Podme si trošku napísať ako to funguje. Firma KUBICASPORT aktuálne zamestnáva 10 servismanov na TPP. Sú to šikovní zodpovední zvačša bikeri, ktorých práca baví. Niesú platení od výkonu ani od zisku, čiže nieje ich úlohou niekoho ošklbať. Denne zoservisujeme desiatky
bicyklov a ebikov.
1/ ako to funguje: Zákazník príde s bikom do servisu, opíše problém, primací technik spíše objednávku, odhadne cenu a termín. Bike sa zoservisuje podľa požiadaviek, odskuša, zavolá sa zákazníkovi cena, poprípade povie, čo by bolo ešte vhodné urobiť. Zakazník si preberie bike. Takto to funguje v 95% prípadoch. Ale niekedy sa stane, že pri servisovaní sa príde na skrytú vadu - strhnutý závit, prasknutý šrob, skrytý defekt atd. Vždy sa snažíme zákazníkovi dovolať a vysvetliť mu problém.. Jedine v prípade maličkosti poriešime aj ked zákazník nedvíha..
2/ cenník máme na webe
https://kubicasport.eu/clanok/servis-bicyklov-a-elektrobicyklov , je to štandartný cenník porovnateľný s konkurenciou. K tomu porovnaniu s autoservisom- nevýhoda bikeservisu je jeho sezonnnosť - kopec práce od marca do septembra a hluché obdobie oktober až február , kedy náklady na zamestnancov, prenájom, energie sú rovnaké.. Ciže cez sezonu musíme zarobiť na mimosezonu... Našim cieľom nieje byť najlacnejším na trhu, ale spolahlivým partnerom a fungujúcou firmou so spokojnými zakazníkmi a zamestnancami, aby sme nedopadli ako bikeservisy , čo zanikli...
3/ nespokojnosť zákazníka EnduroMtb - nižšie je popis od primacieho technika Mario Mahút -Je to velmi príjemný chalan prozákaznícky, odborník, absolutne nekonfliktný. Ako píše, všetko ste mali odkomunikované. Ložiská používame najvyššiu kvalitu SKF, aby zákazník si užíval
bike čo najdlhšie bez servisu. Všetky vymenené ložiská Vám odovzdal, tak vidite v akom su stave. Co sa týka faktury, tak na Slovensku nieje bežné platiť bankovým prevodom. Je normálne, že je potrebné počkať na pripísanie na účet príjemcu. V dnešnej dobe viete dať rýchly prevod a suma je na učte za pár minút, čo sa aj stalo. A nebol som nikde schovaný a nerefrešoval som banking. Platba mi pípla na mobil... Uprimne, čo ak by ste si povedali, že nám fakturu neuhradíte- musel by som Vás nahaňať a hladať riešenia ako sumu od Vás dostať.
29.2.2024 ste prišli k nám na servis.Bike ste chceli mat hotový do 6.3.24 ráno čo ste mal.Pri preberaní
biku sme spolu spísali objednávku,kde ste mi nadiktoval čo všetko chcete riešiť.Pri pozreti na Bike som nechápal prečo to všetko chcete,pretoze bike vyzeral ako nový ale ako sa hovorí,náš zákazník náš pán.
V objednávke boli napísane ceny podla cenníka kontrol/nastavenie bike-25€ Vým.reťaze,Kontrola hlávka- 17€,Kont.premazanie čápov/ložisk-9€(za výmenu 19€ks),kont.stredu-17€.výmena lanka/bowdenu vnútrom - 19€ 1ks
radenie 1ks tele.sedlovka.Servis
vidlice - 79€..
Pri kontrole sme zistili že 6ks ložísk diagonálne uložených z 12ks v 2 váhadlach by bolo dobre vymeniť,to sme svami odkomunikovali,s tým že už sa vymenia všetky keď to je rozobraté a vy ste súhlasili.Následne ste volal po dvoch hodinách že ich meniť nechcete,to už boli ložiska výmene tak ste povedal že ok nechajte tak.Hlavove ste mali hrdzavé ako by ste Bike umyval na vapke,spodné sme vám vymenili…Všetky staré diely ste dostal,pri prebraní ste si ich kontroloval nebol žiadny problém…Cena sa vám upravovala a nemali ste s nou žiadny problém.Všetko čo sa robilo bolo na dohode s vami, nič sme nespravili bez toho aby zákazník o tom nevedel. skôr naopak,viac krát urobíme niečo navyše a není to vidieť v konečnej sume. Viac nás mrzí,že ste videl problém v platbe prevodom, ktorý proces trval maximálne so všetkým 15min.
dakujem Kubica Martin