A v čom je pointa? V tom že ročný servis trailového biku stojí 6% z jeho ceny, alebo že ľudia už nepoužívajú hotovosť?
07.03.2024 - 17:02:32
02
platiť prevodom ? buď rád že si len čakal a nenocoval tam ... mne trvá prevod aj 1/2 dni
treba platiť kartou alebo hotovosti

ale inak ťa pekne poťahali - ložiska za 120€
(robil som kamaratovi servis na Mondrakeri nedavno a ložiska som kupil za 30€)
alebo velky servis vidlice robiť po 500km ... na hlavu (akože v niektorých prípadoch je nutný aj po 500km ale to isto nebol tvoj prípad)

ja som tam bol raz, vypýtali si 130€ v podstste za nič ... to bol posledny raz čo som sa tam ukázal + od vtedy si robím servis sám
(nie nemam problem zaplatiť aj 150€ za servis)
07.03.2024 - 17:03:28
02
Z prispevku nie je jasne ci bolo so servisom komunikovane ze bicykel ma najazdenych len 500km a ako presne bola zadana poziadavka servisu. Ale aj tak, kazdy seriozny servis by si mal v takomto pripade odkomunikovat a odsuhlasit cenu prace+dielov po prvotnej obhliadke, hlavne pri taktomto rozsahu. Zjavne len zobrali bicykel a urobili na nom velky servis bez ohladu na to co treba menit alebo nie. Takmer vsetky servisne ukony na fakture su zbytocne, sposob platby je v tomto pripade najmensi problem :D
07.03.2024 - 17:20:26
00
aj si cital, co pisal?

V servise som povedal ak nájdu niečo čo bude rozbité a bude to treba vymeniť tak nech vymenia. A tak sa aj stalo

takze v podstate, im len dal volnu ruku a oni sa vysantili :-D
07.03.2024 - 17:34:55
06
Neviem úplne rozlíšiť, či je problém len tá platba prevodom, alebo aj cena za servis. S tým prevodom ich chápem a ich postup je úplne v poriadku, bez ohľadu na to, či majú tvoje údaje, alebo nie. V dobe, keď vieš zaplatiť aj hodinkami, mi príde takýto spôsob úhrady celkom neštandardný. Ak si chcel platiť prevodom, mohol si tak urobiť doma a počkať na potvrdenie o prijatí platby a až potom ísť pre bicykel.
Ťažko sa od klávesnice posudzuje, či ten servis v takom rozsahu bol nutný a oprávnený. Opäť trochu neštandardný postup z tvojej strany. Stačilo im povedať, do akej sumy môžu robiť servis a všetko nad, nech s tebou konzultujú.
07.03.2024 - 18:02:36
01
EnduroMtb napísal:
Dobrý pocit, starám sa o veci ktoré mám. Rovnako keď si kúpim nové auto idem s nim do servisu minimálne každé dva roky aj keď mu nič nieje. Ale je to o serióznosti.

To je pravda, ja som bol teraz v servise s rovnako starým autom a zaplatil som o skoro polovicu menej ako ty, a to ma to auto 10 násobne vyššiu cenu ako bike, ktorý si servisoval. To je tak ako by mi povedali po servise že platím 3000 €, a ja by som to akože bez mihnutia oka zaplatil prevodom. Však servis ako servis…a mám dobrý pocit že sa starám o veci ktoré mám. value for money…
07.03.2024 - 18:15:09
00
Ložisiek mu menili 12 ks. Dokopy stáli viac ako 200 eur. To je úplne v pohode cena na ložiská 61902 a pod. Ja som teraz kupoval také jedno konštrukčne odlišné do high pivot kladky a stálo 89 eur bez servisných prirážok - menil som doma - práca asi na 4 minúty. Potom má chalanisko v cene veľký servis vidly, čo je po 2 sezónach preventívna vec - ak nechcem platiť, tak jednoducho poviem, že si to neželám robiť a ani tlmič, lebo sú to palety potom. Ja v súpise položiek vidím jedinú vysokú cenu a to je reťaz SRAM GX za 42 eur. To by som bol osol keby som za taký šunt dal toľko prachov - aj 25 eur je veľa. Výmena trvá okolo 50 sekúnd, rozbalenie krabičky trvá viac.
07.03.2024 - 18:59:38
04
Pri odovzdaní Bicykla servisu som chcel vymeniť reťaz (chytala ju hrdza, raz som ju nenamazal a za par dni som videl na nej jemný povlak hrdze), skontrolovať zadnú stavbu, konkrétne som povedal prečistiť a namazať ložiská, nie vymeniť! Lebo bike nemá viac ako 500km. Servisný technik mi nato povedal, že keď bude niektoré ložisko treba vymeniť tak by bolo dobre ho vymeniť za nové. Cena jedného je 19 eur ale ak by bolo treba meniť všetky tak vie spraviť cenu 10 eur za kus. Tam som odsúhlasil, vymeniť to co bude zničené a bude to treba vymeniť za nové. Hlavové zloženie som chcel tiež len vyčistiť a namazať, rovnako aj stredové. Servis vidlice som chcel s tým som, naporiadku len som nečakal, ze sa tam bude meniť všetko. Čakal som ak sú tesnenie v poriadku tak ich nebudú meniť. Ale to je ok ak sa to tak robí. Na druhý deň mi volal servisný technik s tým, že treba meniť ložiská... sú úplne zničené, rovnako aj v hlavovom zložení ale keď to vymení tak budeme na cene 370 eur za servis. Povedal som mu, že to je riadna suma a on nato, ze áno ale treba to spraviť, záleží ako sa ja rozhodnem. Odsúhlasil som po dlhom váhaní kde som zdôraznil, že 370 eur naozaj veľa, nečakal som , že bude bike v takom zlom stave. O dva dni mi volal technik znovu kedy si prídem po bike, je hotový. Vravím pozajtra ráno a spýtal som sa na cenu. Povedal mi skoro 700 eur ale spravil mi zľavu na 626,50 eur. Až ma nadvihlo zo stoličky! Spýtal som sa ho, to ste vymenili pol bicykla? zasmial sa... Vravím mu, že takú sumu budem platiť bankovým prevodom, poprosil som o vystavenie faktúry a popisu na nej čo menili aby som vedel za čo platím. To, že budem platiť bankovým prevodom nebolo pre nich žiadnym prekvapením v servise. Vedeli to 2 dni dopredu. Aj bike som u nich kupoval rovnakým spôsobom. Tak mi mohli povedať, ze bike si môžem prevziať až keď bude platba pripísaná na účte. Rovnako aj keď som ho kupoval, nechápem prečo mi ho dali. Odišiel som s nim domov a a spravil bankový prevod. Auto som kúpil bankovým prevodom, zubára platím bankovým prevodom, Garančný servis auta platím bankovým prevodom. Ale možno je to tým, ze nežijem na Slovensku a tu je to "divné", neviem.
Ale určite viem, že u Kubicu keď prídem na Slovensko nenechám ani euro. Zaniesom som ho k nemu len preto, že som ho u neho kupoval.
07.03.2024 - 19:03:01
02
Rozhodol som sa s Vami podeliť o moju skúsenosť s KubicaSport nie preto, ze by som nariekal koľko som platil za servis alebo ma nechceli pustiť zo Servisu kým nepríde platba na účet. Chcem poukázať, pokiaľ nemáte prehľad koľko čo stojí a naozaj sa spoľahnete na profesionalitu (čo by mala byť samozrejmosť) tak môžte prísť k podobnej skúsenosti ako ja. Pochopil by som to u garážového majstra kde prídete s autom a on vám povie, že treba vymeniť brzdové kotúče, obloženie, ľavý zadný tlmič a xy ďalších vecí lebo neprejdete STK. (chce zarobit) Ale to nemá nič spoločné s profesionalitou a dá sa to očakávať. Ale u KubicaSport som Takúto úroveň nečakal. Kto je spokojný s KubicaSport, nemám s tým problém. Ja som bol tiež....
07.03.2024 - 19:33:54
01
Ale myslím si že my sme pochopili to čo si nám chcel povedať. Len skôr nechápeme teba, že si už po prvých telefonátoch k tomu čo všetko Ti chcú meniť nešiel do predajne a nezobral bike domov. Za to aj to moje porovnanie s autom, lebo keby som dal 2 ročne auto s nájazdom 30 000km do servisu a na druhý deň mi volajú, že mi chcú meniť veci za 3000, tak by som zobral auto a uvedený servis obchádzal na mile ďaleko. A áno aj u nás je bežne platiť prevodom.
07.03.2024 - 19:41:32
10
No samozrejme je to také, že ak človek dôrazne nepovie, že čo potrebuje vymeniť a nie je vopred dohoda na cene, tak sa to môže nazbierať. Bike má 2 sezóny a len 500km čo je čudné, ale ložiská sa bohužiaľ vedia rýchlo rozpadnúť. Máloktorý výrobca dáva do rámov naozaj kvalitný materiál. Jedine teraz pri Forbiddene mám ložiská extrémne veľké a kryté, ale tesnenie aj tak nie je úplne OK. Mám niečo cez 1300km, ale za 4 mesiace. Z ložísk už vytekala spod krytky akási blatová zmes ešte asi z Finale Ligure. Keby som to tak nechal rok, tak je ložisko hotové a to už je kus nad 40 eur. Takže stačilo ak mechanik skúšal otočiť ložiskami a zistil, že sú všetky zaseknuté a potom už nepracuje správne zadná stavba a môžu vzniknúť aj praskliny v ráme kvôli tomu. Takže preto sa veci menili. Jedine čo je chyba, že pred zamontovaním a zistením všetkého mali poslať finálnu cenovú ponuku a ak aj by sa na niečo zabudlo, tak to musia zobrať na seba. Mechanik chytí bicykel a prakticky okamžite vie čo mu je. Mazanie ložísk v ráme nie je úplne easy vec, ložisko je super mať von a otvoriť obidve tesnenia, takže hodne práce a lacnejšie je niekedy ich rovno vymeniť.
07.03.2024 - 19:52:15
00
V beznom servise urcite nebudu loziska otvarat a doplnat ich vazelinou, ale vymenia za nove. Kedze nevieme ake loziska Kubicovci pouzili, je mozne ze rovnako 'kvalitne' ako OEM a kolega je za par tyzdnov/mesiacov na tom istom. K ostatnemu tazko mudrovat, sudiac iba podla plejlistu z faktury to mohla byt aj poriadna vapkovacka. Su jazdci, ktori dokazu dat bajk do kytek aj s mensim najazdom. Ad wellness biku - su servisy, ktore sa prave tomuto venuju a daju si na tom zalezat, napriklad naplnia nove loziska pripadne aj s foto dokumentaciou, o servise tlmenia ani nehovoriac. A vo vysledku predpokladam ze lacnejsie ako to zbuchali pani od Kubicu.
08.03.2024 - 13:02:23
03
to mas tak, ja som nedavno pri stavbe MTB tiez mal slabu chvilku a siel do servisu lebo som potreboval skratit hadice a nastavit prehadzovacku ktora mi nesla naladit a ked zahlasil 80 eur tak som tak nejak pozeral na nich divne. Este aj material ako olej, piny a olivy som im doniesol svoje lebo nevedeli Formulu zohnat. Ale tak skusenost je a zas tam nepojdem.
08.03.2024 - 13:16:25
01
scarinko U Kubicu?
08.03.2024 - 13:29:56
00
nie, to by som mal trochu od ruky, u nas v petrzalke
08.03.2024 - 13:30:52
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up