EU greendeal už ovládol aj ulice v Shanghai (sarcasm)
"pár nahodilých fotek z křižovatek Shanghaje. Zelené značky jsou EV, modré spalováci. Autobusy městské dopravy - všechno elektrika. Hodně Tesel, ale pochopitelně převažují domácí čínské značky."
trh na ktorom EU automobilky donedávna predávali 40% svojich áut..
trionq v Shanghai uz viac rokov nedokazes zaregistrovat auto so spalovacim motorom. Kupit si ho mozes, ale ECV pre spalovacie auta sa tam vyda mesacne len strasne malo. Toto platilo uz pred niekolkymi rokmi.
Takze ten narast nie je zakon trhu ale tvrda regulacia komunistickej strany.
trionq v Shanghai uz viac rokov nedokazes zaregistrovat auto so spalovacim motorom. Kupit si ho mozes, ale ECV pre spalovacie auta sa tam vyda mesacne len strasne malo. Toto platilo uz pred niekolkymi rokmi.
Takze ten narast nie je zakon trhu ale tvrda regulacia komunistickej strany.
Ako potom vysvetlíš ten masívny nárast vývozu elektromobilov z Číny? Navyše v Číne už dávno nie je komunizmus, ale trh je riadený dopytom a ponukou.
A čo si teda praje KSČ? Bol som za to, že chcú kontrolovať čím viac krajín ( cez ich trh). Tj. oslabiť iné trhy a vytvoriť závislosť na ich produktoch. A z toho dôvodu budú podporovať aktivity, ktoré k tomu cieľu pomôžu ( dotovať určité produkty).
Rovnako znižovať závislosť na iných krajinách a dovoze napr. ropy (momentálne nevedia pokoriť vlastnou ťažbou, tak aj preto elektromobilita).
Tak ako pise MarKac.
Cina uz pred takmer 20 rokmi strategicky stavila ma elektronobilitu.
Jednak pre velky problem so znecistenim v cinskych mestach a jednak z dovodu ze naskok v oblasti spalovakov by bolo tazke dobehnut a tiez pre znizenie zavislosti na rope.
Preto zacala strategicky vopred skupovat zdroje surovin, cim vo viacerych ziskala takmer monopol.
Zaroven posledne roky silno dotovala ich vyrobu - nie predaj ale vyroby, cize aj export s cielom vytlacit zapadne firmy.
Vyroba sa dotuje dlhe roky cca vo vyske 8-12.000 € na auto co je obrovska suma vo vztahu ku vyrobnym nakladom.
Samozrejme nikde sa tam nepise, ze po roku 2035 uz len BEV, ale to si asi tusil.
Zero-emission vehicles currently include battery electric vehicles, fuel-cell and other hydrogen powered vehicles, and technological innovations are continuing. Zero- and low-emission vehicles, which also include well performing plug-in hybrid electric vehicles, can continue to play a role in the transition pathway. Following consultation with stakeholders, the Commission will make a proposal for registering after 2035 vehicles running exclusively on CO2 neutral fuels in conformity with Union law, outside the scope of the fleet standards, and in conformity with the Union’s climate-neutrality objective.
Takze vyrabat, predavat mozu aj po roku 2035 cokolvek, co jazdi na uhlikovo neutralne palivo. A to som pisem ako velky fanda BEV.
A čo si teda praje KSČ? Bol som za to, že chcú kontrolovať čím viac krajín ( cez ich trh). Tj. oslabiť iné trhy a vytvoriť závislosť na ich produktoch. A z toho dôvodu budú podporovať aktivity, ktoré k tomu cieľu pomôžu ( dotovať určité produkty).
Rovnako znižovať závislosť na iných krajinách a dovoze napr. ropy (momentálne nevedia pokoriť vlastnou ťažbou, tak aj preto elektromobilita).
Ak by rozhodovala o čínskych investíciách a inováciách Komunistická strana Číny, tak by to vyzeralo ako v iných komunistických krajinách. Čína je však svetová veľmoc v inováciách, pretože čínsky firmy sa môžu rozhodnúť, čo budú vyrábať a vyvážať. Preto aj rastie vývoz elektromobilov a pritom sa nezvyšuje zadĺženie čínskych výrobcov alebo štátu, pretože po elektromoiloch z Číny rastie dopyt.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
To samozrejme nie je pravda. Iná možnosť ako BEV by nemala byť možná až za 10 rokov.
Zákaz predaja nových spaľovacích áut má prísť v roku 2035. To už sa aj tak budú predávať skoro len elektromobily.
Stačí sa pozrieť na čísla.
"pár nahodilých fotek z křižovatek Shanghaje. Zelené značky jsou EV, modré spalováci. Autobusy městské dopravy - všechno elektrika. Hodně Tesel, ale pochopitelně převažují domácí čínské značky."
trh na ktorom EU automobilky donedávna predávali 40% svojich áut..
Samozrejme som nemal na mysli uradnicky termin, bolo to myslene skor ironicky.
Toto upravuje prosím ťa ktorá právna EU norma?
Takze ten narast nie je zakon trhu ale tvrda regulacia komunistickej strany.
Takze ten narast nie je zakon trhu ale tvrda regulacia komunistickej strany.
Ako potom vysvetlíš ten masívny nárast vývozu elektromobilov z Číny? Navyše v Číne už dávno nie je komunizmus, ale trh je riadený dopytom a ponukou.
Č9na je najväčším výrobcom a vývozcom elektromobilov na svete vďaka dopytu vo svete a nie pretože si to praje Komunistická strana Číny.
Rovnako znižovať závislosť na iných krajinách a dovoze napr. ropy (momentálne nevedia pokoriť vlastnou ťažbou, tak aj preto elektromobilita).
Cina uz pred takmer 20 rokmi strategicky stavila ma elektronobilitu.
Jednak pre velky problem so znecistenim v cinskych mestach a jednak z dovodu ze naskok v oblasti spalovakov by bolo tazke dobehnut a tiez pre znizenie zavislosti na rope.
Preto zacala strategicky vopred skupovat zdroje surovin, cim vo viacerych ziskala takmer monopol.
Zaroven posledne roky silno dotovala ich vyrobu - nie predaj ale vyroby, cize aj export s cielom vytlacit zapadne firmy.
Vyroba sa dotuje dlhe roky cca vo vyske 8-12.000 € na auto co je obrovska suma vo vztahu ku vyrobnym nakladom.
Samozrejme nikde sa tam nepise, ze po roku 2035 uz len BEV, ale to si asi tusil.
Zero-emission vehicles currently include battery electric vehicles, fuel-cell and other hydrogen powered vehicles, and technological innovations are continuing. Zero- and low-emission vehicles, which also include well performing plug-in hybrid electric vehicles, can continue to play a role in the transition pathway. Following consultation with stakeholders, the Commission will make a proposal for registering after 2035 vehicles running exclusively on CO2 neutral fuels in conformity with Union law, outside the scope of the fleet standards, and in conformity with the Union’s climate-neutrality objective.
Takze vyrabat, predavat mozu aj po roku 2035 cokolvek, co jazdi na uhlikovo neutralne palivo. A to som pisem ako velky fanda BEV.
Odpovedal som v kontexte toho pôvodného príspevku, v ktorom som opravoval rok, nie presný text.
Rovnako znižovať závislosť na iných krajinách a dovoze napr. ropy (momentálne nevedia pokoriť vlastnou ťažbou, tak aj preto elektromobilita).
Ak by rozhodovala o čínskych investíciách a inováciách Komunistická strana Číny, tak by to vyzeralo ako v iných komunistických krajinách. Čína je však svetová veľmoc v inováciách, pretože čínsky firmy sa môžu rozhodnúť, čo budú vyrábať a vyvážať. Preto aj rastie vývoz elektromobilov a pritom sa nezvyšuje zadĺženie čínskych výrobcov alebo štátu, pretože po elektromoiloch z Číny rastie dopyt.