uff takže niektoré moje zistenia a pocity z biku.
rám : móooc ale móooc vysoký, hlavne predok mám o dobrých 10cm vyššie ako na poslednom biku. Sedlo už vyššie nedám a tak jediná možnosť je dať nižšie ruky, v tom prípade asi viacej pocítim veľkosť rámu a pri zjazdoch mi bude hroziť rozbitie niečoho pre mňa veľmi cenného o to sexi
sedadlo 
. Celkovo sa mi vďaka veľkosti zdal rám ako kamión ktorý si šiel kam chcel, pri šlapaní v stoji som ho musel na môj vkus až moc pokladať do strán. Takže to vidím na skoršiu či neskoršiu výmenu. Aby som sa ale neunáhlil, tak to s ním ešte skúsim.
vidlica : (REBA race) moc som s tlakmi nelaboroval, čo som si ale všimol je, že pracuje i v relatívne chladnom počasí ... samozrejme som to od nej očakával. Presvedčenie že LOCK používať nebudem som ihneď po jeho odskúšaní prehodnotil. Šlapať s uzamknutou vidlicou po asfaltke na kamzík je proste krása
brzdy : (K18) majú presne ten priebeh aký som od ních očakával, brzdia takmer lineárne, žiadne nič nič a zrazu sa zahryznú. Pekný priebeh ako na Véčkach len s vyššou brzdnou silou. Občas si cinkli ale o tom som pred kúpou vedel.
kolesá : (AlexRims XCR100D + Novatec D711/D712) ku ním len toľko že nižšia váha akcelerácii a celkovému pocitu s biku vážne prispeje
plášte : (
Rocket Ron) rýchle plášte, minimálny odpor ako na asfalte tak i v teréne. Oproti Kenda Karma 1.9" s drôtenou patkou drží zadný Rocket Ron o niečo lepšie, ako na asphalte, tak i v blate a na vlhkých skalách. Predok mi v blate trošku plával, ale nebolo to nič nebezpečné ani nepredvídateľné, je ale možné že to bolo zapríčinené i vysokým predkom. Čo sa vlhkého štrku týka, tak tam zadok nehrabal ani keď som šlapal v stoji. Stále ale porovnávam s Karmou, ktorá si ale u mňa občas zahrabala. Na asfalte pri jazde bez rúk predok pri určitej rýchlosti mierne vibruje ... aspoň podla zvuku.
Pri porovnaní 1.9" Karmy a 2.1" Rocket Ronov sú približne rovnaké. Po mnohých pokusoch s nasadením na ráfik (mimochodom, takmer som potreboval montpáky) som sa zmieril s tým, že si na moj vysoký ráfik nesadnú. Nepomáhala im ani mydlová pena, po tých pár km si ale trošičku sadli. A ešte jedna čerešnička na koniec, ... na Novom moste som dozadu dostal defekt

, môže to byť náhoda ... ale nemusí (130 g duše)
Pomer defektov k km a opotrebovanie sa ukáže až časom. Takisto som zatiaľ nemal kde skúsiť suchý lesný povrch.
nuž a sedaňa vôbec nie je taká strašná ako som čakal, ale to ukáže až čas a nejaký dlhší maratónik. Radenie je bez problémov. Ku zvyšku zatiaľ výhrady nemám.
A aby som nezabudol, biele gripy dlho bile nezostali
Pri jazde dolu schodmi a po prechode nejakých vačších prekážok sa niekde z predu ozývaly kovové zvuky, niečo ako uvolnené hlavové zloženie ... to to ale nie je, tým som si istý. Keď som následne bike chytil za rajdy, postavil na zadné a začal ho jemne nútiť do skackania po zadnom, opäť tu boli tie zvuky, tentoraz sa mi zdalo že to ide od zadného kolesa. Skúšal som tiež robiť nárazy predným kolesom o zem, tak aby náraz vidlica spracovala a ozvalo sa to tiež zakaždým, tentokrát akoby z vidlice. Reťaz som vylúčil už na začiatku, hlavové tak isto. Vážne neviem čo by to mohlo byť.
Nestretol sa s tým niekto ? Môžu to byť brzdy alebo vidlica ?
A na koniec ešte jedno prekvapivé zistenie ... blato bielej nesmierne pristane
