Nesúvisí to síce priamo s vláknom,ale mlok keď už tu dávaš tie grafy nemáš náhodou nejaký aj na GT Force?
17.10.2008 - 11:57:40
00
GT Force bohužel v DB Linkage není (i když tam je momentálně 434 modelů). Můžu sloužit případně pouze s i-drivem 5.
Nebo by ten model musel někdo vyrobit (tak 20 minut práce když je k dispozici slušná fotka), mě se moc nechce, ale občas se nějaký ten dobrovolník na vyrobení modelu najde - nebudu jmenovat, ale v tomhle vláknu už přispíval :-)
17.10.2008 - 12:19:30
00
S grafmi u DWLinku je to problematické ako u všetkých short-linkov, aj Maestro a VPP su veľmi citlivé na presnú pozíciu všetkých čapov. Preto tie modeli, ktoré sú v Linkage nemusia byť úplne presné. Nedávno som robil model nového Turnera DHR podľa dosť dobrej fotky a vyšiel mi trochu inak ako inému, ktorý to tam uploadol predomnou. Navyše, DW asi nie je ochotný alebo nemôže tie grafy zverejniť a keď niekto zverejní svoj graf, vytkne mu že v skutočnosti je trochu inak :-). To, čo má na dw-link.com sú podľa mňa len názorné príklady.
17.10.2008 - 14:31:38
00
GT Force bohužel v DB Linkage není (i když tam je momentálně 434 modelů). Můžu sloužit případně pouze s i-drivem 5.
Nebo by ten model musel někdo vyrobit (tak 20 minut práce když je k dispozici slušná fotka), mě se moc nechce, ale občas se nějaký ten dobrovolník na vyrobení modelu najde - nebudu jmenovat, ale v tomhle vláknu už přispíval :-)


Hehe :lol: .
Tecumseh, skús zohnať fotku toho biku z ĽAVÉHO profilu, kolmo (žiadny bočný pohľad) tak, aby bolo vidno všetky čapy.
17.10.2008 - 14:35:53
00
S citlivostí na přesnost modelu samozřejmě souhlas, tohle platí např. i pro Stereo (taky jsem si tenkrát, když jsem dělal model s tím musel opravdu přesně vyhrát). Ale i když průběh není přesný a nemusí se změnit tak úplně málo (nepřeností modelu), tak stejně se nezmění ten průběh principiálně na úplně opačný.

A menší rozdíl v modelu se v praxi moc neprojeví.

A že je průběh na stránkách dw-linku jen orientační je jasné, ale tady mi šlo jen o ten typ průběhu (tedy klesají lev ratio v první polovině zdvihu a rostoucí v druhé).
17.10.2008 - 14:36:24
00
fluider,bude to stačiť :mrgreen:

Prílohy:

DSC04372.JPG
DSC04372.JPG 411.73 KiB thumb_up0thumb_down

18.10.2008 - 09:12:50
00
Tak som uploadol model do Linkage DB. Nie je úplne presný, ale celkom sedí so starším IDrive. Tu sú grafy.

Prílohy:

Force_graphs.jpg
Force_graphs.jpg 118.31 KiB thumb_up0thumb_down

Force.jpg
Force.jpg 176.86 KiB thumb_up0thumb_down

19.10.2008 - 22:45:43
00
Díky, také mi ten Force docela zajímal.

Jen jedno upřesnění. U pedalkicku se Ti vloudila jedna zavádějící věc a to, že každý ten pedalkick máš na jiném zařazeném převodu. Hned jak jsem viděl větší natažení řetězu na Force, tak mi bylo divné, jak by pak mohl mít menší pedalkick.

Tady tedy ještě pedalkick jednou a to pro oba ty rámy na kritickém převodu 22/34 (který alespoň mě vždy zajímá nejvíc).
Ten pedalkick na Force je nějak extrémně vysoký, až mi to překvapilo kolik. Možná, že trošku dělá nepřenost modelu.

Prílohy:

pedalkick.jpg
pedalkick.jpg 23.27 KiB thumb_up0thumb_down

20.10.2008 - 08:47:17
00
Máš pravdu, díky za opravu.
20.10.2008 - 11:31:04
00
Dík za graf :wink: Ináč ten pedalkick v skutočnosti keď mám pravdu povedať som ani nejak doposiaľ neregistroval :mrgreen:
20.10.2008 - 17:28:08
00
keyboard_arrow_up