Nepoznám žiadneho auto mechanika ktorý by si zapýta pár € keď zo servisom strávi niekoľko hodín kvôli strhnutej skrutke napríklad... Prečo by to malo byt v bike servise iné? Aj tak nikto z nás nevie co s tým všetko robili takže sú to stále len dohady...
29.03.2024 - 06:50:18
01
Je uplne jedno co s tym robil, to zakaznika nezaujma. Zaoberaj sa podstatou problemu a nie vecami, co su kazdemu jasne a nikto ich tu nespochybnuje - ze zadarmo ani kura nehrabe.
Otazka je, ci maju ukolovu cenu a ak ano, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho a nie za ukolovu cenu, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela.
29.03.2024 - 07:03:21
11
XCBoy napísal:
Ako prvé len pripomeniem, že sa nesťažujem, ale pýtam sa len na názor. Ako písal Scarinko, vidím to len z pohľadu zákazníka, preto sa na to pýtam.
Doplňujem info, že ide o Savu z Alzy (gravel v karbóne). Predtým, než tu začneme mať poznámky o Číne, tak len doplním, že je celý na 105-ke. Tým, že to je bike z alzy a alza nemá servisne pracoviska, rozhodli sme sa to dať urobiť do servisu. O tom servise som mal už skôr svoj názor, ale pre rýchlosť, resp dostupnosť som prikývol na to, že to môžeme dat urobiť aj tam ("veď je to len nastavenie prehadzovačky"). Žiaľ s vyššie spomínaným výsledkom. Peniaze dostali také, aké si zapýtali, čiže 25 eur (aby ste si nemysleli, že im bolo odmietnuté zaplatiť).


Podla mojho nazoru ti v tomto pripade ti uctovali malo. Plati to co pise Turbi.
29.03.2024 - 07:06:36
02
Za mňa celkm drahá diagnostika, keď ti ani nepovedali kde je problém. Teraz nevieš či máš vymeniť nejaký nekompatibilný komponent, alebo priateľku :lol:
Dámske biky sú ozaj niekedy plné "múch", ale nie vždy je problémom ich zlý technický stav :)
29.03.2024 - 07:30:25
00
Palo TT napísal:
Otazka je, ci maju ukolovu cenu a ak ano, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho a nie za ukolovu cenu, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela.

Presne.
Ja by som dokonca cakal takto (to iste tu pisem cely cas): Otazka je, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela. Ak nie, tak nauctovat tarifu toho co nad tym stravil.
29.03.2024 - 07:56:05
00
Rozprával som s priateľkou čo všetko jej vlastne povedali. Citujem predajcu: "Skúšal to ladiť, ale vždy naladil len do polovice lebo potom sa mu tá druhá rozladila. Buď boli naladené ľahšie prevody, alebo ťažšie. Proste tam to neradí jak má, možno bowdeny niekde sa zadrhavajú a lanko nedotiahne, možno kazeta, možno prehadzovačka. Nechceli sme do toho vrtať aby to neovplyvnilo záruku."

Z toho mi vyplýva, že 2 hodiny sa hrali so skutkami a neskúšali nič z toho, čo bolo menované vyššie.
29.03.2024 - 09:38:17
00
Tak z ich pohladu to aj dava zmysel ked im niekto donesie alzacky bicykel ktory sa neda naladit, nebudu si to brat na zodpovednost. Nacenili ti to asi sposobom: "fuck off, odnes si to k mimozenstanovi ked ani nevies chytit do ruky imbus" :lol:
29.03.2024 - 09:44:58
00
Alzacky Shimano 105 bicykel? :^)
Zjavne sa okolo toho motali viaceri, co "nevedia chytit do ruky imbus".
Este kontrolna otazka: Myslis, ze tento MTBiker Shimano 105 bicykel o cca tri tisicky drahsi sa ladi lahsie alebo tazsie? Kludne aj napis, preco. https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/cestne/bmc-teammachine-slr-five-bicykel-arctic-silver-black-p189002.html
29.03.2024 - 10:04:05
00
Palo TT napísal:
Je uplne jedno co s tym robil, to zakaznika nezaujma. Zaoberaj sa podstatou problemu a nie vecami, co su kazdemu jasne a nikto ich tu nespochybnuje - ze zadarmo ani kura nehrabe.
Otazka je, ci maju ukolovu cenu a ak ano, preco ak zistil, ze toto je tazky pripad a ze to bude na dlho a nie za ukolovu cenu, neupovedomil o tom zakaznika predom, ci si to zela.
niektori tupci nevedia nastavit ani prehazku,a ty sa ides dozadovat ci vie,ze co je ukolova praca,? :rofl:
29.03.2024 - 10:09:03
00
Tých 25,- € za 2 hodiny práce mechanika imho rozhodne nie je prehnaná cena, no férovejšie by za mňa bolo po narazení na problém zavolať zákazníčke s nečím ako: "Počujte, to nastavenie prehadzovačky nebude také easy, niečo je tam zle a nevieme čo. Môžeme to nechať tak a bicykel viete reklamovať u predajcu, alebo môžeme hľadať príčinu, čo ale môže byť x vecí, môže to trvať dlhšie a celý servis sa tak môže výrazne predražiť. Ktorú možnosť preferujete?"

V servise sa ale automaticky pustili do hľadania príčiny, ktorú ale ani nenašli a problém neodstránili, no zákazníčku aj tak "nadmerne skasírovali." Samozrejme, sú aj horšie veci, no úplne najšťastnejšie riešenie to imho nie je...
29.03.2024 - 10:59:49
07
images.squarespace-cdn.com
Vzdy sa najde niekto lacnejsi. :lol: Asi tolko k ultralacnym karboňakom. Co ak ram ma vadu , je vykruteny a preto sa to neda naladit??
Keby mam orezany rozpocet, tak radsej vezmem zakladny alu model od domaceho vyrobcu.
Aspon by som mal zaruku, ze bike nebude viac v service ako na ceste.

Ak sa ukáže, že zakúpený výrobok je chybný alebo jeho vzhľad či funkčnosť nezodpovedajú opisu, podľa pravidiel EÚ vám ho predávajúci musí opraviť, vymeniť alebo vrátiť vám celú kúpnu cenu či jej časť. Vždy máte právo na minimálne dvojročnú záruku bez akýchkoľvek výdavkov. Vnútroštátne pravidlá vo vašej krajine vám však môžu poskytovať dodatočnú ochranu.

Akýkoľvek nákup môžete vrátiť bez odôvodnenia do 14 dní (pozri „Lehota 14 dní na odstúpenie od zmluvy“). Po 14 dňoch môžete požiadať o čiastočné alebo úplné vrátenie peňazí zvyčajne len vtedy, keď oprava alebo výmena tovaru nie je možná. Nárok na vrátenie zaplatenej ceny sa nemusí uplatňovať v prípade drobných problémov (ako napríklad škrabanec na obale CD).
29.03.2024 - 11:21:08
01
za mna je OK, ze si za to vypytali peniaze (vysku sumy neviem posudit). Keby im tam kazdy priniesol "crep", ktory sa neda opravit a skusali by to zadarmo, tak by nic nezarobili (viem, ze toto bol novy bike, ide o pointu). Aj diagnostika je informacia, ktora je pre zakaznika prospesna. Aspon vie, co s tym ma robit dalej.

Ja som si na starom aute tiez niekedy dal len vyhladat/urcit zavadu. Ked to bola otazka par minut, vacsinou som neplatil. Ale ak sa v tom vrtali dlhsie, tak si to uctovali.

Robil som chvilu v autoservise a pri takychto situaciach sme vacsinou neuctovali plnu sumu. Ked na tom servisak napriklad stravil 2h, ale nepodarilo sa mu to opravit, uctovali sme 1h, a pod. Proste aby zakaznik nieco zaplatil, kedze sme na tom jeho aute stravili nejaky cas, ale zasa aby nebol nasrany, ze platil vela a nic sme mu neopravili.
29.03.2024 - 11:43:35
00
tak ono, kupovať bicykel niekde kde ti ho následne nevedia zoservisovať, ak ty niesi schopný ani takej jednoduchej veci ako naladiť prehadzovačku.. je samé o sebe dosť nešťastné rozhodnutie...
29.03.2024 - 11:55:32
03
Diagnostika je zistovanie, kde je problem. Tuna nezistili kde je problem a ani to neopravili. Cize ani jeden ukon nebol dokonceny, z pohladu zakaznika 0e (ak sa nedohodol na zaciatku , ze ide o pokus iba). Za 25e by som cakal vysledok, je zly prehadzovac, kriva patka, bowden,lanko. Ak do toho nechceli sahat, mali odmietnu pracu. U klasickeho bowdenu/lanka nema co zaruka byt problem. Skontrolovat rovnost patky mohli. Podla popisu, ak je jedna cast ok, druha nie, to skor vyzera na zle nastavenu b-skrutku. Ale teda neviem, ci to povodne fungovalo ok. Moze byt aj kriva patka.
29.03.2024 - 12:29:04
06
Ja by som povedal, že bežný bikemechanik musí už odoka vedieť, či niečo opraviť ide a či sa do toho pustí. A to, či sú komponenty nahadzane na ráme z admiralu alebo na najnovšom titanovom ráme predsa nehrá rolu.
29.03.2024 - 13:36:46
03
keyboard_arrow_up