Skladam novy bike a momentalne riesim otazku vyberu vidlice. Doposial mam na sucasnom starucku Marzocchi Z1 QR20 znizenu na 100mm s ktorou som maximalne spokojny (samozrejma vymena oleja, resp.pruzin).
Povodnym zamerovom bola Marzocchi 4x avsak nasiel som viacero nazorov, ze po presune vyroby do taiwanu (rocniky 2008+) kvalita sla vyrazne nizsie (Novu 4x, model 2007 asi uz nenajdem).
Sposob jazdy su povacsine celodnovky po lese a z toho vychadzajuce obcasne zjazdy. Moja hmotnoste je cca 90kg, takze volim radsej nieco pevnejsie i na ukor hmotnosti, nad zdvih 100mm nechcem ist.
Vdaka, za pripojenie Vasich skusenosti s touto vidliciu, resp. som otvoreny i inym modelom/znackam.
Mato
posledný komentár: 14. 5. 2020 o 9:47
posledný komentár: 4. 6. 2011 o 22:26
Napisal som do spominaneho shopu, zatial neodpovedali a ani nemyslim, ze este existuju (cely sortiment je k roku 2007).
Pike som pozrel....vyzera velmi zaujimavo, na Chainreactioncycles je dokonca zaujimava cena. Uz len nech nepokazia objednavku...
Vzduchova 4Xka nielenze vazi 2440g (presne tolko co Pike), ale este k tomu ma aj ne-QRkovu osu, takze ked dostanes defekt tak si uzijes. Ale hlavne a predovsetkym je to vzduchova (citaj necitliva jak svina) Marzocchi vidlica oproti pruzinovemu, legendarnmu RS Pike, ktory ma este k tomu aj U-turn na 140mm kebyze nahodou pochopis ze 100mm pri zjazdoch nieje zrovna to prave orechove
A najvacsi gol je, ze na chainreactionu tu 4Xku zozenies za takmer 14 000 slovenskych = 500 eur, takze oproti tym 330 za Pike naozaj nechapem co riesis
Suma sumarum sa na 4X vy..r
140mm....rad bych, ale na XC rame mi pri riadnejsom stupani bude dvihat predne koleso (skusenosti s lock-out zatial nemam, hadam na exponovane useky toto pomoze, ved uvidim ).
Mozno som predosly post napisal trosku nezrozumitelne, ale link na Pike, ktory uvadzas som mal presne na mysli, btw. potesilo utvrdenie mojho vyberu
Ak som teda ale spravne pochopil tak tato diskuzia ztraca na relevantnosti kedze si sa uz rozhodol pre Pike - alebo som si to zle odvodil z tvojho prispevku? Na kazdy pad ak ano, tak sa nemusis obavat ze si urobil chybu, a ak ide o dvihanie, tak prave na to je tam ten U-Turn aby si si to mohol pekne znizit az na tych pozadovanych 100 (alebo kolko, 115 alebo take dajake cislo) aby si sa o blby posed/geometriu nemusel starat. Na kazdy pad myslim, ze aj keby si to mal naplno vytiahnute tak ta nebude dvihat nic, a o to lepsie to potom mas na zjazdoch.
Ad video - hmm, no pekne vie "zasuvat", bistu...