Sram vobec neponuka na to servisnu sadu?
23.06.2025 - 11:14:36
00
žiaľ nie a podľa youtube je to celkom častá závada.
23.06.2025 - 11:19:41
00
Valeček mam GX čo ma 3800km mám to iste vola je v čapoch dovolil by som si povedať že uz po 1800km to zacalo blbnuť vymenil som hlavný čap sa to trosku zlepšilo ale podla vsetkeho treba menit tie puzdierka. No kludne sa može stať že maš skrivené jemne ramienko ani to nezbadaš a bude to robit problem buď hore alebo dole .
Ak by si objednaval sadu kludne zober aj mne asi by som sa do toho pustil :)
23.06.2025 - 13:12:48
00
cize riesenie je to v podstate bud " prevlozkovat", alebo vymenit cely ten diel... ja ale urcite vrtat do hazky vrtakom nebudem :D
23.06.2025 - 13:14:15
01
arrow_leftvalecek napísal:
cize riesenie je to v podstate bud " prevlozkovat", alebo vymenit cely ten diel... ja ale urcite vrtat do hazky vrtakom nebudem :D

Vrtaš len taku jednu prepažku nič važne a nahradiš to šrubkou nič viac myslím:)
Ale ak to maš v zaruke tak rob ako chceš :
)
23.06.2025 - 13:30:14
00
Caute, rozmyslam ze vymenim XT-cko za elektricky sram. Ale neviem ci ma v dnesnej dobe zmysel riesit GX upgrade alebo Transmissoin, Rozdiely poznam, ide skor o poruchovost daneho systemu casom, aby som nebol na tom istom ako teraz s XT 😉
Alebo tam hodit mechanicky sram 90 ?
Dik
24.06.2025 - 21:20:14
00
Transmission je bez problemov. Ak mas UDH uchytenie, tak treba nahodit transmission.
25.06.2025 - 07:53:20
00
Osobne si myslim ak nechytiš vadný kus je uplne jedno či GX ,XO, alebo XX1 ale myslim si že Transmision bude tuhší lepši a ešte odolnejší. Ja mám vyskušaný asx GX 4900km, a momentalne XO asx a dreme spolu 7500km a skoro bez problému :) a mám nutkanie na Transmision ale si vravím jazdi pokial ide a nerieš:)
25.06.2025 - 08:34:12
01
len pozera, ze pri transmission musis vymenit aj vhodny prevodnik, resp. mozno aj kluky ak nenajdes prevodnik. Kedze T-type pouziva flattop, cize aj kazetu.

Kdezto pri starom GX AXS D1 vies pouzit stale XT kazetu, XT prevodnik atd.
25.06.2025 - 14:27:03
00
ak by niekto chcel malo pouzivane GX AXS tak mam na predaj za slusny peniaz.
25.06.2025 - 14:38:51
00
prevodnik menit nemusis. Prevodnik co som jazdil s XX1 AXS jazdim aj s flattop retazou. Kazetu menit musis. I ked SLX 12s mi s transmission radila :-D, po troche nastavovania, aspon na stojane (len v ramci testu :-) ).
25.06.2025 - 16:54:22
00
Jaaaj … teraz som zistil, ze potrebujem spravit micro adjustment na transmission a uz som na 14/14 pri sram kazete. Kamos mal tento problem a nejak som to spravil, ale neviem ako presne ??‍♂️
Nemate na to trik?

Edit: teraz to mam na 12/14, vyzera ze to bude asi OK.

Edit2: da sa to oklamat. V apke zacnes klikat na micro adjustment, ktorym smerom to chces posunut. Rychlo naklikas 3-4 posunutia (a kym sa salter posunie) rychlo odpojis baterku.

Pripojis baterku a poloha bude posunuta.
Skusim natocit aj video a dam ho na YT.
25.06.2025 - 17:46:11
11
zase sa mi v lese vybila baterka v radeni, a prislo mi ze nejak skoro po predchadzajucom raze. Ale podla mojho prispevku co som sem naposledy o tom pisal, to bolo 3.8.2024, takze vydrzala skoro rok, co je super :muscle:
Len maly detail - zvykol som si to uz obcas pred vyjazdom kontrolovat, ci to tiez neblika cerveno, no nic take som si za posledny cas nevsimol. Bola to nahla smrt, ziadne take ze to niekolko mesiacov zasvieti na cerveno, jak je v manuali :D :facepalm:

15.07.2025 - 10:36:55
00
Mne tak minuly týždeň odišla podobná bateria v hruďaku. Garmin prvýkrát upozornil na jej slabú vydrž a do hodiny bolo po nej.
15.07.2025 - 10:47:42
00
Tiež pravidelne kontrolujem pred výjazdom aké svetielko svieti v radeni na všetkých 3 bikoch. Skoro vždy mi to odíde aj tak počas výjazdu keď ešte pred ním svetila zelená. 🤷‍♂️ Našťastie mám vždy pri sebe 2 náhradné.
15.07.2025 - 11:25:36
01
keyboard_arrow_up