To som chcel napisat. Jedina vec, ktora ma odradza od Sramu AXS, je to tlacidlove preradovanie. Toto od Shimana je top, tie packy sa daju nastavovat, navyse tam je aj nejake tlacidlo na cyklopocitac, ked sa nim budu prepinat obrazovky na Garmine Edge, bude to dokonale.
Tiez sa mi to paci, je to nove, ok, nie je to az taka slava ale ma to svoje plusy. Napriklad rychlost. Na pinbike porovnali rychlost s akou prebehne retaz po kazete hore aj dole s transmission. Shimano to dalo za 6 sek a Trans za 12 sek, a to ta rychlost pri shimane bola medium (ma az 5 rychlosti radenia). Ako zaujem budem mat skor o XT alebo DEORE, tam uvidim o co budu chudobnejsie od XTR. A hlavne vaha, zas 500 gramov nechcem vesat na patku. Co ma mrzi pri brzdach, ze nie su spatne vymenitelne, kvoli novemu oleju. Chcel som len nove paky ale nebude to mozne.
Áno na stojane je to rýchle radenie krása. Treba si uvedomiť že Transmisssion radi po jendom pastorku a Shimano radi cez viac pastorkov... Lenže čo asi spraví zaradenie cez viac pastorkov pod zatažou v reálnych podmienkach? Neviem si úplne predstaviť že tam bude niekto reálne búchať po 3 pastorky naraz... ale samozrejme to ukážu až tesy a čas ako sa to bude správať.
Tá rýchlosť preraďovania je fakt o nervy. Mám dva gravely - na jednom 2×11 GRX, na druhom Transmission, a to pomalé radenie u Sramu som si všimol už vo dverách. Štve ma to doteraz, každý deň minimálne dva-trikrát. Dá sa s tým žiť, ale vyrušuje to. S radením pod záťažou problémy nemám ani u jedného, ani keď zle/neskoro preradím (v stoji), ale treba objektívne dodať, že nejazdím silovo, pretože silu v nohách nemám
Neviem odkiaľ máš túto informáciu. Je však mylná. Všetky Di2 wireless prehadzovačky sú/budú kompatibilné so súčasnými Di2 cestnými a aj gravel pákami. Na dĺžke ramienka nezáleží.
It’s important to note that the new low viscosity oil will NOT work with previous brakes. It will seem like it works at first, but under hot riding conditions, you’ll lose braking power. The two fluids will have different colors to differentiate them, with the new LV Oil coming in orange.
While there is a new brake fluid, the bleed kit itself remains the same. You also don’t have to worry about cross-contamination between the two mineral oils. You can empty the bleed kit, and refill it with the other fluid and bleed a different brake without having to thoroughly clean it first. The same goes for the brake itself – if you accidentally bleed a brake with the wrong fluid, you can simply drain the brake and rebleed it with the correct fluid.
Áno na stojane je to rýchle radenie krása. Treba si uvedomiť že Transmisssion radi po jendom pastorku a Shimano radi cez viac pastorkov... Lenže čo asi spraví zaradenie cez viac pastorkov pod zatažou v reálnych podmienkach? Neviem si úplne predstaviť že tam bude niekto reálne búchať po 3 pastorky naraz... ale samozrejme to ukážu až tesy a čas ako sa to bude správať.
To iste, co to robi teraz na starsich Shimano XTR/XT sadach 1x12, ktore mozu radit o 2 hore/dole.
Je to ako automaticka prevodovka v manualnom rezime, ktora vam dovoli absolutnu kontrolu. Niekto to chce, niekto sa toho boji. Ja nepotrebujem, aby este aj prehadzovacka na biku rozmyslala za mna.
On bimjeam odpovedal na otázku týkajúcu sa kazety 9-45z a preto definoval GS ramienko. Ja som upresnila, že samozrejme aj SGS bude kompatibilné. Keby mi už prišli GRX páky tak to viem hneď otestovat.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ja mam na AXS kolisku, hore aj dole radim iba palcom, staci milimetrovy pohyb hore ci dole
https://www.suncycle.sk/photos/original/xxxgx447c49e62c8843446fe45da33.jpg
Áno na stojane je to rýchle radenie krása. Treba si uvedomiť že Transmisssion radi po jendom pastorku a Shimano radi cez viac pastorkov... Lenže čo asi spraví zaradenie cez viac pastorkov pod zatažou v reálnych podmienkach? Neviem si úplne predstaviť že tam bude niekto reálne búchať po 3 pastorky naraz... ale samozrejme to ukážu až tesy a čas ako sa to bude správať.
Jasné že nie... A v tom prípad aj čas za ktorý to dokáže prebehnúť cez celú kazetu nie je až taký podstatný...
Preto ma syncros v rajdach diery pre upinky hadic, nic co sa neda vyriesit, je to dan za upratany kokpit.
par testov novych brzd
https://www.pinkbike.com/news/review-shimano-xtr-9220-brakes-rebuilt-for-refinement.html
https://enduro-mtb.com/en/shimano-xtr-m9200-brake-test/
v jednom teste tvrdia,ze sa zle odvzdusnuju v druhom je odvzdusnovanie ako vyhoda no v oboch spominaju hrkajuce hadice o rajdy
It’s important to note that the new low viscosity oil will NOT work with previous brakes. It will seem like it works at first, but under hot riding conditions, you’ll lose braking power. The two fluids will have different colors to differentiate them, with the new LV Oil coming in orange.
While there is a new brake fluid, the bleed kit itself remains the same. You also don’t have to worry about cross-contamination between the two mineral oils. You can empty the bleed kit, and refill it with the other fluid and bleed a different brake without having to thoroughly clean it first. The same goes for the brake itself – if you accidentally bleed a brake with the wrong fluid, you can simply drain the brake and rebleed it with the correct fluid.
https://www.bike24.com/p2939318.html
To iste, co to robi teraz na starsich Shimano XTR/XT sadach 1x12, ktore mozu radit o 2 hore/dole.
Je to ako automaticka prevodovka v manualnom rezime, ktora vam dovoli absolutnu kontrolu. Niekto to chce, niekto sa toho boji. Ja nepotrebujem, aby este aj prehadzovacka na biku rozmyslala za mna.
Vlado, bol to vtip, uz sa tu rozobera niekolko stran ako XTR nikoho nezaujima
On bimjeam odpovedal na otázku týkajúcu sa kazety 9-45z a preto definoval GS ramienko. Ja som upresnila, že samozrejme aj SGS bude kompatibilné. Keby mi už prišli GRX páky tak to viem hneď otestovat.
https://www.bike24.com/p2939318.html
ja pouzivam uz roky do magur total lhm plus. a nikdy som nemal problem. 6€ za liter
https://www.bikeradar.com/features/tech/versus/shimano-xtr-m9200-di2-versus-sram-xx-eagle-axs-transmission
A uz je aj na domacom eshope:
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/sady/mtb-sady/shimano-xtr-di2-m9250-upgrade-sada-bez-kluk-p350900.html
Shimano XTR Di2 M9250 SGS Upgrade sada, bez kľúk
849 €
MOC 999 €