Jezus
Ešte raz. Hybridy sa začali vyrábať, aby sa znížili emisie CO2. A keďže emisie CO2 hybridy v realite neznižujú, tak sa prestanú vyrábať.
Ak by ľudia plug-in hybridy nabíjali tak ako uvádza výrobca, tak by mali opodstatnenie. A keďže to väčšina ľudí nerobí, tak sa pravdepodobne skončí s ich výrobou.
16.04.2024 - 15:44:04
00
Pravdepodobne 😁
Toyota neskonci nič
16.04.2024 - 15:52:26
00
Plug-in hybridy v realite CO2 znizuju ked su spravne pouzivane. O tom bol moj prispevok. Ale rozumiem, ze citat s porozumenim je narocne.
16.04.2024 - 15:53:22
02
Jezus
Ak sa plug-in hybrid správne používa a keďže ho väčšina ľudí správne nepoužíva, tak sa prestane vyrábať.
16.04.2024 - 16:02:07
00
canopus
Toyota nič končiť nemusí. V Japonsku sú asi vodiči disciplinovanejší.
V Európe stačí obmedziť dotovanie plug-in hybridov.
16.04.2024 - 16:02:51
00
PHEV sa nespravne pouzivaju najma preto, lebo na nich jazdia ludia, ktori si ich nevybrali dobrovolne.
Najma sluzobne/firemne auta, kedze na zapade maju vacstokrat velke danove benefity, tak to firmy nakupuju do flotil.
To nie je chyba/technicka nedokonalost PHEV.

PHEV chvilu uz vyzerali, ze budu na ustupe, no posledny rok sa to meni, prichadzaju nove modely s vyrazne vacsimi dojazdmi 80-100 km a dalsie su avizovane.
Vyzera to, ze PHEV este budu najblizsie roky pomerne dolezite na europskom trhu.
16.04.2024 - 16:32:51
02
bicycletour napísal:
Jezus
Ešte raz. Hybridy sa začali vyrábať, aby sa znížili emisie CO2. A keďže emisie CO2 hybridy v realite neznižujú, tak sa prestanú vyrábať.
Ak by ľudia plug-in hybridy nabíjali tak ako uvádza výrobca, tak by mali opodstatnenie. A keďže to väčšina ľudí nerobí, tak sa pravdepodobne skončí s ich výrobou.


Pocuvaj clovece, ty si momentalne zaostaly alebo co je s tebou ? S ktorymi hybridmi bude ktora automobilka koncit ?

Ked auto minie na 100 km 5 litrov benzinu v realite a druhe 7 litrov v realite (ten spritmonitor.de je o realite), tak ktore auto bude mat nizsie emisie co2?

Takuto debilnu argumentaciu uz fakt nemozem.
16.04.2024 - 17:02:35
00
Samozrejme, niektoré majú reálne nižšiu spotrebu ako porovnateľné spalovacie auto, tam sú tým pádom aj nižšie emisie. To je ti snáď jasné, nie?
16.04.2024 - 17:19:56
00
bicycletour napísal:
peter120
Všetko to pekne funguje v laboratórnych podmienkach. Nie však v realite. Hybridy sú tak neefektívne.

Neradim sa medzi ekomaniakov, ale davnejsie pozrel som si (na usa forach) co sa da dosiahnut s modnutym priusom/insight.
Ci uz softverovo, aero alebo ine veci. Brutal spotreby.. :y:

Kto nenabija phev je blbec, to je ako jazdit len tak s vreciami cimentu v kufri, nonstop... Ale uplne marne to nie je , aspon ta rekuperacia.

Som zvyknuty ze na lpg spravim 400km, ak aj svieti hladne oko tak nemusim mat vobec stres, lebo vsak este dost benzinu. Zo "range anxiety" by ma drblo... Do buducna treba pocitat s tym ze nabky budu viac obsadene , a nie je zaruka ze budu nove pribudat rozumnym tempom.
Preto nasadnut aj do polovybiteho auta, s tym ze nejak dojdem do ciela na mininadrz sa mi zda fajn.... Range extender napad je :y:

Apropos lpg, cital som ze velkostne podobny e208 nabity z uhlia vyjde emisne horsie.. 8)
i.ibb.co
16.04.2024 - 17:27:29
00
Kde s vynimkou polska sa nabija z uhlia? A tie sory na nabijackach su jedine tak na chorvatskej dialnici. Je u nas cca 1500 verejnych nabijaciek, stale pribudaju dalsie a ziadne rady pred nimi nie su a ani nebudu.
16.04.2024 - 22:03:21
00
Žiadne rady nebudú ???? Zaujímavá predpoveď počasia :) Tvoja úvaha vychádza z toho že všetko bude ako je teraz a že nič sa nezmení a vývoj pôjde lineárne krásne ako v päťročniciach za socializmu.
Veci sa ale rýchlo menia a zajtra môže byť úplne inak ako je dnes. A o tom to je...
A stačí jediná uhoľná elektráreň na svete aby platilo že elektrina sa vyrába aj z uhlia.... a kým to tak bude, EV budú mať výfuky práve tam ...

Preto je fajn že hybridy môžu jazdiť eko po meste a ten výfuk vynesú za mesto ... už to je veľké plus pre zdravie ľudí.

Takže najlepšie ak nevieš Čo-kupiť tak ti poradím. Vysoko účinný spaľovací motor s malým objejom a nízkou spotrebou, auto úmerne svojim potrebám a stačí jedno v rodine. Jazdiť električkami a trolejbusami, využívať bicykel alebo chodiť pešo a v neposlednom rade si vyberať dovolenky tam kde netreba lietať aby sa nezvyšovali zbytočne emisie z lietadiel ... že ano??? :) A tak každý čo má peniaze na EV si lieta 4x do roka do Dubaja na predĺžený víkend ... eko bio :)
17.04.2024 - 07:22:26
00
will
Automobilky vyrábajúce plug-in hybridy zaujíma ich reálna spotreba, nie papierová. Podľa toho sa určuje, či automobilka splní emisné normy. Podľa testov zo súkromných a firemných áut, ktoré majú zabudovaný merač paliva vyšli plug-in hybridy ako neefektívne pri znižovaní emisií. Takže automobilky sa môžu rozhodnúť, či budú plug-in hybridy vyrábať alebo platiť za prekročenie normy.
17.04.2024 - 09:31:06
00
No to si niesom istý, ich práveže zaujímajú štandardizované - papierové spotreby, na základe ktorých sa platí výpalné...
17.04.2024 - 09:33:32
01
Nie marcelko, vyvoj pojde/ide exponencialne, predajov aj nabijaciek, vsade mimo tejto diery. Najzakladnejsie 11 ci 22kw wallboxy sa predavaju od 400e https://nabijacie-stanice-pre-elektromobily.heureka.sk/

Vsade, kde je elektrina moze byt tato krabica plus rychlonabijacky na hlavnych tahoch. Nabijanie je to posledne, o co mam obavu. To prve je, kedy nas pre vlastnu zadubenost vyrazia z eu...
17.04.2024 - 10:18:11
02
Pre tú zadubenosť nás do eu prave prijali … :) kde inde by exportovali tie svoje blbosti, vyrobky a odpady čo vyprodukujú …???

No ja si myslim že ta elektrina nemusi byť vzdy a všade. Naftu si viem v pripade nudze schovat do par sudov, ale elektriku neschovam do vreca ani do škatule aby som si neskôr nabil auto …
EV vnimam sko tvorbu odpadu, ktorý bude na vrakoviskách oveľa skôr ako by v ich pripade boli auta so spaľovacim motorom. Cena za likvidaciu môže stupnuť na neunosnú hranicu, alebo ho zoberú zadarmo. A to len z dôvodu starej baterie uz mozno aj po 5-tich rokoch.
17.04.2024 - 10:31:11
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up