na rezervu ti prdí bílej tesák
za 200,000km čo mám na svojej C3 som mal len jeden jediný defekt a aj ten bol len taký že som to na 100km raz dofúkal a v pohode došiel
jazdím s opravnou sadou a kompresorom a namiesto plnohodnotnej rezervy mám radšej LPG nádrž a jazdím za lacnejšie
to si dovol
Za 50 rokov jazdenia som mal až donedávna len jeden total defekt... Na Š1000 MB, ešte diagonálne gumy, mi na dialnici medzi Karlovacom a Zahrebom v noci buchla guma.
No a pred mesiacom som si večer na málofrekventovanej križovatke vedľajších ulíc, pri odbočovaní vľavo, nevšimol, že vedľa obrubníka je voľne položený ešte jeden obrubníkový kváder. Nabehol som naň pravým kolesom, rana a v bočnici asi 10 cm trhlina. Našťastie bola rezerva, dokonca dostatočne nafúkaná aby som na nej došiel k nabližšiej pumpe.
Opravná sada a kompresor by nepomohli. Takže ak bude ešte ďalšie auto, tak žiadna opravná sada, ani plnohodnotná rezerva nemusí byť, ale aspoň dojazdová rezerva určite.