Ako prve by som ziadal potvrdenie o ich zaplateni platby. Zjavne pokaslali cislo uctu alebo nieco podobne. Zaroven im poslal potvrdenie z banky - vypis, screenshot, z tvojej povodnej platby. Nasledne sa ohanaj ze ty ako zakaznik si dodrzal vsetky podmienky v pravidlach nakupu. Pripomen tiez, ze ty im peniaze za
bike posles naspat, aj ked zakonne ta k tomu nic nenuti, ale si taky dobrosrdecny a uzasny (superlativy, prehananie, chapes, aby mali pocit apon z tych par viet ze nieco navyse pre nich robis ty), ze im tie peniaze posles. Ale az vtedy, ked doriesite to, k comu sa zaviazali. Nie je tvoj problem, ze oni tie peniaze neposlali kvoli chybe systemu, chybe cloveka alebo zlemu cislu uctu. Kominukuj vzdy slusne, bez vyhrazok, len spomen tieto detaily a pripominaj to co je pravda - ze ty si si vsetko co je povinnostou zakaznika splnil. V podstate plati to, co ti Wescy napisal. Nie si blbec co ich chce "okradnut", ale slubene treba dodrzat aj z ich strany