Lokalizácia
Formulár sa odosiela
a toto by asi nebrali na dovolenku miesto multivanu ci? do 300h by sme sa asi nezbalili ani 2 na dovcu :D
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 08:28:24
00
ja dufam V class
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 08:37:10
00
arrow_leftscarinko napísal:
a toto by asi nebrali na dovolenku miesto multivanu ci? do 300h by sme sa asi nezbalili ani 2 na dovcu :D


Staršie deti odrastajú , tak snáď už na dovolenky nebudem stále ťahať “ mikrobus “ . Véčko už asi v tomto živote nebudem riešiť , s Multivanom som spokojný … asi by mi neodtiahol 3tony dreva s komplet naloženým kufrom a 7 pasažierov . Sám som tomu neveril . Je to skutočne multifunkčný stroj .
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 10:15:07
01
arrow_leftscarinko napísal:
a toto by asi nebrali na dovolenku miesto multivanu ci? do 300h by sme sa asi nezbalili ani 2 na dovcu :D


Je to neskutocne veľké auto . SuperB pre cestujúcich vpredu vzadu je “stiesnený “ oproti es300h . Kufor ujde …
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 10:18:24
00
neviem no, ja nie som fanda sedanov. do auta musim strcit aspon 2 biky :) ja by som zas taky multivan alebo nieco ako alhambra prijal
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 10:40:29
00
Ono záleží, či má človek auto len ako pracovníka, ktorý toho musí čo najviac previezť z bodu A do bodu B, alebo sa aj rád zvezie a má z neho radosť. Pre tú druhú vec je samozrejme najlepší ten sedan alebo coupé so slušným podvozkom. To je potom ten rozdiel medzi užívateľom a petrolheadom. Zatiaľ čo bežného užívateľa nezaujíma nejaký priestorový 5-prvok vzadu, petrolheada nezaujíma, koľko strčí dovnútra bicyklov. Mňa napríklad vôbec nezaujíma, koľko je v mojom aute vzadu priestoru pre nohy. A nepotrebujem byť ani majstrom vo vození vzduchu v kufri. Ale nevedel by som sa stotožniť s autom, ktoré má pohon predných kolies a miesto zadnej nápravy trubku z prívesného vozíku.
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 11:33:12
05
Off topic: superb, nie super-bé (superB)
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 12:27:24
01
Jedna pi. Ča
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 12:37:18
04
Časy, keď som mal Saxo, tak som musel parkovať čo najviac vpredu, lebo sa mi niekoľkokrát stalo, že mi ho skoro ťukli, ako nebolo vidno vidno (ľudia si mysleli, že prázdne miesto) a vleteli na parkovacie miesto. To isté aj pri MGF čo mám, to sa vie a schovať aj za Fabiu 1. generacie.

Prílohy:

IMG_20190125_144409.jpg
IMG_20190125_144409.jpg 137.42 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up4thumb_down

Zobraziť komentár 02.10.2024 - 10:50:43
09
Chcel som silou mocou do neba. Uz ziaden chiptuning, ziadne driftovanie... Pocet valcov som vydelil dvoma, objem motora tiez. Papierovy vykon ostal. Po prvych 1700km nasledovne - bez nabijania za 8,8l/100km s nabijanim za 8,1l/100km. V zatacke je to nedotacave a ked sa chyti zadok tak cele zle v zhladom na kratky razvor a 2tony...230e v m-baliku

Myslim, ze do neba uz nechcem, vratim sa s5 ku chipnuningu a driftovaniu ?
Zobraziť komentár 08.12.2024 - 16:34:12
01
Na tej mojej i3 sa mi tak celkom nepozdavali tie uplne cierne kolesa (vid obr. vyssie)... mam radsej taky vyraznejsi styl. Tak so si ich trosku skraslil na styl povodnych v cierno striebornej kombinacii, aj ked ta leskla plocha nejde az k stredu rafikov. Uvedomujem si, ze nie kazdemu sa to musi pacit tento styl, ale mne sa to celkom pozdava. Este male zadne kridielko po vzore origo BMW z karbonu a image takmer dokonale. Vsak ked to auto zrychluje ako Ferrari ci Porsche pred 40-50 rokmi...:)

Prílohy:

IMG_20250507_154605.jpg
IMG_20250507_154605.jpg 253.22 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 08.05.2025 - 09:47:55
08
nahodou, velmi to ozilo:) pekne vozitko, tiez som nad nim rozmyslal
Zobraziť komentár 08.05.2025 - 12:12:38
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up