skúsim sa aj ja pripojiť so svojim postrehom k danej veci.
Mažem výhradne silikonovým sprejom, ktorý nastriekam na hrubo očistené nohy. Po nastriekaní prstom obehnem nohy dookola aby sa dostal podla možností všade a niekolko krát pomaly zatlačím vidlu do zdvihu. Na
olej sa nabalí bordel z okolia gufera a na nohe zostane bordelový krúžok. Ten utriem a postup zopakujem, pokial nezostane olejový krúžok čistý. Utrieť a hotovo.
Silikon je hustý a vynikajúco sa naviaže na bordel, ktorí vyberie aj spod gufera, takže dosť podstatne chráni opotrebovanie vidly.
Žial nenapadlo ma fotiť pri výmene oleja, ale po ročnej prevádzke cez 2500km aj v zime (sneh, blato) do -8°C, je olej čistý a pod guferami som nenašiel žiadne známky opotrebenia, alebo špiny = pokus úspešný.
V žiadnom prípade takéto experimenty s dlžkou prevádzkovej údržby nedoporučujem a môže to viesť k zničeniu vidly! Na blbosti som tu ja
O vidlu sa treba starať pravidelne a s láskou. Ona sa za to odmení spolahlivosťou a množstvom zážitkov z jazdy.