Nájdete v ňom skoro 30 000 produktov s atraktívnymi cenami od vyše 400 značiek, z ktorých vyše 5000 je bežne skladom a môže byť u vás doma do 24 hodín. Každý deň dopĺňame nové produkty a nové značky a budeme zlepšovať nielen našu ponuku, ale aj funkcie e-shopu, aby ste našli to čo hľadáte a našli to za najvýhodnejšiu cenu.
Ak máte hocijaké otázky ohľadom tovaru alebo e-shopu, okrem fóra nás môžete kontaktovať cez [email protected], cez chat v sekcii Shop alebo cez +421 2 330 567 30.
Táto téma slúži na spätnú väzbu od zákazníkov. Všeobecnú diskusiu o shope, otázky a návrhy nájdete tu: https://www.mtbiker.sk/forum/o-mtbiker-sk/mtbiker-shop-t44381.html
Brzdy suchnu ale len obcas
Jedine co by som trosku zlepsil je: jeden telefonat na viac od vas o tom, ze musite pouzit 203 mm(zo stornovanej OBJ) kotuce namiesto 180mm(z novej OBJ). Nakolko som ich (203mm) povodne chcel tak super, som spoko, ale niekomu by to mohlo vadit. Vobec som necakal ze tam budu tie 203mm ale na konci dna som rad!
Este raz dakujem!
tak podla najnovsich info toto uz neplati. Za servis sa body nepripocitavaju.
PS: Ak by ste niekto chceli nove komplet Sram G2 R + 180mm kotuce su nahodene v bazari
https://www.mtbiker.sk/shop/elektronika-a-svetla/svetla/predne/lezyne-lite-drive-1200-predne-svetlo-p228448.html?itm_medium=forum#questions/commentBox536471
Skusate prosim vas pred odoslanim, ci svetla funguju? Plastovy obal bol roztrhnuty, co vzbudzuje dojem, ze asi ano. Ide o to, ze nech tlacitko stlacam akokolvek (kratko, dlho, viac krat po sebe), svetlo vobec nereaguje - neda sa zapnut. Po pripojeni do nabijacky blika modre svetlo pod tlacitkom - asi sa nabija, no po odpojeni nabijacky po hodine, svetlo stale nesvieti. Pri stlacani tlacitka, tlacitko neblikne ziadnou farbou...
pricom keby kontrola prebehla po vytvoreni objednavky, tovar chybne oznaceny ako skladom mohol byt subezne na ceste spolu s objednanom polozkou
1.) Prakticky by to znamenalo, ze by sa takymto objednavkam musel niekto venovat viackrat, lebo by sa taketo objednavky museli predpickovat (predchystat). To by vyzadovalo tiez v ramci skladu vytvorenie priestoru na predpickovane objednavky. Co jednak znamena komplikaciu procesov, a dvak navysenie cost per order.
2.) Este by to vyrazne skomplikovalo veci ako storno objednavky, dodatocna uprava objednavky, spajanie objednavok a pod. Tym, ze dnes sa chyti picker objednavky az v momente, ked je plne expedovatelna, nemusime riesit procesy ako spatne zaskladnovanie tovaru pri stornovani objednavky, spajania predchystanych objednavok a pod., co vyrazne zjednodusuje procesy. Alternativou by bolo neumoznovat zakaznikom operacie nad objednavkami ako je ich postupne doplnanie, spajanie a pod., co by malo za nasledok zhorsenie zakaznickej skusenosti, kedze toto su operacie nad objednavkami, na ktorych si dost zakladame. Tu paradoxne teda zlepsenie zak. skusenosti pri tvojom scenari by mohlo viest k jej zhorseniu v inych.
3.) Tiez by to mohlo znizit celkovu priepustnost skladu v peakoch, pretoze tym, ze sa dnes nemusime venovat objednavkam, ktore prave nemusia odist, umoznuje nam to prioritizovat tie, ktore sa musia pickovat co najskor. Celkovo to velmi zjedodusuje prioritizaciu pickovania tovaru v sklade. Tu zase paradoxne zlepsenie rychlosti expedicie v tvojom scenari by mohlo sposobit zhorsenie rychlosti expedicie objednavok v peakoch, ked sa potreba rychlosti balenia a expedovania objednavok priblizuje maximalnej priepustnosti skladu.
Tu by som na prvu povedal, ze by to zvysilo cost na objednavku, skomplikovalo procesy, a niekde by to zrychlilo dodania a inde spomalilo, a niekde by to zlepsilo zakaznicku skusenosti a v inych pripadoch zase zhorsilo.
Cela skladova operacia je jedna velka matica potrieb, procesov a naslednych vystupov, a z nasej strany je tam isty balans medzi potrebami znizovat cenu za objednavku, zjednodusovat procesy, no zaroven aj zabezpecit rychle dodania a dobru zakaznicku skusenost.
Scenar, ktory popisujes, a teda sa ti stal, je velmi neprijemny pre zakaznika. Radi by sme boli, keby sa nam podarilo zrychlit expediciu v takychto scenaroch, avsak predchystavanie objednavky skor nez je plne expedovatelna, nie je pre nas dobra cesta.
Tu by som povedal, ze o co by sme sa mali snazit, je co najviac tento scenar eliminovat. Tam moze pomoct viacero faktorov, mozno lepsie dokupy tovaru (a teda ze ten kus nahradny by uz bol na ceste k nam doobjednany prave pre to, ze ty si kupil jeden z poslednych kusov, co ale nie vzdy dava zmysel), alebo celkovo znizovanie chybovosti v skladovej evidencii. To je uplny evergreen problem samozrejme, a nikdy ta chybovost nebude nulova, ale snazit by sme sa o to mali. Neustale sa nad tymito vecami niekto zamysla.
Ale teda najma: mrzi nas problem s tvojou objednavkou, pardon.
Evidovať nielen, že v sklade máte 5 kusov, ale aj 3 rezervované (a komu - č. objednávky) a predavač aj internetový záujemca vidí, že sú dostupné posledné 2 kusy. V prípade, že sa predajú cez web alebo cez pult, predavač aj i-net zákazník vidia stav 0, hoci fyzicky sú v sklade ešte 3 ks.
Sorry, ak sa na takéto niečo nemyslelo pri návrhu systému, asi by to bolo hodne kodovania a možno by to chcelo aj reorganizáciu databáz.
Ale problem co mal vlastoch je iny - produkt bol rezervovany, ale fyzicky sa nenasiel pri pickovani. To sa zial proste deje; deje sa to v malom promile objednavok, ale uplne to odstranit nejde, kedze s tovarom pracuju ludia a ludia maju urcitu chybovost (pri naskladneni alebo pri expedicii) a skladova evidencia v ziadnej firme nekoresponduje s realitou na 100%. Toto je nieco, co zlepsujeme neustale (procesne, automatizaciou, robotizaciou...), chybovost sme vyrazne znizili, ale na 100% sa nedostaneme nikdy.
vestu som vybalil, dal na seba a siel von. zistil ze mi sedi, aj material je ok a vsimol som si ze mate od nich bundu z toho isteho materialu skladom moju velkost za peknu cenu. tak som sa buchol po vrecku a objednal. do vikendu doma. sacok v ktorom prisla bol neposkodeny, ale original obal zmuchlany. nastastie som si ju prezrel pred nosenim. prisla mi poskodena - dierka na ramene. a teraz co? hodila by sa na nikend ako vino ale ... vratit a objednat za vyssiu cenu to iste a cakat prinajlepsom 5-7 dni? tak sla naspat stym ze chcem neposkodeny tovar. a teraz som zvedavy na tu cakacku a ako to vlastne dopadne.
(okrem toho castelli - za posledny rok som kupil 5 gati, z toho 3 sli na reklamaciu koli vlozkam - celkom sa to sype)
Proste niektorí priťahujú problémy viac ako ktokoľvek iný - overené
to je len výnimka čo potvrdzuje pravidlo
Ostatne, je k tomu aj video s Imrom, starsieho data, ale stale viac-menej aktualne
Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down