Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Sam si uviedol ze ani nevies akym sposobom ti vola a ci vobec pouziva HF takze to ze to ma udajne nahovno si si vlasne len vymyslel.
Rovnako ako Miso si ani ja nemyslim ze v Karoqu je nahovno HF z vyroby.

Ja mam take HF myslim Jabra alebo nieco take zapichnute na clone a to je fakt na prd. Ja si e pocujem ale mna velmi zle resp musim jasne hovorit smerom k tomu HF nahlas. A stale sa to vybija.
Zobraziť komentár 04.06.2024 - 22:57:47
00
arrow_leftscarinko napísal:
Toto ma na tom najviac fascinuje. Tie auta stoja desattisice eur a urcite maju BT handsfree v sebe a nikto to nepouziva neviem preco

lebo maju v hlavach nasrate. to sa inak neda..
lacne auta uz davno maju zabudovane bt hf pre telefon.
Zobraziť komentár 05.06.2024 - 18:41:49
01
môj citroen má perfektne použiteľný apple carplay na dotykovom displeji a to je rok výroby 2018, handfree funguje perfektne tiež... dnes fakt netreba držať telefón v paprči...
Zobraziť komentár 05.06.2024 - 19:30:20
02
Mne Vitara prečíta aj správy,a stačí na to jedno kliknutie na display v aute,ale je pravda že veľa ľudí to v aute má ale nevie to používať.
Zobraziť komentár 05.06.2024 - 20:36:23
00
Mne Toyota tiež. Ale keďže som si systém nastavil na angličtinu, tak to čítanie slovenských správ anglickou výslovnosťou je veľmi zaujímavé ;)
Zobraziť komentár 05.06.2024 - 21:06:23
00
Nepouzivaniu handfree velmi dopomohlo používanie automatickej prevodovky,netreba pravú ruku používať na radenie,tak sa nou permanentne ovlada mobil
Zobraziť komentár 05.06.2024 - 21:11:32
00
Mtnt áno, citroen mi tiež vie čítať aj správy dokonca v slovenčine :)
Zobraziť komentár 05.06.2024 - 21:51:47
00
Myslím, že sa význam hands free preceňuje. Šoférovať jednou rukou pre väčšinu vodičov nie je významným obmedzením.
Oveľa nebezpečnejšie je zamestnanie mozgu telefonátom. Hlavne ak ide napríklad o riešenie nejakého pracovného problému a podobne.

Áno, telefonovanie za volantom je nebezpečné a hands free to prakticky nerieši.
Zobraziť komentár 06.06.2024 - 04:44:30
011
Telefonovanie za volantom znizuje pozornost a reakcny cas podla studie na uroven 1 promile alkoholu.

Ja povacsine, ked riesim pracovny call, musim zastavit auto.
Zobraziť komentár 06.06.2024 - 07:11:32
04
A preto, ked sa chystam soferovat viac ako s jednym promile, vzdy niekomu zavolam.
(🚕)
Zobraziť komentár 06.06.2024 - 08:26:24
04
A ked mas pod promile, tak soferujes sam? :)
Zobraziť komentár 06.06.2024 - 08:32:16
00
Nie som otrokom svojho mobilu - mám ho, ale keď bicyklujem alebo šoférujem, tak volajúci musí počkať... Však keď som pred 25-30 rokmi bicykloval alebo šoféroval, tiež som nebol dostupný... A vtedy dokonca, keď som dojazdil, tak som ani nevedel, že mi niekto volal. To bol život!
Zobraziť komentár 06.06.2024 - 09:02:10
021
Psychohygiena je dnes obzvlast dolezita - vobec nie je potrebne odpovedat na kazdu spravu ihned, odpovedzte ked budete mat na to naladu alebo cas. Takisto ani na volania nie je nutne odpovedat ihned.
A napriklad na maily je slusne odpovedat do 24 hodin, to uplne staci. To plati aj v IT firmach voci klientovi, sam sa tym riadim.
Zobraziť komentár 06.06.2024 - 09:06:56
06
Zas keď som sedel hodiny v aute na služobkách, tak som rád pokecal s kamarátom, ktorý tiež zabíjal čas za volantom. Takéto nezáväzné debaty veľmi neovplyvna pozornosť vodiča. Hadns free je tiež prínosom.
Takže aj táto minca má dve strany.
Zobraziť komentár 06.06.2024 - 09:16:39
00
exec v IBMke ocakaval max hodinovy response time... odpovedat ked na to mal clovek naladu nebolo v zozname prijatelnych moznosti :D
Zobraziť komentár 06.06.2024 - 09:18:02
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektronika a svetlá / Svetlá)
keyboard_arrow_up