mne je jasne co sa skryva za "dobrou cenou", ale to by aspon komunikacia mohla byt na akej takej urovni a nie mat odozvu na mail 3-4 dni. objednaval som veci co sa u nas zohnat nedaju, alebo sa tam daju zohnat za ovela lepsiu cenu. Vsetky boli napisane ze su skladom, tak aj preto som ich objednal.
20.10. - objednane
22.10. - stiahnuta nemala ciastka z uctu
23.10. - oznamuju mi ze jednu polozku nemaju
24.10. - pisem im nech mi to poslu aj bez tej polozky a nech mi vratia peniaze za tovar ktory nemaju na kartu
...od tohto datumu strach a hroza
![Sad :(](https://www.mtbiker.sk/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
11.11. - pisu mi ze sa ospravedlnuju za zdrzanie a tovar odoslu dnes alebo zajtra ( dnes to ale asi uz nebude )
a to este nebudem radsej pisat o tom ze tovar beriem do obchodu a kedze aj oni aj ja sme platcovia dph, tak by to mali fakturovat v EU bez dane a nasledne mi vratit tu vysku dph na ucet ( kedze platil som za tovar na ktorom bola aj dph ) ako sa to neraz stalo s inymi obchodmi. najlepsie je ze predtym to problem nebol a teraz sa to akosi neda
![Rolling Eyes :roll:](https://www.mtbiker.sk/forum/images/smilies/icon_rolleyes.gif)