Mne ta faktura nepride ustrelena, loziska sa daju lahko zisit ci su stare (netocia sa hladko), veci na vidle sa myslim menia preventivne po 2 rokoch. Celkovo robili kopec veci. Skus to porovnat s cennikom u inych servisov a budes natom podobne si myslim.
08.03.2024 - 13:57:54
01
Podme si trošku napísať ako to funguje. Firma KUBICASPORT aktuálne zamestnáva 10 servismanov na TPP. Sú to šikovní zodpovední zvačša bikeri, ktorých práca baví. Niesú platení od výkonu ani od zisku, čiže nieje ich úlohou niekoho ošklbať. Denne zoservisujeme desiatky bicyklov a ebikov.

1/ ako to funguje: Zákazník príde s bikom do servisu, opíše problém, primací technik spíše objednávku, odhadne cenu a termín. Bike sa zoservisuje podľa požiadaviek, odskuša, zavolá sa zákazníkovi cena, poprípade povie, čo by bolo ešte vhodné urobiť. Zakazník si preberie bike. Takto to funguje v 95% prípadoch. Ale niekedy sa stane, že pri servisovaní sa príde na skrytú vadu - strhnutý závit, prasknutý šrob, skrytý defekt atd. Vždy sa snažíme zákazníkovi dovolať a vysvetliť mu problém.. Jedine v prípade maličkosti poriešime aj ked zákazník nedvíha..

2/ cenník máme na webe https://kubicasport.eu/clanok/servis-bicyklov-a-elektrobicyklov , je to štandartný cenník porovnateľný s konkurenciou. K tomu porovnaniu s autoservisom- nevýhoda bikeservisu je jeho sezonnnosť - kopec práce od marca do septembra a hluché obdobie oktober až február , kedy náklady na zamestnancov, prenájom, energie sú rovnaké.. Ciže cez sezonu musíme zarobiť na mimosezonu... Našim cieľom nieje byť najlacnejším na trhu, ale spolahlivým partnerom a fungujúcou firmou so spokojnými zakazníkmi a zamestnancami, aby sme nedopadli ako bikeservisy , čo zanikli...

3/ nespokojnosť zákazníka EnduroMtb - nižšie je popis od primacieho technika Mario Mahút -Je to velmi príjemný chalan prozákaznícky, odborník, absolutne nekonfliktný. Ako píše, všetko ste mali odkomunikované. Ložiská používame najvyššiu kvalitu SKF, aby zákazník si užíval bike čo najdlhšie bez servisu. Všetky vymenené ložiská Vám odovzdal, tak vidite v akom su stave. Co sa týka faktury, tak na Slovensku nieje bežné platiť bankovým prevodom. Je normálne, že je potrebné počkať na pripísanie na účet príjemcu. V dnešnej dobe viete dať rýchly prevod a suma je na učte za pár minút, čo sa aj stalo. A nebol som nikde schovaný a nerefrešoval som banking. Platba mi pípla na mobil... Uprimne, čo ak by ste si povedali, že nám fakturu neuhradíte- musel by som Vás nahaňať a hladať riešenia ako sumu od Vás dostať.

29.2.2024 ste prišli k nám na servis.Bike ste chceli mat hotový do 6.3.24 ráno čo ste mal.Pri preberaní biku sme spolu spísali objednávku,kde ste mi nadiktoval čo všetko chcete riešiť.Pri pozreti na Bike som nechápal prečo to všetko chcete,pretoze bike vyzeral ako nový ale ako sa hovorí,náš zákazník náš pán.
V objednávke boli napísane ceny podla cenníka kontrol/nastavenie bike-25€ Vým.reťaze,Kontrola hlávka- 17€,Kont.premazanie čápov/ložisk-9€(za výmenu 19€ks),kont.stredu-17€.výmena lanka/bowdenu vnútrom - 19€ 1ks radenie 1ks tele.sedlovka.Servis vidlice - 79€..
Pri kontrole sme zistili že 6ks ložísk diagonálne uložených z 12ks v 2 váhadlach by bolo dobre vymeniť,to sme svami odkomunikovali,s tým že už sa vymenia všetky keď to je rozobraté a vy ste súhlasili.Následne ste volal po dvoch hodinách že ich meniť nechcete,to už boli ložiska výmene tak ste povedal že ok nechajte tak.Hlavove ste mali hrdzavé ako by ste Bike umyval na vapke,spodné sme vám vymenili…Všetky staré diely ste dostal,pri prebraní ste si ich kontroloval nebol žiadny problém…Cena sa vám upravovala a nemali ste s nou žiadny problém.Všetko čo sa robilo bolo na dohode s vami, nič sme nespravili bez toho aby zákazník o tom nevedel. skôr naopak,viac krát urobíme niečo navyše a není to vidieť v konečnej sume. Viac nás mrzí,že ste videl problém v platbe prevodom, ktorý proces trval maximálne so všetkým 15min.

dakujem Kubica Martin
08.03.2024 - 14:26:05
03
Ložiská mám doma, nech skúšam ako skúšam mne idú hladko, necítim v nich žiadne zadrhávanie, len ako sa guličky valia. Aj som jedno otvoril a je v nich stále vazelina a po hrdzi alebo niečom podobnom ani náznak. Ale niesom mechanik, neviem to objektívne posúdiť. Každopádne popis aké ložiská údajne Kubicovci použili mám na faktúre. Pri ďalšom servise ich dám skontrolovať...aj tie staré, pekne ich odložím a opýtam sa čo si o nich myslí niekto iný. Keď mi volal servisák, že servis je na 370 eur a ja som to nakoniec odkývol aby ložiská vymenili keď sú v takom dezolátnom stave. Povedal mi, ze ich musí objednať a doba servisu sa môže predĺžiť. Dve hodiny neskôr som mu volal aby nerobili na bicykli nič, (chcel som si bicykel zobrat, cítil som, že niečo nesedí) viem ako sa o ten bike starám a povedal mi, že už je urobený len sa čaká na vidlicu...
08.03.2024 - 14:50:38
00
Už som unavený z profesionality, ochoty, bezchybnej komunikácie a šikovnosti Kubicovcov a spol. Kubica sa bál, že by ma musel "naháňať" ak by som nezaplatil. Bike za 4500,- eur mi ale dal ochotne bez strachu na faktúru, že by ma musel naháňať? Mal som skúsenosť, ze platba bankovým prevodom u neho nebude problém...Ale problém nastal na servise keď sa ma servisák opýtal ako dlho bude trvať prevod. Povedal som mu, pár sekúnd. Nato mi odpovedal, že to musí ale Kubica skontrolovať či naozaj platba prešla ale je možné, ze sa šiel bicyklovať a kým to on neskontroluje tak si nemôžete zobrať bicykel. Vravím mu tak mu volajte...a vtedy sa s vami spojil. (máte obrovské štastie, že sedí za počítačom povedal servisák) Najkôr si poriešte komunikáciu medzi sebou aby na ňu netrpel zákazník, vedeli ste o mne 2 dni dopredu a za celý čas ma nikto neinformoval, že je to problém. Mal som u Vás inú skúsenosť! Celé zle! Čo sa týka zániku firiem tak zanikajú aj niekoľkogeneračné firmy, možno aj preto, že nevidia možnosť zlepšovať sa.
08.03.2024 - 16:40:31
00
len tak zo zvedavosti ? akú banku máš ty a akú ma KubicaSport ? pretože prevod trvá par sekund len v pripade že sa posielajú peniaze z účtu na účet v jednej banke - napr. SLSP - tam to fakt trvá pár sekund ale ak posielaš do inej banky tak tam to môže trvať aj deň kludne
08.03.2024 - 17:12:00
00
Mám Raiffeisen Bank - Rakúsky účet. Prevod vždy trvá pár sekúnd bez rozdielu kam posielam platbu.
08.03.2024 - 17:16:17
00
1/ Ložiská treba vyskúšať v ráme a tam sa prejaví ich chod. Ak by ich nebolo treba meniť, nemenili by sme ich. Kedže bike bol rozobratý , išli sme ložiská kupiť do KBMu, kde ich mali skladom, tak sme ich kupili a vymenili.
2/ Faktura sa dá uhradiť v hotovosti , kartou alebo prevodom. Prevod je najzdlhavejší a takto na predajni nestandartný spôsob. Je normálne, že sa Vás kolega snažil odhovoriť. Niektorý prevod prebehne v rámci pár minút a niektorý trvá jeden deň. Odporučam vybaviť si platobnú kartu. Neviem za akých okolností sme Vám vydali nový bike s neuhradenou fakturou, ale jednoducho, zamestnanci nemajú povolené vydať tovar bez zaplatenia.
08.03.2024 - 17:48:13
01
EnduroMtb Teoreticky mozes zobrat tie loziska a reklamovat to u nich. Pripadne dat sudnemu znalcovi ktory ich nezavisle posudi v ramci reklamacie. Tiez niektore menili preventivne tak je dolezite ktore skusas "s tým že už sa vymenia všetky keď to je rozobraté".
08.03.2024 - 18:17:41
02
Keď ide ložisko dobre "na voľno", pôjde dobre aj v uložení.
Ak to teda nemontoval totál manták kladivom - aj to by sa prejavilo až časom. Alebo ho axiálne zovrel, že by sa vôbec netočilo, čo je pri bike čapoch s pôvodnými dielmi asi nemožné.
Takže tak...

Ešte by to chcelo podrobnejší popis od "odborníka" ako sa prejaví pri skúške chod ložiska v ráme???
08.03.2024 - 22:56:11
01
Stačí rukou. Najjednoduchší príklad sú press fit stredy ktoré robia častejšie presne toto - v ráme mierne drhnú, po vybratí sa tvária, že im nič nebolo.
09.03.2024 - 23:07:36
03
Ale veď písal, že chcel biku dožičiť wellnesko. Viete aký je rozdiel medzi wellness a kúpaním sa vo Váhu? Markantný :)
10.03.2024 - 07:48:48
01
EnduroMtb napísal:
Mám Raiffeisen Bank - Rakúsky účet. Prevod vždy trvá pár sekúnd bez rozdielu kam posielam platbu.

Toto určite nie je pravda. Momentálne to podporuje asi osem našich bánk (asi pred rokom len štyri), takže sa na to nespoliehaj.
Platiť v maloobchodnej predajni prevodným príkazom je veľmi neštandarný spôsob. Povedal by som, že je to kravina. Na to je určená banková karta, alebo hotovosť.
10.03.2024 - 09:14:26
07
Kice napísal:
Momentálne to podporuje asi osem našich bánk (asi pred rokom len štyri), takže sa na to nespoliehaj.


Tak koľko? asi osem, asi štyri a možno žiadne a možno všetky... Takto nejak si predstavujem, že vymieňali Kubicovci Ložiská.
10.03.2024 - 09:34:59
00
EnduroMtb napísal:
Tak koľko? asi osem, asi štyri a možno žiadne a možno všetky... Takto nejak si predstavujem, že vymieňali Kubicovci Ložiská.


EnduroMtb Je to nová technogia zavádzaná v posledných rokoch. Začali to u nás štyri banky asi pred rokom. Postupne sa pridávajú ďalšie. Mne je známe, že teraz ich je osem, ale mohla nejaká pribudnúť.
Píšem slovíčko asi preto, že nemienim kvôli tvojej neznalosti zisťovať stav k dnešnému dňu. A teraz, keď vidím tvoju limitáciu chápať realitu, tak dupľom nie.
"Možno žiadne" a "možno všetky" som nepovedal. Zavádzaš. Nezavádzaš potom aj v popise tvojho prípadu u Kubicu?
Všetky moje "asi" si môžeš upresniť sám. Ja to robiť nebudem.

Ak si porozumel Kubicovi tak, ako mne, tak by som pánovi Kubicovi doporučil moje heslo: "Dobrých zákazníkov si treba podržať, zlých treba poslať konkurencii.
10.03.2024 - 09:51:46
010
Kice napísal:
EnduroMtb
"Možno žiadne" a "možno všetky" som nepovedal. Zavádzaš.


Ty máš problém porozumieť písanému textu?
V príspevku je tvoja citácia a potom ako si ja predstavujem ako vymieňali Kubicovci výmenu ložísk.
10.03.2024 - 09:59:42
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up