bohuzial, musim suhlasit s lapierom. Haibike skratka pouziva osvedcene konstrukcie ramov okopirovane od konkurencie, cim jasne setri naklady na vyvoj. Kvalita ramov tiez nie je bohvieco, vid zname pripady korozie a nekvality laku. Usetrene peniaze moze venovat na marketing a trosku lepsie sady ako konkurencia, takze nadseny userko sa tesi, ze ma "napriklad" XTRko kluky a XTRretaz, pricom vsak vobec nechape, ze k danemu bajku je to uplne zbytocne a kedze ram+komponenty by mali byt vyvazene, rovnaku sluzbu by mu urobil napriklad stred deore a kluky LX. To, ze treba kupit kvalitny ram a
komponenty postupne s udrzbou "upgradeovat" nikdy nepochopi a potom tu vyplakava, ze ma po 1/2 roku prasknuty ram, s cim ho samozrejme dodavatel posle do kelu...
...koľko bolo tých prípadov korózie a nekvality laku? Viem o jednom, ktorý predajca bez zaváhania vybavil k spokojnosti kupujúceho. Tiež ma zaujíma ku ktorému
biku JE alebo NIE JE zbytočná XTR výbava? ...myslím že nie je ani tak dané na aký
bike sa povešia to XTR-ko, ale skôr na to či to jazdec využije.
Ale s tou Fábiou je to pravda ona naozaj stačí. Podobne sa kedysi vo veľkom krútilo nosom nad značkami áut z východu a dnes tvoria takmer polovicu všetkých predaných aut na SK trhu. Myslím že aj na trhu s bicyklami si ľudia postupne uvedomia kde je hranica medzi využiteľným a cenovo dostupným a zbytočne predraženým ... Mňa ako užívateľa nezaujíma či výrobca nejaký patent vymyslel alebo kúpil a použil. Pre mňa je podstatný výsledok a to, že za dostupnú cenu prináša osoh mne. Iste Hai u nás nie je známa značka ale len čas a skúsenosti ukážu či za niečo stojí alebo nie ... treba tomu dať len šancu.