00
Hned som to isiel odmerat, len nemam uhlomer :(
12.01.2024 - 11:29:29
00
Takže tí, ktorí chcú mať páky naďalej vtočené dovnútra začnú jazdiť gravelové rajdy a všetko bude tam, kde bolo predtým... Pretože ak som to správne pochopil (možno nie), tak UCI bude riešiť len uhol páky voči osi riadidiel...
12.01.2024 - 12:10:34
01
Podľa toho ako som to ja pochopila tak páky môžeš mať natočené max 10° voči osy riadidiel. K tomu sa potom vzťahujú tieto vysvetľujúce obrázky.
Rozmery riadidiel spadajú pod samostatný predpis.

Prílohy:

handlebar_UCI_rules.png
handlebar_UCI_rules.png 43.74 KiB thumb_up0thumb_down

handlebar_UCI_rules_2.png
handlebar_UCI_rules_2.png 36.49 KiB thumb_up0thumb_down

12.01.2024 - 12:50:06
00
JakobSWE napísal:
Hned som to isiel odmerat, len nemam uhlomer :(


Pre Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.exatools.protractor
Určite existuje aj pre jablko :$
12.01.2024 - 12:53:55
01
Otázka je či nie je v pravidlách riešený /už skôr/ aj uhol samotných riadidiel
12.01.2024 - 13:53:31
00
Môže mi niekto vysvetlit , v com spočíva význam pravidla? Veď každý v pelotóne používa/l všetko aby znížil odpor . Tieto veci sú všeobecne známe . Tak prečo ? To potom môžu prikázať iba jeden typ rámu , lebo ten a ten ma 0.0001 mensi odpor ? Lebo potom dizajnéri nebudou mit čo žrát
13.01.2024 - 10:01:35
00
Ledavi argumentujú bezpečnosťou. Páky nie sú designovane na take uhly.
13.01.2024 - 10:15:10
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up