Buď taký dobrý a vysvetli mi, aký je rozdiel, či tlačíš 200W pri 80rpm a 150bpm pri simulovanom stúpaní na trenažéri alebo na ceste. A aký rozdiel je, keď
kolesá urobia 10000 otáčok na ceste a na trenažéri. Osobne si myslím, že aj na primitívnych trenažéroch (o smart trenažéroch ani nehovoriac - z akého dôvodu asi aplikácie uvádzajú pri svojich virtuálnych jazdách sklony, vzdialenosti atď.) sa dá pomerne spoľahlivo simulovať jazda v krajine (vrátane stúpaní, klesaní a pod.).
tu sa nebavíme o wattoch ale o ,,najazdených,, kilometroch na trenažéri pomiešaných s kilometrami reálnymi vonku teda o bludoch ktoré máš napr. ty, ... napr. v podpise svojho profilu - celkové najazdené kilometre ročne lebo tých by bolo pri rovnakých wattoch podstatne menej ako ti napísal aj rasto_t , môžeš simulovať kolko a čo chceš ale nemôžeš napísať hlúposť že si ročne najazdil aj na trenažéri x-tisíc kilometrov ročne lebo to vyzerá prinajmenšom šmišne, z trenažéra môžeš vykazovať len našlapané hodiny do pedálov nie
najazdené kilometre, ak pomiešaš dokopy najazdené kilometre vonku v daždi, pri +35, pri -15 stupňoch s našlapanými hodinami na trenažéri indoor pri +20 stupňoch je to len obyčajný odžub, další odžub ktorý si tu dal že máš po cestách, poliach, ..., najazdených tento rok zatiaľ 1 800 km ked v skutočnosti tam máš najazdených len 500 km
dúfam že ti stačí takéto vysvetlenie tvojich dalších aplikačných, ... nezmyslov ktoré tu dávaš