No su to presne tie ktore som aj pozeral.
Takze ten Ghost by som vyradil uplne za 1100€ je tam len sora 2x9 a mechanicke kotuce..
Triban je ohadzany cestnou sadou 105, co neni vobec problem, no su tam semi-hydraulicke brzdy co je nieco podobne ako mechanicke kotucovky, vyhoda je karbon
vidla a dost uchytov na tasky, nosic atd. Nevyhoda/respektive nepekne komplet vedenie kablov vonkajskom.
Gravelride je ohadzany na grx400 a hydraulicke brzdy co je super. Vyzera ze ma dostatok uchytov na nosic, tasky. Mozno nevyhoda ze ma hlinikovu vidlu a klasicke rychloupinaky.
Bianchi je ohadzane rovnako ako Gravelride na grx400+ma pevne osky+znacka. Nevisim tam uchyty na nosic dozadu. minus mi pride cena
Koyuk 2.0 je ohadzany rovnako ako Bianchi, tiez ma pevne osky, karbon vidlica, uchyty na nosic vzadu, a o cca 300-350€ lacnejsi voci Bianchi.
Cize ak chces usetrit cca 300€ a nepozeras az tak na estetiku kablov, stacia ti QR, uspokojis sa so slabsim brzdnym ucinkom tak bude dobry aj ten triban. Ak chces ale uz
hydrauliky tak by som sa pozeral po RM, Bianchi, CTM. Osobne by som siel asi do toho CTM oproti Bianchi ktore ma rovnaku vybavu, kde usetris cca 300€ ktore mozes minut na doplnky. Treba vyberat aj podla toho co je dostupne, co ti sadne a aj co sa ti paci