Kategórie
Bike-techposledný komentár: 25. 10. 2011 o 22:09
savings Shimano TL-BR003 lievik na odvzdušnenie MTB brzdy
6,69 €
savings
MOC 14,99 €
savings Shimano TL-BR002 lievik pre cestné radenie typu ST
9,90 €
savings
MOC 15,99 €
savings Shimano minerálny olej do hydraulických bŕzd, 100 ml
6,49 €
savings
MOC 12,99 €
savings Shimano minerálny olej do hydraulických bŕzd, 500 ml
12,59 €
savings
MOC 20,99 €
savings SRAM PitStop DOT 5.1 brzdová kvapalina, 120 ml
8,89 €
savings
MOC 16,99 €
savings Shimano minerálny olej do hydraulických bŕzd, 1 l
14,09 €
savings
MOC 30,90 €
Akcia -15% Cyclo tools Dot Brake Fluid brzdová kvapalina, 125 ml
6,89 €
-15%
MOC 8,09 €
Ak maknu, tecie olej niekde v systeme.
ale celkom ma bavia tie spojenia - piska brzda = tecie piest. a aj z tunajsej odpovede - keramicky piest praskne ked pri roztlacani neotvoris odvzdusnovak
Bežná zákaznícka filozofia.
Nemá poňatia čo tomu je ,ale vie ako sa to ma opraviť!
Lacno?
Lebo absolútne nechápem ako presne má pomôcť výmena platní ku zastaveniu úniku
Každopádne zvažoval by som iný servis do budúcna
No on to myslel tak, že keď ma podozrenie že tečie strmeň tak buď mi ho hneď vymení za nový alebo že mi tam nahodí nové platne, ktore na 100% nebudú mastné a nebudú pískať a pojazdím na nich a uvidime či zasa začnu pískať, rozumej že sa zamastia a tým zistíme že strmeň naozaj púšťa olej... tak tým že som zazimoval bicykel s tým, že mu nič neni tak som mu povedal nech vymení platne a uvidím.
Do servisu chodím inde, ( malý servis si urobím aj sám ) len som potreboval zoservisovať teraz vidlicu a môj servisák to nerobí tak mi odporúčil tento, kde som mu povedal teda nech skontroluje celý bicykel, keď už som ho tam niesol. Tak dúfam že aspoň tá vidlica zažila dobrý servis. A teraz som si spomenul, že keď som ho tam niesol chcel som nechať zoservisovať aj sedlovku - reverb AXS na čo mi povedal že pokial mi ide tak by to neservisoval... takže sa čudujem že aj na tu vidlicu mi tiež nepovedal že pokial ide tak načo servisovať.
Kludne mu to zaplatím, keď som tam doniesol bicykel tak skoro celý servis asi 4 chlapi sa zbehli okolo môjho bicykla a začali ho tam obzerať že "pekný stroj" tak by som očakaval že keď nie pri každom tak aspoň pri "lepších" bicykloch budú mať ten prístup iný a bicykel tam mám od 10.04. čiže času mali dosť aj na ten strmeň podľa mňa, keby chceli. Len mi to tiež niekedy príde tak že si povedia že "ten ma taký bicykel tak čo to bude pre neho kúpiť nový strmeň"... keby že mám viac času naučím sa všetko robiť sám a hotovo, len bohužial sa to nedá.
Nemá poňatia čo tomu je ,ale vie ako sa to ma opraviť!
Lacno?
Skor bezna "servisacka" filozofia.
Netusim co tomu je, nechce sa mi to riesit, cim skor sa toho zbavit. Ved zakaznik to zaplati. Novy bike asi nekupi tak mu poviem nech si kupi novy komponent. Ak sa to vyriesi tak uz nepride. Ak sa to nevyriesi tak bude nasrany a tiez uz nepride. Win win.
Musím sa zastať servisáka, ako by si ty riešil takýto problém ak vieš že Shimano žiadne náhradné diely do strmeňa nedodáva a jediná možnosť opraviť zákazníkovi brzdu je nový strmeň?
Ale hej no.Jemu piska iba jeden, tak je tam moznost tecenia.
To som sa pýtal už 2 strany dozadu a stále čakám na nejakú zmysluplnú odpoveď...
Keby tieklo prasa,bude tiect pri jazdeni hlavne.
ako servisak nemas servisne diely? platnicky, kotuce, piesty, .... neverim
Ako môžeš mať niečo čo sa oficiálne ani nevyrába ako náhradný diel ? Konkrétne piestiky či tesnenia do Shimano bŕzd..
Silne pochybujem že nejaký serióznejši servis bude kupovať a používať diely z Aliexpress a následne ručiť za odvedenú prácu...
To že servisak chcel meniť diel pri ktorom nemá istotu či je alebo nieje vadny je už druhá vec...
Netusim co tomu je, nechce sa mi to riesit, cim skor sa toho zbavit. Ved zakaznik to zaplati. Novy bike asi nekupi tak mu poviem nech si kupi novy komponent. Ak sa to vyriesi tak uz nepride. Ak sa to nevyriesi tak bude nasrany a tiez uz nepride. Win win.
Ja by som to za takú hodinovou riesil aj do aleluja, ale ako sa za Dunajom hovorí " kto to bude zaplatiť "?
😃
No asi si malo pytam za servis.
Ale zase chapem ze tam su ine vydavky v servise ako u domo servisaka
Ale daj priklad teda.
Dakujem
Ale myslim ze vela ludom tu na fore som pomohol a tak isto aj v reale.
Nikto sa nestazoval.
Samozrejme nemozem vediet vsetko.
A priznavam, ze moderne veci idu mimo mna.Do komplet repasu teleskopky by som sa napriklad nepustil a ani do komplikovanych tlmicov.Na to ani nemam pripravky.A elektro pohon tiez nie
niektore diely predsa nemusia byt predajne v retail sieti ale ako OEM sa k tomu predajcovia alebo offi servisna siet vie dostat. taktiez dobry servisak ma diely odlozene z komponentov ktore mu ostali z predoslych servisov ale neboli poskodene cele etc. pripadne ma cely strmen ktory vymeni na skusku a zisti ci je vadny. Lenze to je o pristupe. v tom je ten rozdiel medzi servisom a vymienanim dielov za zakaznikove peniaze.
Ak ale vsetci akceptujete ako sa to robi a ste ochotni platit za to tak hura do toho. Ja uz do servisu nic nenosim pokial to fakt nie je nevyhnutne lebo tam robia mantaci a hlavne brigadnici co o tom vedia este menej ako ja, len maju tu vyhodu ze maju komplet vybavenie servisne co ja nemam.
cest vynimkam ako je napr Turbi
dobre dajme tomu že mu hodí ja skúšku druhú strmeň, ale zauctuje si jeho preloženie a samozrejme aj čas počas ktorého ten strmeň skúša, koľko bude adekvátny čas ? Hodina, deň, týždeň? a potom si zasa zauctuje výmenu strmeňa za nový alebo vrátenie späť toho pôvodného... Čiže parada,máme ochotného servisaka ale v konečnom dosledku zákazník tak či tak zaplatí na servisneé úkony +prípadný materiál... Plus to všetko žerie čas servisu... Čiže servis si zasa len zvýši hodinovku aby nebol v strate keď nespraví za ten čas 3 bajky ale iba jeden...