Tak aký ventil?
Autoventil 55% [ 224 ]
Galuskový ventil 45% [ 185 ]
Celkový počet hlasov : 409
Sorry, nechcel som vyvolať ďalší flame boj ...

Ako som to tu čítal, tak nie som jediný nešika :) Ostanem pri tomto ventile, len fúkať bude treba s chladnou hlavou, pomaly a opatrne ...
21.07.2009 - 23:43:27
00
Sa mi paci ako vsetci GV obhajuju a pisu, ze ved staci davat trochu pozor a nie je problem. Doteraz sice nikto nevysvetlil, preco by malo byt vyhodou, ze pri fukani kolesa a odnimani pumpy musim davat pozor, ale ved OK. Kto chce, nech dava pri GV pozor na to, aby prilis nelomcoval pumpou pri fukani a aj na to ako ju odnima z ventilu a komu sa davat pozor nechce, nech jazdi v podstate neznicitelny AV. Ale jedno treba evidentne zopakovat pre tych, ktorym sa AV fuka tazsie - chyba nie je vo ventile, ale v pumpe.

P.S. Pri coitus interruptus tiez treba davat pozor, ale ved ked vas bavi byt vzdy v strehu... :P
22.07.2009 - 00:47:21
00
Jezusko, ale ja si ani neuvedomujem že by som na GV dával nejaký extra pozor... ale u mňa aj 30ročná kniha vyzerá almost new.
22.07.2009 - 01:04:47
00
Mam mensi problem. Neviem ci mam galuskovy ventil alebo autoventil. Ako ich mozem rozoznat ?
02.08.2009 - 16:38:14
00
galuskovy ventil FV
radlreifen.de

auto ventil AV
radlreifen.de
02.08.2009 - 16:41:01
00
galuskovy ventil nafukam polahky s hoci cim,co sa o autoventile povedat neda,inak pre mna iny rozdiel nemaju,ale s tym fukanim je to pre mna dost podstatne.
03.08.2009 - 11:22:50
00
aloha pani,
dnes som kupil 3 duse s GV, nech vymenim tie stare na mojej Dema Imperia (cross). Tie ventilky ale nemaju zavity, takze nie je mozne prisrobovat ich k rafiku. s takym ventilom som sa este nestretol. pripada mi to ako keby zabudli tie zavity narezat. teraz mam tu dusu na kolese kde je asi 1-2mm medzera medzi rafkom a ventilom a lieta to tam. absolvoval som malu 8km testovaciu jazdu, ci sa vobec takto da jazdit. dopadlo to dobre, no zajtra sa chystam na lesne cesty, polia a brody... teraz vlastne ventil na mieste drzi iba tlak v dusi. RAd by som poznal vase reakcie na tuto situejsn. :wink: :wink:
15.08.2009 - 21:24:00
00
jednoducho kenda... :mrgreen:
15.08.2009 - 21:45:53
00
hej, su od kendy... ale to take maju byt, ci ako? da sa na tom jazdit? kua, ked u nas nie je taky vyber, zeby som si mohol vyberat aj znacku. Som rad, ked vobec maju taku dusu ako potrebujem... :cry:
15.08.2009 - 21:48:48
00
jazdit sa na tom da samozrejme...ale radšej si pohladaj niečo podobné na nete so závitom a popros v obchode nech ti nabudúce objednajú také (rubeny, schwalbe, maxxis...) isto ich to nezruinuje...
15.08.2009 - 21:56:37
00
galuskovy ventil nafukam polahky s hoci cim,co sa o autoventile povedat neda,inak pre mna iny rozdiel nemaju,ale s tym fukanim je to pre mna dost podstatne.
ja mam AV a nafukam to hocicim,hocikde.....zato tato ma GV a to je taka blbost,nenafukam hocicim ani hocikde... :oops: :oops: ,+ na autoventil je viacej ozdobnych ventiliek :mrgreen: :mrgreen:
15.08.2009 - 21:57:23
00
jazdil som aj AV aj GV a pravdupovediac nema som nikdy problem ani s jednym
15.08.2009 - 22:10:48
00
Tie ventilky ale nemaju zavity, takze nie je mozne prisrobovat ich k rafiku.
Ak na ventilku mám tie "skrutky", tak ich odhadzujem. Dôvod je jednoduchý - duša priskrutkovaná k ráfiku sa pri posunutí naťahuje a trhá, resp. vytrháva sa ventilok z duše. Nepriskrutkovaný pri posunutí duše sa síce vtiahne do plášťa, ale duša ostáva zachovaná.
15.08.2009 - 23:50:16
00
Ak na ventilku mám tie "skrutky", tak ich odhadzujem.

+ este usetris aj 1,2 gramu
15.08.2009 - 23:52:07
00
epo uz som viac krat videl,ze ked to dakto fukal dakou blbou pumpou,co mu poriadne nestlacila tu palicku v strede,tak to bola ina fuska nafukat to,ak to vobec slo.
16.08.2009 - 16:52:50
00
keyboard_arrow_up