Rozdeluje sa to podla toho, ci predajca ma krabicu alebo caka na krabicu z buycycle. Ak ma krabicu tak mu da terminy do tyzdna. Ak nie tak cca 2t.
24.05.2025 - 07:30:51
00
Ak to zabali skor, tak sa aj tak caka na ten dany termin alebo sa objedna kurier skor?
24.05.2025 - 09:48:00
00
Buycycle dava viac terminov ta prevziatie. Ja ked som kupival tak predavajuci potvrdil neskorsi termin pretoze na skorsom nemal kto odovzdat bicykel kedze nik nebol doma. Takze bicykel odobzdal az 1,5 tyzdna od kupi
24.05.2025 - 11:58:20
01
dakujem za pomoc borci tak idem do toho :)
24.05.2025 - 20:43:06
00
Ahojte nemal niekto problém so strankou cez web prehliadac na pc alebo v telefone nezobrazuje mi komunikaciu s predavajucim s druhym ano ale jednu nie ....naopak cez ich Mobilu Applikaciu vidno obe komunikacie uplne v poriadku....dakujem
01.06.2025 - 17:01:41
00
Väčšinou chodím len cez mobil, lebo web majú občas riadne rozbitý a nakoľko pracujem ako web programátor, extrémne ma to irituje bo mňa by už do riti nakopali za to. Toto sa mi síce nestalo, no často im nefunguje prekladanie, teraz napr. mám nastavený nemecký jazyk aj keď komplet web mám správne v angličtine.
01.06.2025 - 17:28:52
10
diky ozaj asi len cez appku tam to bolo všetko ok :)
01.06.2025 - 17:34:55
00
Ahojte, pridávam svoju skúsenosť s predajom na buycycle.com, part 1.
Mal som S-Works Roubaix na predaj, bol pridaný aj tu, no nakoniec sa ozval nejaký Johannes z Berlína v nedeľu večer. Zaujímal sa o bike, pýtal sa na nedokoncalosti. Ja som mu ochotne popísal bicykel, povedal som mu, čo na ňom je a čo by bolo vhodné vymeniť, chcel vedieť, kedy bol naposledy servis. Poslal som mu dodatočne niekoľko fotiek, aby vlastne vedel, čo kupuje a aby som ja bol chránený (do určitej miery) pri prípadnej reklamácii.