Kategórie
Bike-techGaléria našich gravel a CX bajkov # gravel # recenzie # doplnky # skúsenosti # poradenstvo # diskusia # cenový limit
posledný komentár: 5. 12. 2022 o 20:38
Novinka Superior XR 9.7 GR 28 bicykel, gloss grey/racing yellow
3 899 €
MOC 4 299 €
-15% Pinarello Grevil F5 GRX610 1x12 Fulcrum 500 28 bicykel, Stone Grey
od 4 349 €
-15%
MOC 5 399 €
Výpredaj -18% Cannondale Topstone Carbon Apex AXS 28 bicykel, čierna
3 549 €
-18%
MOC 4 349 €
-21% Titici REVO 28 bicykel, mostarda yellow glossy/olive green glossy
4 499 €
-21%
MOC 5 699 €
Výpredaj -14% Cannondale SuperSix Evo SE 28 bicykel, meteor grey
4 549 €
-14%
MOC 5 899 €
Novinka -8% BMC Teammachine SLR 01 ONE bicykel, carbon/neon red
11 999 €
-8%
MOC 12 999 €
Výpredaj -18% Orbea ORCA M20iTEAM 28 bicykel, modrá/strieborná
4 749 €
-18%
MOC 5 799 €
-18% Pinarello Dogma X Dura Ace Di2 GRT4540DB bicykel, xolar black
od 12 399 €
-18%
MOC 15 100 €
Výpredaj -10% BMC Teammachine SLR FIVE bicykel, arctic silver/black
3 799 €
-10%
MOC 4 499 €
Výpredaj -14% Giant TCR Advanced SL 0 Disc bicykel, raw carbon
8 299 €
-14%
MOC 11 399 €
Novinka Giant TCR Advanced Pro 0 Di2 bicykel, ocean twilight/glare chrome
6 299 €
MOC 6 599 €
A hned 2 hod vyjazd v sobotu a dnes 2.5 hod výjazd. Asfaltik, strkovky, polnačky.
Zatiaľ spokojnosť.
Spokojnosť aj s peknou metalízovou farbou.
Aktuálne v tejto zostave kusovka, svetová premiéra 😉
V čom konkrétne vnímaš posun oproti Koyuku?
- okrem kolies komplet karbón takže krásne to pohlcuje vibrácie
- tuhosť , Koyuk je oproti tomu ako žuvačka
- váha odhadom oproti Koyuku tak - 2 ; 2,5 kg to je sakra cítiť.
- elektrické radenie po krátkej jazde úplne návykové
Oproti originálu zatiaľ celkovo:
- Ultralight sedlovka
- Specialized sedlo - Tufo Thundero 48c a prehodene na bezduše
- Kazeta
Aktualne 10,4kg s pedálmi (ktore su celkom ťažke
Ešte by sa zišlo vymeniť kľuky, mám doma karbonove čo pasujú na klasický shimano hollowtech II stred - 24mm oska. Toto ma podľa výrobcu PF 86/FSA stred a kľuky FSA OMEGA EXO 42T. Ale až tak sa do toho nerozumiem, tak ak máte nejake odporúčania sem s nimi.
Tak po 600km nadšenie pretrváva. Bike je nečakane pohodlný, za mňa porovnateľný s GT Grade, Tá zadná stavba nakoniec asi nejako pracuje, plus výrazne vysunutá sedlovka robí divy. Pritom je tuhý do záberu, aj zo sedla. Geometria je skvelá v teréne, bike dáva taký pocit istoty v zjazdoch a ide super v strmákoch - niečo ako moderné MTB. Samo že je to zasa cítiť na ceste v rýchlych zjazdových zátačkach, treba oblúk dobre nasadiť a bike naklopiť, je to iné ako na žiletke. Vnúrorné vedenie kábla je celkom dobre vyriešené, bike je tichý, nič nerachtá (dával som penovú trubicu na brzdovú hadicu).
Sram XPLR ide famózne, po dlhých rokoch na Shimane nemám čo vytknúť. Možno zadná brzda má tendenciu trochu hučať, hlavne za vlhka, ale mám Hope kotúče. Pridávam ešte fotku zimného setupu, dal som invisiFrame fólie, zmestia sa tam 56mm SKS blatníky (so špecial hackom lebo tam nie je mostík so závitom na blatníky) s 44mm Swamperami. Viac už otravovať s fotkami nebudem ?.
Na tento Revolt Advanced som si dlho robil zálusk (alebo na jeho iterácie 2, 1, 0, Pro...), odkedy ho tu na webe predstavili. Ako si s ním spokojný?