zalozim novu temu kedze niektorym sa nevidelo ze spamujem inde , dnes zase hradza nesklamala, culy ruch po celej trase az do cunova... ked odratam tych xy osobnych aut (niekde medzi 5-10) tak este tam bol 2x traktor, 1x bager, 1x nakladiak, 1x zeriav )) dnes sa fakt cinili
Dakujeme za riesenie veci.
Termin 30.11.2025 bez adekvatnej obchadzky, to dokaze navrhnut len niekto od stola..
Hej, hej, takéto pindy sa tiež najľahšie píšu od klávesnice.
Ja som ten prvý, ktorý bude kričať "Nezabúdajme na cyklisti! Nezabúdajme na cyklistov! Spravme im obchádzku". Ale od počítača kritizovať niekoho, kto sa snaží riešiť situáciu, to je také ... slovenské.
Hneď v tejto minúte môžeš spustiť podpisovú akciu napríklad a tým pomôžeš Lacovi a kraju stokrát viac ako pindaním od klávesnice.
2. ak aj podpisov bude X, zmeni to nieco? (urychli sa budovanie mostov? ci aspon odstrani 'politicke' problemy?)
To nech povie Laco, či im to nejako pomôže. Rozhodne to neuškodí a pre kraj bude určite lepšie, ak sa bude môcť oháňať pár stovkami, ak nie tisíckami podpisov. Určite je to lepšie ako sedieť za klávesnicou a nerobiť nič.
A keby sa tých podpisov nazbieralo naozaj veľa, k tomu trochu medializácie, tak možno aj investori budú nabudúce ťažšie zabúdať na cyklistov pri iných stavbách.
Podpisové akcie, petície a pod. niekedy pomôžu, niekedy nie.
Jaroh:
myslim, ze by teraz stacil aj mensi tlak, ako napriklad na Facebooku vcera Ministerstvi dopravy prezentovalo, ako dobre ide budoavnie tejto krizovatky. Bol to rozhovor so samotnym ministrom Razom. Tam by stacilo, aby sa bikeri ozvali, ze chcu mat 26.4.2025 opat otvorenu cyklotrasu. Cim viac bikerov tam napise, tak tym lepsie, viem, ze ministerstvo toto sleduje, najma ak tam ma vystup samotny minister...
Naprikld dat svoj nazor tu: https://www.facebook.com/mindop.sk
Hej, hej, takéto pindy sa tiež najľahšie píšu od klávesnice.
Ja som ten prvý, ktorý bude kričať "Nezabúdajme na cyklisti! Nezabúdajme na cyklistov! Spravme im obchádzku". Ale od počítača kritizovať niekoho, kto sa snaží riešiť situáciu, to je také ... slovenské.
Hneď v tejto minúte môžeš spustiť podpisovú akciu napríklad a tým pomôžeš Lacovi a kraju stokrát viac ako pindaním od klávesnice.
Snazim sa sa desifrovat, ci si vobec pochopil kam smeruje moja kritika (alebo pind ako si to nazval) a kam moj vdak.
Laco zvycajne sem napise ak potrebuje nejaku formu verejnej pomoci. Snad mu tu mozem dakovat, ze je clovek na spravnom mieste a za jeho snahu riesit situaciu, aj s ohladom na cyklistov.
Termin uzavery do 30.11.2025 je predpokladam navrh z inej strany (dodavatel D1/D4) a sotva znie ako snaha o riesenie k spokojnosti vsetkych stran. Mozno tak k spokojnosti ministerstva dopravy a motoristickej verejnosti.
Jaroh:
myslim, ze by teraz stacil aj mensi tlak, ako napriklad na Facebooku vcera Ministerstvi dopravy prezentovalo, ako dobre ide budoavnie tejto krizovatky. Bol to rozhovor so samotnym ministrom Razom. Tam by stacilo, aby sa bikeri ozvali, ze chcu mat 26.4.2025 opat otvorenu cyklotrasu. Cim viac bikerov tam napise, tak tym lepsie, viem, ze ministerstvo toto sleduje, najma ak tam ma vystup samotny minister...
Naprikld dat svoj nazor tu: https://www.facebook.com/mindop.sk
Mám Ráža na LinkedIN, píšem mu. On mi z tej hvieznej roty ministrov príde najpríčetnejší.
Dnešný vážny úraz robotníka na tej stavbe tomu tiež "pomôže". Budimex som považoval za spoľahlivého stavebníka na rozdiel od slovenských srá4ov, ale asi pochytali od slovenských robotníkov slovenské maniere (flákanie sa).
Neviem, ale asi niečo vážne, keď uzávierku chcú predĺžiť o 7 mesiacov. Btw, úraz robotníka vôbec nespájam s predĺžením uzávierky Juravy. Teda dúfam, že spolu nesúvisia.
Cykloturista:
Snazime sa so zhotovitelom krizovatky D1/D4 urgentne riesit, aby tento termin nebol... Bohuzial, je v tom kus politiky....
OK, ak je v tom kus politiky, tak sa to dá potom nejako zobchodovať. Niečo v štýle
"dobre, zavrite si to na celý rok, ale za ten čas, čo bude úsek uzavretý, skúste poslať na betónovú časť Jurava 2 nejakú frézu aby ten hrbolatý povrch nejako zbrúsila, opravila, plus opraviť vyvalené obrubníky," (prípadne na račiansku Juravu položiť normálny asfalt aby sa tam dalo aj korčuľovať) ale to už by bol asi len bonus.
Potom budete mať niečo v rukách voči cyklistickej verejnosti, že len pasívne nečakáte čo vám stavitelia podhodia a Mišo Feik natočí zase nejaké chutnučké videjko s podmazom od Beethovena.
My z Rače, keď sa chceme dostať ku Dunaju, tak bez funkčnej Juravy je to odveci. Dnes som išiel z Peknej cesty po C k mostu na Ahoj a tam koniec. Smerom na Bajkalskú a Prístavný most som už išiel aj po chodníkoch aj trochu po ceste. Päť krát som stál na semaforoch pre chodcov, pár áut skoro zrazilo. A keby som chcel ísť na Železnú, tak po Pionierskej ešte ok, ale Jaskový rad je ***.
Ja chodim z Race pod Vinohradmi, na Sliacskej zbehnem na Raciansku, cez krizovatku na Kukucinovu, na Trnavske a cez Karadzicovu na Safko. Je to bezpecnejsie ako ta cyklotrasa cez mesto.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Termin 30.11.2025 bez adekvatnej obchadzky, to dokaze navrhnut len niekto od stola..
Termin 30.11.2025 bez adekvatnej obchadzky, to dokaze navrhnut len niekto od stola..
Hej, hej, takéto pindy sa tiež najľahšie píšu od klávesnice.
Ja som ten prvý, ktorý bude kričať "Nezabúdajme na cyklisti! Nezabúdajme na cyklistov! Spravme im obchádzku". Ale od počítača kritizovať niekoho, kto sa snaží riešiť situáciu, to je také ... slovenské.
Hneď v tejto minúte môžeš spustiť podpisovú akciu napríklad a tým pomôžeš Lacovi a kraju stokrát viac ako pindaním od klávesnice.
2. ak aj podpisov bude X, zmeni to nieco? (urychli sa budovanie mostov? ci aspon odstrani 'politicke' problemy?)
Samozrejme, že môže povedať, ale ide o formu. Je rozdiel konštruktívne kritizovať a je rozdiel pindať spoza klávesnice.
To nech povie Laco, či im to nejako pomôže. Rozhodne to neuškodí a pre kraj bude určite lepšie, ak sa bude môcť oháňať pár stovkami, ak nie tisíckami podpisov. Určite je to lepšie ako sedieť za klávesnicou a nerobiť nič.
A keby sa tých podpisov nazbieralo naozaj veľa, k tomu trochu medializácie, tak možno aj investori budú nabudúce ťažšie zabúdať na cyklistov pri iných stavbách.
Podpisové akcie, petície a pod. niekedy pomôžu, niekedy nie.
myslim, ze by teraz stacil aj mensi tlak, ako napriklad na Facebooku vcera Ministerstvi dopravy prezentovalo, ako dobre ide budoavnie tejto krizovatky. Bol to rozhovor so samotnym ministrom Razom. Tam by stacilo, aby sa bikeri ozvali, ze chcu mat 26.4.2025 opat otvorenu cyklotrasu. Cim viac bikerov tam napise, tak tym lepsie, viem, ze ministerstvo toto sleduje, najma ak tam ma vystup samotny minister...
Naprikld dat svoj nazor tu: https://www.facebook.com/mindop.sk
Ja som ten prvý, ktorý bude kričať "Nezabúdajme na cyklisti! Nezabúdajme na cyklistov! Spravme im obchádzku". Ale od počítača kritizovať niekoho, kto sa snaží riešiť situáciu, to je také ... slovenské.
Hneď v tejto minúte môžeš spustiť podpisovú akciu napríklad a tým pomôžeš Lacovi a kraju stokrát viac ako pindaním od klávesnice.
Snazim sa sa desifrovat, ci si vobec pochopil kam smeruje moja kritika (alebo pind ako si to nazval) a kam moj vdak.
Laco zvycajne sem napise ak potrebuje nejaku formu verejnej pomoci. Snad mu tu mozem dakovat, ze je clovek na spravnom mieste a za jeho snahu riesit situaciu, aj s ohladom na cyklistov.
Termin uzavery do 30.11.2025 je predpokladam navrh z inej strany (dodavatel D1/D4) a sotva znie ako snaha o riesenie k spokojnosti vsetkych stran. Mozno tak k spokojnosti ministerstva dopravy a motoristickej verejnosti.
myslim, ze by teraz stacil aj mensi tlak, ako napriklad na Facebooku vcera Ministerstvi dopravy prezentovalo, ako dobre ide budoavnie tejto krizovatky. Bol to rozhovor so samotnym ministrom Razom. Tam by stacilo, aby sa bikeri ozvali, ze chcu mat 26.4.2025 opat otvorenu cyklotrasu. Cim viac bikerov tam napise, tak tym lepsie, viem, ze ministerstvo toto sleduje, najma ak tam ma vystup samotny minister...
Naprikld dat svoj nazor tu: https://www.facebook.com/mindop.sk
Mám Ráža na LinkedIN, píšem mu. On mi z tej hvieznej roty ministrov príde najpríčetnejší.
Snazime sa so zhotovitelom krizovatky D1/D4 urgentne riesit, aby tento termin nebol... Bohuzial, je v tom kus politiky....
OK, ak je v tom kus politiky, tak sa to dá potom nejako zobchodovať. Niečo v štýle
"dobre, zavrite si to na celý rok, ale za ten čas, čo bude úsek uzavretý, skúste poslať na betónovú časť Jurava 2 nejakú frézu aby ten hrbolatý povrch nejako zbrúsila, opravila, plus opraviť vyvalené obrubníky," (prípadne na račiansku Juravu položiť normálny asfalt aby sa tam dalo aj korčuľovať) ale to už by bol asi len bonus.
Potom budete mať niečo v rukách voči cyklistickej verejnosti, že len pasívne nečakáte čo vám stavitelia podhodia a Mišo Feik natočí zase nejaké chutnučké videjko s podmazom od Beethovena.