U Hondy pohana kolesapri vyssich rychlostiach priamo spalovak, u Nissanu stale elektromotor, ale pri vyssich rychlostiach vzdy za asistencie spalovaku, cize stale je to hybrid :)
16.04.2024 - 14:41:09
00
Hybrid predsa znamená že má viacero združených typov pohonu. Elektro je elektro, spaľovák je spaľovák. Všetko medzi je predsa hybrid, hoci v rôznych kombináciach ...
16.04.2024 - 14:50:52
00
quasimoto
Hybrid je efektívny len v laboratórnych podmienkach. V realite jazdí s oveľa vyššou spotrebou a tak aj emisiami. Potvrdili to testy v reálnej premávke.
16.04.2024 - 14:56:00
00
EV - Electric vehicle, znamená, že kolesá poháňa jeden alebo viac elektromotorov (môže byť napájaný akumulátorom = BEV, palivovým článkom - napr. na vodík , alebo čímkoľvek iným čo vyrobí elektriku pre motory. )
16.04.2024 - 14:57:50
00
bicycletour napísal:
quasimoto
Hybrid je efektívny len v laboratórnych podmienkach. V realite jazdí s oveľa vyššou spotrebou a tak aj emisiami. Potvrdili to testy v reálnej premávke.

Hybrid? Mild-hybrid? Plug-in hybrid?

Ale nie ze by som to rozporoval, vo vseobecnosti je skor vynimkou, ked nejake auto dokaze jazdit v realite za podobne hodnoty, ako su udavane normovane :) Bez ohladu na palivo.

Ale podla mna myslis plug-in hybridy, kde bol vypocet priemernej spotreby dost absurdny.
16.04.2024 - 15:04:58
00
quasimoto
Všetky typy majú vyššie emisie CO2/km než batériové elektromobily.
16.04.2024 - 15:10:59
00
tak pises o emisiach alebo o efektivnosti? to su dva rozne parametre.
16.04.2024 - 15:12:23
01
perez
Píšem o efektívnosti znižovania emisií CO2. Preto sa aj hybridy a iné elektromobily vyrábajú.
16.04.2024 - 15:14:41
00
Nie je dolezite, ze ma plug-in o kusok vyssie emisie ako BEV. Jeho vyhoda je, ze v meste moze jazdit bezemisne ako BEV a zaroven nema obmedzeny dojazd mimo mesta ako BEV. Prepaja dva svety a je idealny pre skupinu pouzivatelov, ktori maju moznost nabijat doma a zaroven nie su ochotni resp. si nemozu dovolit pri dlhsich cestach stat desiatky minut na nabijackach.
16.04.2024 - 15:16:50
02
Jezus
Plug-in hybrid nemá o kúsok vyššie emisie. Jedine tak v laboratórnych podmienkach. V realite je to tragický pomer. To radšej nech jazdia na spaľovacom aute.
16.04.2024 - 15:18:31
00
bicycletour napísal:
perez
Píšem o efektívnosti znižovania emisií CO2. Preto sa aj hybridy a iné elektromobily vyrábajú.

nehnevaj sa, ale pisal si nieco ine opakovane :) zrazu vytiahnes porovnanie hybrid vs BEV v absoltnych emisiach, co nikto nikdy nespochybnil (ak ide o lokalne)

Navyse stale si nevysvetlil, o akom druhu hybridov pises
16.04.2024 - 15:19:27
00
quasimoto
Môj prvý príspevok bol o hybridoch vs. BEV, tak tu nefabuluj. A o tom, že majú vyššie emisie CO2 počas celej životnosti.
Každý typ hypridu má vyššie emisie než batériový elektromobil.


Naposledy upravil bicycletour dňa 16.04.2024 - 15:23:10, celkovo upravené 1 krát.

16.04.2024 - 15:22:50
01
bicycletour napísal:
Jezus
Plug-in hybrid nemá o kúsok vyššie emisie. Jedine tak v laboratórnych podmienkach. V realite je to tragický pomer. To radšej nech jazdia na spaľovacom aute.

V realite nema v meste ZIADNE emisie a to je to podstatne. A odporucanie z Tvojej strany pouzit pre jazdu v mestskych kolonach radsej spalovak len svedci o tom, ze nie vsetci rozumeju na co plug-iny vznikli.
16.04.2024 - 15:23:07
00
Jezus
Ešte raz. To je pekná teória. Ale v realite jazdia hybridy v meste na fosílne palivá, pretože ich ľudia nenabíjajú. To je výsledok štúdie z reality a nie papierové tabuľky výrobcov.
16.04.2024 - 15:25:22
00
Ale mna nezaujimaju tie studie. Ja pisem o spravnom pouzivani. Ked si kupim plug-in za vlastne a mozem ho doma lacno nabijat, tak by som bol uplny idiot ak by som v mestskych kolonach palil fosil a draho preplacal mestsku prevadzku. Takze este raz: Odporucanie z Tvojej strany pouzit pre jazdu v mestskych kolonach radsej spalovak len svedci o tom, ze nie vsetci rozumeju na co plug-iny vznikli.
16.04.2024 - 15:29:52
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up