Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Vykopy,pazenie alebo stetovnice, piloty, zaklady. pizmo alebo piliere, ocelova konstrukcia, bezp prvky. zabzar, nulove pole na kolko, 2,3 kolajach ? Kolko ma ten most +- 500,600 ?
na taky rozpon a dlzku tam asi 4 forsne nepolozis, ako povedal DI2F4. docasne premostenie by v tomto pripade znamenalo zriadenie noveho mosta.
Zobraziť komentár 09.09.2025 - 07:28:34
00
odobrat jazdny pruh, vyhradit pre chodcov... aspon 4-5 prechodov pre chodcov vymalovat, betonove zatarasy ako oddelovace, jakze sa nedá. V Presove kavu zadarmo ponukat v kolone a vsetci by boli happy
Zobraziť komentár 09.09.2025 - 08:14:39
01
ten jazdny pruh je v sprave NDS, nie mesta
Zobraziť komentár 09.09.2025 - 08:29:03
00
och, cesty sú zarúbané :-D valecek ake su predpoklady odlahcenia VSS pri dobudovani obchvatu ? Bude kapacitne vyhovovat aspon ako v 1998 ?
Zobraziť komentár 09.09.2025 - 08:44:33
01
malo by to byt fajn co sa tyka transitnej dopravy. doprava smer roznava alebo kamiony do U.S. Steel - budu tak ci tak chodit nadalej cez vss.
Zobraziť komentár 09.09.2025 - 08:55:49
11
valecek a hlinkova most ? tam co je zle? a dokedy ? :)
Zobraziť komentár 10.09.2025 - 18:14:50
00
havarijny stav uz 3 rok. podla mna pojde cely dole
Zobraziť komentár 10.09.2025 - 18:57:06
00
arrow_leftvalecek napísal:
malo by to byt fajn co sa tyka transitnej dopravy. doprava smer roznava alebo kamiony do U.S. Steel - budu tak ci tak chodit nadalej cez vss.

A nie je lepsie ist kamionom do USS po dialnici, za Sebastovcami s nej zlezu, po okreske prejdu cez Hanisku na branu c. 4 v USS, cez ktoru musia ist vsetky kamiony, lebo len tam je vaha.
Zobraziť komentár 10.09.2025 - 18:58:50
00
neviem, toto nam povedali niektory dodavatelia, ktory vozia aj pre nas
Zobraziť komentár 10.09.2025 - 19:22:30
00
Skúsil som jednu zo skratiek, zatiaľ ako prvú tú vyššie vyznačenú na mape cez Napájadlá (popri Kauflande). Mala by byť dosť známa, už som ju postrehol kdesi na webe, takže možno viacerí poznáte. Je celkom v pohode. Akurát úsek za poslednou zástavbou je singláč, fakt na jeden bajk, s vysokým porastom po bokoch, ako tunel, ale samotný chodníček dobre prejazdený. Uprostred toho úseku treba prejsť cez dve koľaje popri sebe, čo nie je veľa, dajú sa rýchlo prekročiť, s dobrým rozhľadom na obe strany. Keď to napríklad porovnám s takým prechodom po moste smerom na Družstevnú/Kostoľany, kde chodia aj rodiny, tak to z hľadiska bezpečnosti nevyzerá zle. Ďalšie koľaje na stanici Barca sa už podídu cez podchod, ktorý je udržiavaný. Ak to teda zrátam, tak tu je mínusom akurát otázka osobnej bezpečnosti počas pár minút na tej cestičke cez porast, kde by som nechcel stretnúť nejakého magora či psa. Ale keď idú viacerí, tak aj to snáď odpadá. Prechod cez koľaje nie je síce s výhľadom úplne na horizont, no ako píšem, dalo bez pocitu prílišného risku. Iná skratka cez Textilnú, ktorá vedie hneď popri moste VSS (tú na obrázku nemám vyznačenú), ide cez viacero koľají, čo sa mi zdá už príliš, avšak nebol som tam.

Prílohy:

Jazero - skratky.jpg
Jazero - skratky.jpg 201.54 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 10.09.2025 - 20:54:22
06
Velmi nam chyba pokora a ludskost. Neviem ci je to mentalita alebo nedostatocne tresty. Viem, ze cast je nevedomost. Niekto kto nikdy neriadil kamion, traktor, bicykel sa nevie vzit a berie ich ako prekazku. Ale do boxu ci obchodu sa ta vasa zasielka nejako dostat musi, bez toho traktora by sme nemali potraviny a bez tych par cyklistov by ta zapcha bola o kusok dlhsia.

Detto v lese niekto kto nema deti, zvierata, vztah k prirode nespomali, nezoberie si svoj bordel domov. Cca polovicka bikerov uz v lese ani neodzdravi.

Vsetci susedia s vynimkou Ukrajiny maju lepsie cyklochodniky. V kosiciach mame infrastrukturu lepsiu ako kedysi, ale:
- komenskeho kde parkujuce auta blokuju cast chodnika, stlpy uprostred
- hlavna kde su letne terasy v tesnej blizkosti alebo na chodniku a viac pesich ako cyklistov
- juzna trieda kde sa fakt na cestaku bez rizika poskodenia kolies neda, nevraviac na desiatky vjazdov a vyjazdov
- cesty so strkom od zimy na krajniciach a kanaloch, s dierami, ktore bud cyklista obijde a riskuje, ze ho zrazi auto ktore obieha bez odstupu alebo dufa, ze to da bez padu cez dieru (nie kazdy ma horsky)
- legalne na bicykli sa neda dostat do Peresa, Polova a na Ludvikov dvor (po ceste)
- zvysne "cyklotrasy" su pouzitelne len pre horske bicykle, alebo zdielane chodniky bez cykloprechodov a vznikaju namalovanim znaciek, nie vystavbou

Ked auto zabije cyklistu, max podmienka a vodicak o par mesiacov naspat. Ja skladam prilbu pred vsetkymi, co sa vydaju na cesty, ja uz na to odvahu nemam. A pohrdam kazdym, kto namiesto hladania rieseni sa obuva do tych par, co sa snazia spravit nieco pre svoje zdravie, penazenku, prirodu a zapchy a idu na bicykli ci cez vss alebo do us steelu.
Zobraziť komentár 13.09.2025 - 12:46:01
018
Je to tak. Zrkadlí to ľudí ktorých sme si slobodne zvolili do riadiacich funkcií. Či výsledok, alebo štýl komunikácie problémov.

Neviem či existuje nejaký kľúč ako toto počas našich životov zmeniť. 🥺
Zobraziť komentár 15.09.2025 - 13:11:55
01
https://www.fmedia.top/
Zobraziť komentár 15.09.2025 - 15:04:50
00
arrow_leftvalecek napísal:
havarijny stav uz 3 rok. podla mna pojde cely dole


Pôjde dole komplet mostovka. Rekonštrukcia má trvať 18 mesiacov, počas ktorých, bude most v niektorých etapách kompletne uzatvorený.

A neviete prečo dali stĺpiky do jedného pruhu pri spájaní Sečovská - Prešovská? Už je to tam dlho a nič sa tam nerobí. Ešte aj zábradlie je tam prerazené.
Zobraziť komentár 15.09.2025 - 16:10:30
00
Otvoriť v novom okne thumb_up3thumb_down

K mostu na Hlinkovej ... :D
Zobraziť komentár 15.09.2025 - 20:36:31
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Prilby a okuliare / Prilby)
keyboard_arrow_up