čo sa týka efektivity, na staršom HPR 50 motore to mám spočítané tak, že pri mojej váhe 100 kg jazdec +
bike mi na plnú batrerku robí na kapacitu 360 Wh cca 1500 výškových (rekord mám tuším okolo 1600), samozrejme za podmienky držať to len na 1.stupni a jazdiť kadenčne
takže pri batérii 580 Wh by pri podobnej váhe jazdca a podobnom štýle jazdy byto mohlo urobiť cca 2400 výškových metrov, teda o 60% viac
Dano vyššie deklaruje 29% navýšenie, takže buď je tam priestor na zvýšenie efektívnosti jazdy prostredníctvom zmeny kadencie alebo využívať motor len na prvý stupeň, alebo ten HPR 60 má trochu nižšiu efektivity
Pozor, teraz nehejtujem, len konštatujem!
Áno,dalo by sa aj viac tých výškových,ale ja som to vôbec nešetril,väčšinu trasy bola podpora motora na 2. stupeň teda do 240 W.
Bol úplne mäkký podklad,nešlo to ani dolekopcom,to dosť spapalo z baterky.
Je tam dosť veľa premenných,určite pôjdem skúsiť tú istú trasu keď bude sucho,na lahkých rýchlych plášťoch a motor skúsim len na 1. stupeň,teda max 120 W z motora,a na rovinkách ho úplne vypnem.
Očakávam podstatne väčší zostatok baterky,ako bolo teraz tých 29 %
