U ORO je nevracející se páka poměrně častý problém a já to řešil na dvojich K24tkách ze tří co mám doma. Na jedné po čase, na jedné už jako na nové.
Stačí ale páku prostříkat nějakým olejovým sprejem a je zcela po problému (v mojem případě sem to u té jedné ani po dalším celém roce znovu zatím řešit nemusel), otázka pár sekund (a pak chvíli počkat až se nazvlýná
olej kam je třeba).
Pokud jsou Avidy ve srovnání vyloženě slabé (o chlup slabší jsou, ale nic drastického), tak nebyly v dobrém stavu. Jinak porovnávám vše s Koolstop destičkami, na které jsem přešel jak u J7, tak u XT, tak u K24. A všechny
brzdy v perfektním stavu. Tady je dobré srovnání, když je doma větším množství brzd, že se to okamžitě pozná, když jedna z nich začne z nějakého důvodu brzdit hůře.
Já bych měl pár drobností oproti K24, i přesto, že mi sedí nejvíce a mám je na třech kolech. Vadnou o trošku snáze než XT i než J7. Mimo hory je to úplně jedno, protože tam mi nikdy nezvadly (ani jednou). Ale v náročných sjezdech v horách už to jedno úplně není, tam už jsem párkrát problém se 180/160 kotouči měl (70kg vážím). Nikdy závažný, prostě jsem v klidu na půl minuty ve sjezdu po náznaku vadnutí zastavil.
Tím myslím sjezdy typu horní sjezdovka z Šeráku dolu v Jeseníkách. Žlutá z Lysé v Beskydech směrem k Šancím.
Kdybych bydlel v Beskydech, tak si na těžší dlouhé sjezdy dám 200/180 kotouče i na K24tky. V Jeseníkách jsem odjezdil dva týdny po sobě jeden na 180/160 a jeden na 200/180 a náročné delší sjezdy je to jasný přínos s těmi většími kotouči.
Kolem Plzně co bydlím jsou ty menší kotouče zcela dostačující, proto tam trvale ty větší nemám.