Si dajte 100km/3000m vyskovych a budete citit aj 100g na plasti/rafku ;)
Inak ano, do kopca je jedno, ako plynulo, slapanie nie je ako elektromotor, neustale sa musi tlacit do pedalu a posobit ako miniakceleracia, takze 200g na plasti je citit viac, ako 200g vo flasi na vodu :)
04.03.2024 - 07:54:09
011
pans mne to vysvetlovat nemusis. Ja to viem preto som aj dal otaznik na konci vety...ja urcite citim 300g rozdiel v kolesach...je to slusny rozdiel
04.03.2024 - 08:55:41
02
Ja som konecne nahodil letny setup kolies ktory je aj s plastami lahsi o cca 1300g od zimneho a je to teda ku..a rozdiel ako na rovine tak hlavne v kopci :lol: :lol: :lol: Ale ano kolesa su urcite najdolezitejsi komponent na sposob a rychlost jazdy biku...
04.03.2024 - 10:52:20
00
Keď sa jazdí náročnejší terén ,tak zrýchľujes stále ,ako si prislapujes pred koreňom s pod. Nezabúdať na deceleraciu ,tam je to tiež poznať.
04.03.2024 - 11:34:43
02
Rekreacne pedale pre rekreanta
Shimano pd-es600

Prílohy:

IMG_4139.jpeg
IMG_4139.jpeg 347.25 KiB thumb_up0thumb_down

04.03.2024 - 17:14:18
01
Presne tak cim lahsie kolesa tym lepsie na zrychlenie a na dlhych trasach na d 40-60km citi aj 100-200g na kolesach-mozno aj tak ako 1-2kg na rame... A nie to este 500-600g (co je u mna rozdiel na plastoch a rafikoch - zimny letny set) Co sa da pekne plastami a rafikmi upravit. Aj zmes gumy robi svoje, fialova MM alebo Shorty Maxxgrip je kotva aj na prednom kolese, vzdu si to ani nechcem predstavit radsej... Dole kopcom je to uz ina pesnicka, tam ta hmotnost kus aj pomaha lepsie drzat stopu a tlmit, ale zas odtial potial, lebo v dlhych jemnych klesaniach to uz moze spomalovat pekne.
04.03.2024 - 19:26:17
00
40-60km su dlhe trasy?
05.03.2024 - 09:30:58
20
V teréne, ak tam má pekné stojky a dá 50km/2000vm, tak pre niekoho áno 😉 Nie každý je dupač. Sám poznám veľa ľudí, čo jazdia 20-30 km a keď ich zavolám na 50-60 max70 km trasu už je to veľa a mordor pre nich. Každý to vníma ináč, to potom keď vidia výjazd, 100km/ 2700vm bolia ich nohy 😀🤣🤭
05.03.2024 - 09:38:16
02
A mozno su lepsi v inych sportoch o ktorych sa vam ani nesnivalo😉
05.03.2024 - 09:42:45
00
Aj technicke zjazdy daju zabrat.
05.03.2024 - 10:51:54
00
Prípadne si dať tak 40-50km/1500vm v takom Finale za svoje bez shuttlovania a človek si začne premýšľať čo tam ide robiť ďalšie dni.
05.03.2024 - 10:57:31
05
Tak ano, asi myslene v kontexte poctivich 50km, cize +-2000vm+, co zabere nejake 4hod su to skutocne dlhe jazdy co sa nejazdia kazdy den a uz vobec to s usmevom na tvari neabsolvuje kazdy, o nejakej mnozine sa neda ani len hovorit.. Tiez z tohoto vyplyva ze sa jedna o kopce a tam ta hmotnost proste citit nasobne viac ako na 50km s 600vm co otocis za 2hod.
jachmel ty (a nam podobny) mame skreslene videnie, ako na mnoho suvisiacich veci, ale je to tak ;-) Napr. v mojej momentalnej ne-forme by to bola dlha jazda aj pre mna :|
05.03.2024 - 10:58:12
02
ked si v terene kde mas priemerku ledva 10km/h tak aj 50km je strasne vela :-D
05.03.2024 - 11:03:41
07
50km a 2000vm? Kto odtial take jazdi? Len pre zaujimavost, hodte link na Stravu. Rad si pozriem mapku.
05.03.2024 - 12:34:17
01
Moj posledny mimo BA vyjazd minuly rok mal 38.6km a 2007m :D
05.03.2024 - 13:02:19
03
keyboard_arrow_up