len ráfik a gumičky sú stále mokré
17.09.2008 - 17:58:05
00
Ani mne vykon Vcok pri mokre ani blate neklesa,akurat niekedy zapiskaju,aj v dazdi ich musim asi tak 5-10s intenzivne zabrzdovat (tlacit na rafik uplne,tzn. mat zatiahnutu brzd.paku nadoraz) dole kopcom 8) Potom je to v pohode
17.09.2008 - 18:29:55
00
mne na mojich V-ckach trsoku klesne brzdny ucinok, ked jazdim za mokra, ale neprejavi sa to nejak extremne...stale to brzdi aj ked je mokro, len viac pocut gumicky...to je moj dojem z brzdenia za mokra :P
17.09.2008 - 22:28:53
00
komu pri v-ckach v dazdi neklesa vykon brzd vela fetuje.
17.09.2008 - 23:38:28
00
ja by som to rozšíril na všetky typy bŕzd :) s tým že dojmovo to vôbec nemusíš zaznamenať
18.09.2008 - 02:58:52
00
Vykon brzd dost zavisi od gumiciek. OEM montovane budu vzdy horsie ako viacfarebne gumky kupene v obchode. Dokonca je myslim aj norma ze brzdny ucinok za mokra musi byt aspon 40% ucinku za sucha. Lepsie AFM gumky maju za mokra ucinnost az 65% oproti suchu. Rozdiel tam je ale pocitovo to nieje uz take zle. Mne sa neoplati upgradovat Vcka za hydry. Tie bude mat az novy bike OEM.
18.09.2008 - 09:32:07
00
Vacsinou su OEM gumicky z prilis tvrdej zmesi,aj na mojom Kellyse boli OEMky a boli tvrde ako beton,ale predsa boli paradne zjazdene :? Teraz mam Author trojzmesovky a su ovela maksie a brzdia ovela lepsie 8)
18.09.2008 - 14:08:14
00
ja mam gumicky tektro a brzdia dobre...a su OEM
18.09.2008 - 15:47:23
00
mam otazku, dnes mi prisiel kotuc, a idem dokupit prasa, je rozdiel medzi prednym a zadnym???
18.09.2008 - 21:41:10
00
ja mam obycajne jagwire cervene, a neni problem sice su mekke cize na druhy rok ich menim, ale krasne brzdia,a aj za mokra
18.09.2008 - 21:43:53
00
mam otazku, dnes mi prisiel kotuc, a idem dokupit prasa, je rozdiel medzi prednym a zadnym???

Vpredu je pri rovnakom priemeri iny adapter: takze predny adapter 180 je vzadu v skutocnosti 160.
Navyse u hydrauhlikach mas ine dlzky hadic a opacne paky :lol: ale to uz je aj na tvojej logike.
18.09.2008 - 22:11:24
00
ja som vacsinou chodil hore aj dole po zelenej z Horneho Harmanca. raz som to ale spustil do Rybovskeho sedla a to je chutovka - kilometer dlhy zjazd s 25% klesanim :twisted: .

Takze pre autora tohto prispevku - ak jazdis nieco taketo a chces si to vychutnat, tak potrebujes hydraulicke kotuce napr. od Shimana min. XT (myslim ze mne pri mojich skoro 90kg by ani tie nestacili) - tym chcem povedat ze v takomto pripade treba vyssie resp. najvyssie rady hydraulik brzd.
Mechanicke by som nekupoval iba v pripade, ze namas prachy a neskor chces zainvestovat do hydraulik.
Hydraulicke Vecka su urcene skor pre XC pretekarov - maju o dost nizsiu hmotnost ako kotuce, ale zase nizsi brzdny ucinok a su dost drahe.
Takze ak chces usetrit, kup si dobre Vecka napr. SH XT, pokial nechces jazdit trate takeho typu ako som tu spominal.


Ja som vyskusal Sachticky. Hore to bol slusny zaberak, ale dolu som bol as za 5 min (pod odbocku na Sasovu). Isiel som skoro stale na 70 km/h, max. bola okolo 76 km/h. Nemal som dofukane dobre pneu, inak by to bolo aj viac :) Ale nejako brzdit som nemal potrebu :)

Nejako divne to zaradilo... To bola reakcia na duurkoo (dufam, ze som neskomolil prezyvku). Pekny zjazd je aj hrebenovky do Hronseku, len je to tiez asfalt. Je tam par ostrych zakrut, kde brzdy dostanu zabrat. Kotucovkam staci fakt kusok na sotastocne spomalenie. Na V-kach by som potreboval urcite dlhsiu drahu na brzdenie. Tiez mam kotuce (konkretne Avid J3), ale mam s nimi mensie problemy (suchaju, aj ked boli 2x v servise). Ale s brdznym ucinkom som spokojny.
24.09.2008 - 21:52:30
00
ja eném k mokrým Včkam... keď som používal obyčajné brzdové klátiky, tak tie naozaj za mokra veľmi slabo brzdili. ale keď som začal zarábať bubáky a začal som na horskom kupovať lepšie brzové klátiky, tak som rozdiel medzi mokrým a suchým koleskom nevidel a hlavne necítil. je to o kvalite klátikov a o tom ako si rozumejú s konkrétnym typom ráfiku. ale prešiel som na mechaniky shimano 495 a nemám s nimi žiaden problém. spravil som to kvôli zimnému jazdeniu, kde som sa presvedčil, že brzdové klátiky sa dajú hravo zodrať za dva až tri dni, čo som dovtedy nikomu neveril. trošku snehu a námrazy a mohol som ich zase nastavovať, príp. vymeniť. dostal som nervy (tabletky nezaberali :P :wink: ) tak som kúpil mechanické kotúčofky. uvidíme čo povedia na zimu. hehe.
10.10.2008 - 21:34:19
00
za "správnych okolností" sa dá usmrtiť behom 1 výjazdu cokoliv!!!
11.10.2008 - 00:52:37
00
jedine vecka, keramicke vecka :twisted:
21.10.2008 - 08:11:46
00
keyboard_arrow_up