bladerunner píšem o neefektívnosti NOVÝCH komunikácií s diaľničnými parametrami.
Najazdím po Slovensku priemerne 30K kilometrov ročne, mám takú prácu. Kilometrovú väčšinu najazdím po diaľniciach, keďže sa presúvam po Slovensku hore dole. Z diaľnic schádzam až tam, kde potrebujem alebo kde nie sú.
Za Prešovom a Košicami som niekoľkokrát do roka a som rád, že si vytiahol práve túto oblasť, pretože práve ona dobre ukazuje nezmyselné plánovanie diaľnic. Ak pripustíme, že by sme ešte niekde potrebovali stavať nové daľnice, tak je to práve východ krajiny - jednak koridor Via Carpatia - teda severo-južné prepojenia Poľska a Maďarska cez Slovensko a jednak koridor Košice -Michalovce (dnes už Bidovce-Michalovce). A ani v týchto úsekoch tam netreba naozaj diaľnicu, stačia rýchlostné cesty nižšej kategórie (a nižšej ceny)
A čo hlása ministerstvo (teda to bývalé, nové sa ešte nevyjadrilo, to sa zatiaľ vyjadrilo iba k tunelu popod Nízke Tatry, že bude robiť ďalšie a ďalšie štúdie, i keď stavať sa už nikdy nebude) ako prioritu? Úsek Michalovce - ukrajinská hranica. Neviem, ako často tade jazdíš, ale dnes je tam poloprázdna cesta 1. triedy, rovná ako pravítko a jediným problémom na nej sú obce - tie potrebujú obchvaty. Ale nie, my vedľa tejto poloprádznej cesty, rovnej ako pravítko, rovno plánujeme novú diaľnicu.
Uvidíme, ako sa k tomu postaví táto vláda, ale nepredpokladám veľké zmeny., píšem o zbytočnisti nových dia