Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Dano5
trosku si pridal? =)
zo 120W na 248W a 100% assist
Ked to porovnam s mojim ECO tak pri 248W mne da Bosch 165W
Cisty ma pri 248W / 149W od motora
---

neber to ako kritiku, nastavil si si to ako ti to vyhovuje =)
Tie pocitane dojazdy z apky su podla mna dost mimo.
Radsej som si to otestoval na realnej trase pri roznych stupnoch dopomoci
---

ako sa ti jazdi oproti 25-27kg biku co si mal predtym, ked mas teraz 21,3 - 22 kg bike,
4-5 kg menej
Ja mam stary Bosch 4gen (ten starsi system, pred FLOW) 625Wh baterku a jazdim len ECO a Tour+
a zatial mi to vyhovuje.

Chapem, ze lahsi bike je ovladatelnejsi a lahsie sa s nim manipuluje.
Ako vnimas ten rozdiel oproti vykonu a krutiacemu full ebiku
566W / 350W; 85Nm / 60Nm
Zobraziť komentár 17.10.2025 - 20:02:41
00
Skúsim na tieto otázky odpovedať:

Áno,pridal som,lebo je zima a nerád sa v zime príliš spotím-hneď z domu mám 300 v.m. na hrebeň-baterka má dostatočnú kapacitu,tak prečo nie?

Ale pozor-tých 248 W od motora na Eco dostanem len vtedy,ak aj ja dám 248 W-väčšinou ale v zime jazdím len cca 150 - 200 W , takže spolu to je vždy tolko,čo dám ja x 2.
Mal som aj predtým na Eco asist.100%,ale výkon stopnutý na max.120W,takže mohol som točiť ja aj 300W,motor viac ako 120 W nedal.
Mám to tak len teraz na zimu,keď bude teplejšie,zasa uberiem.

Podobne je to aj na Mid,ak ja dám 160 W,motor pridá 240 W-alebo inak,ak chcem aby dal 300W,ja musím tlačiť 200W-je to super,keď fičím po nejakom singli,kde sa rýchlo striedajú zákruty,klesanie,stúpanie a pod. šliapnem a ide to ako ;)
High nepoužívam,ale aj tam platí,že ak by som chcel z motora maximum,čo je 360W,ja musím dať svojích 180 W-je to jednoduchá matematika.

Tie dojazdy čo ukazuje je nezmysel,asi len hrubý odhad,veď elektronika nevie,aké trasy jazdím a hlavne aké výškové metre dám.

"ako sa ti jazdi oproti 25-27kg biku co si mal predtym, ked mas teraz 21,3 - 22 kg bike,
4-5 kg menej "
Ten rozdiel v pocite z jazdy je neskutočný,tých 5 kilo dole dáva úplne iný zážitok z jazdy-mám ešte doma Haibike AllMount 4,motor Yamaha PW-X3,ktorý ťahá ako besný,ale tú jazdu si na ňom zďaleka tak neužikem.
Samostatná kapitola je geometria a pruženie na tom Treku,to sa im fakt podarilo :clap:

"Ako vnimas ten rozdiel oproti vykonu a krutiacemu full ebiku 566W / 350W; 85Nm / 60Nm"

Takto-áno,full e-bike má tieto parametre,ale aj tak som ich skoro nikdy nevyužíval-lebo načo?
21 kg trek dáva 360 W a ja,keď trochu viac zaberiem,na chvíľu dávam 250 W,to je spolu cca 600 W,to je úplne že dostatočné na všetko.
Aj ten krút.moment 60 Nm bohate stačí,tiež ho moc nevyužívam.
V utorok šiel z domu karbónový full bio bike,a pojde aj ťažký 27 kg e-bike,tento Trek ešte trochu odlahčím-práve som dostal info,že karbónové kolesá sú už hotové,sám som zvedavý,na akú vahú sa dostanem ;)

edit:

cisty má baterku 260 W,ak sa nemýlim,tam je takéto nastavenie asi vhodné,inak by ďaleko nezašiel-ja som zaregistroval už dávnejšie,že sú na trhu aj ľahké e-bike,ale baterka do cca 400 Wh nič pre mňa-až keď prišli tieto 580 Wh som sa začal viacej zaujímať ...
Zobraziť komentár 17.10.2025 - 20:49:47
00
keyboard_arrow_up