Nemám žiadne skúsenosti, tak radšej sa pýtam, než niečo pokašlem je bezpečné toto updatnúť? niekde som čítal, že treba kábel, potom zas, že pri niektorých verziách netreba.
aby sa mi nestalo, že dám update a v procese to bude požadovať kábel, ktorý nemám a celé di2 ostane bricknuté
Hmm, ked povies...
Na baterku musia byt pripojene samozrejme bsetky, akoby asi zili a komunikovali, ale paky cez etube z mobilu updatnut nevies. Minimalne nie ultegrove (8170, ci jake maju oznacenie). Takze ak netusis, nekomentuj.
Poviem ti tajomstvo, paky maju vlastne baterky (crxxx) .
Mozno myslis ten sm-pce tool, s ktorym vies updatnut paky, ale chalan ukazuje screenshoot z mobilu, a tym updatne baterku, presmyk, prehadzovacku, ale paky nie. Preto sa pytal, ci nevadi, ak jednotlive veci budu na toznych verziach - nie , nevadi. Inak by som dva roky nejazdil s pakami na 4.0.1 ako prisli, a zbytok pribezne uogradujem z telefonu. Papa
Connect your shift lever to the battery
This method is great if you can easily get to your battery. Most bike manufacturers put the battery in the seat post, and therefore getting to the battery is pretty easy.
Note down your saddle height if you haven't already, then take out the seat post to get to the battery.
Now take a long (1200mm - 1600mm) EW-SD300 wire. Plug one end into the battery and the other into the shift lever you want to update.
You can now use the mobile app to update your shift lever.
Note that if the E-Tube Project app is not registering the newly wired connection, you can fix this by disconnecting the app and then reconnecting to the bike.
Update the shifter, repeat the process for the other lever, and you're done.
Hmm, takze uz staci len kabel ?, zjavne tie cr baterky nepostacuju na zdvihnutie vsetkych radii/funkcii, a potrebuje to externe napajanie, resp. Baterka je nejaky central point co to distribuuje dalej (co sa vylucuje s tym, ze to chcu robit priamo bez potreby externych zariadeni). Priznam sa, neskumal som. Anyway, stale plati, ze mozes mat rozne verzie sw na komponentoch, aj tak to bude hrat
Ja skor predpokladam ze ten bezdrotovy prenos medzi pakami a prehadzovackou nie je vhodny na taky datovy prenos. Paky vysielaju len signaly ktore su jednoduche a kratke. Posielanie nejakeho FW je asi zlozitejsi. Neviem na akej frekvencii a type to funguje. Ale to je len moja domnienka.
Mas pravdu
"The mobile app communicates with the Di2 system through the rear derailleur, and it cannot connect to the levers directly. Furthermore, it seems the levers are only capable of receiving a limited set of signals or instructions.. and updating firmware is not part of that."
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
aby sa mi nestalo, že dám update a v procese to bude požadovať kábel, ktorý nemám a celé di2 ostane bricknuté
Všetko musí byť pri update FW pripojené káblom na baterku.
Na 1. príspevok za 5 rokov nemusíš strieľať mimo terča.
Na baterku musia byt pripojene samozrejme bsetky, akoby asi zili a komunikovali, ale paky cez etube z mobilu updatnut nevies. Minimalne nie ultegrove (8170, ci jake maju oznacenie). Takze ak netusis, nekomentuj.
Dovi, dopo...
Mozno myslis ten sm-pce tool, s ktorym vies updatnut paky, ale chalan ukazuje screenshoot z mobilu, a tym updatne baterku, presmyk, prehadzovacku, ale paky nie. Preto sa pytal, ci nevadi, ak jednotlive veci budu na toznych verziach - nie , nevadi. Inak by som dva roky nejazdil s pakami na 4.0.1 ako prisli, a zbytok pribezne uogradujem z telefonu. Papa
Connect your shift lever to the battery
This method is great if you can easily get to your battery. Most bike manufacturers put the battery in the seat post, and therefore getting to the battery is pretty easy.
Note down your saddle height if you haven't already, then take out the seat post to get to the battery.
Now take a long (1200mm - 1600mm) EW-SD300 wire. Plug one end into the battery and the other into the shift lever you want to update.
You can now use the mobile app to update your shift lever.
Note that if the E-Tube Project app is not registering the newly wired connection, you can fix this by disconnecting the app and then reconnecting to the bike.
Update the shifter, repeat the process for the other lever, and you're done.
"The mobile app communicates with the Di2 system through the rear derailleur, and it cannot connect to the levers directly. Furthermore, it seems the levers are only capable of receiving a limited set of signals or instructions.. and updating firmware is not part of that."