Glevo to robí správne.
Ide o kompozíciu záberov a vyjadrenie toho čo vidí a bez zbytočného balastu. Keď fotí hory ktoré sa týčia do výšky, nechce zachytiť predsa pás kosodreviny. Tak isto cestička s vrchmi v pozadí sa najlepšie zachytí vertikálne. Taktiež stromy na týchto fotkách pôsobia celistvo a majestátne. Glevo je človek z hôr a tam sa človek pohybuje smerom hore a dole. Nikoho nezaujíma 20 stromov vľavo a 20 stromov vpravo keď tým stromom a štítu v pozadí odrežeš vrchol. Taktiež fotky roklín v Slovenskom Raji sa fotia na výšku aby vynikla ich úžasná hĺbka. Preto my tu radi robíme dokonca aj vertikálnu panorámu.
Tiež si pozri že Glevo fotí aj
bike v smere jazdy čo dáva fotke dynamický rozmer pohybu vpred a navádza pozorovateľa smerom k cieľu. Tam jednoznačne patrí fotka na výšku. A dokonca poviem že aj video by sa z jeho výjazdu lepšie točilo na výšku aby zachytilo podstatné veci, hoci by sa horšie pozeralo. V takom prípade sa potom radšej používa širokouhlá čočka ale aj tak bude po stranách videa len nepozeratelný balast a sledovateľ sa bude sústrediť zase na stred záberu. Väčšina prítomných fotí bike z boku a tam je to fajn na šírku, skupinka cyklistov je tiež fajn na šírku, ale portrét ženy sa jednoznačne robí na výšku.
Samozvaných kritikov čo chcú robiť veci ako všetci ostatní okolo je veľa, nad umením je však nutné sa zamyslieť že čo nám autor chcel povedať. Ak by Salvator Dali robil umenie ako všetci okolo neho, nikdy by nebol taký výnimočný ...

A ak by niekto fotil zábery aj pod 45 stupňovým uhlom, je to jeho vec...
Ak je niekto z Blavy, hore a dole na fotenie nieje nič zaujímavé, preto sa tam fotí na šírku ... aj keď ani na šírku tam nieje nič zaujímavé...
