najdi mě odborný servis který to udělá?
jaký je rozdíl mezi vidlicemy vyšší a nižší třídy?
pokud měníš krk tak nové spojení nikdy není tak pevné jak původní - proč asi?
pokud naklepeš do korunky použitý krk riziko protočení je opravdu značné :shock:
ale dělej jak myslíš, jem pro tvé info většina výrobců výměnu krku přím zakazuje :idea:
23.08.2009 - 20:08:24
00
T.... že vymeniť celý krk. V odbornom servise to urobia za počkaním, alebo šikový mechanik.
Nahrej opatrne duralovú korunku a vybi krátky krk kladivom a nasaďf dlhší. Keď to vieš, nie je problém. Problémy neexistujú. Existujú len riešenia. :idea:

podla mna je dobry servis taky, co da zaruku na vykonanu pracu a vymenene dielce, ale neviem si predstavit odborny (predpokladam, ze si tym myslel kvalitny) servis, ktory da zaruku zrovna na vymenu krku....aj ked nepopieram, ze su take, co to robia, ale to uz asi nebude o odbornosti a kvalitnosti servisu, ale o potrebe za kazdu cenu zarobit, nech je to akakolvek blbost....
vymenit krk sa pochopitelne da, ale ako uz bolo pisane, je to ako chodza popod lanovku - len na vlastne nebezpecenstvo a myslim si, ze kazdemu je jasne, ze to co spravi original vyrobca bude (ci uz to lisuje stroj alebo ujkopajko) lepsie ako to, co ty spravis doma kladivom...s5 k mojej povodnej otazke a odpovedi....pokial ti krk prejde cez predstavec, tak ako uz bolo pisane, ries to predstavcom a rajdami, je to asi najlepsie riesenie....jo, a nabuduce kup ram na tvoju velkost :wink:
23.08.2009 - 20:26:31
00
Keď som bol pred rokom v Kremnici, na námestí som stretol jeden bike kultovej značky :mrgreen:, a podľa mňa je to lepšie riešenie ako lisovanie nového krku, samozrejme ak chceš rajdy dvihnúť aspoň o 25 canti. :D

Prílohy:

Pictures 091.jpg
Pictures 091.jpg 310.06 KiB thumb_up0thumb_down

Pictures 116.jpg
Pictures 116.jpg 288.21 KiB thumb_up0thumb_down

24.08.2009 - 18:16:47
00
Mr. Kubad, k tým triedam vyšším a nižším je, že nižšie rady majú oceľový krk a vyššie AL alebo Carbon. U nižších tried je, resp. bolo zalisovanie a v korunke vidly tiež, ale opačné garde. Takže, keď si vymenil krk poškodený, krátky a podobne, tak nový zapadol do vylisku korunky, aby nemohlo dôjsť k pretočeniu. Ešte jedna tech. pripomienka: predstavec pri doťahocvaní a zamknutí skrutkami ťahá celý krk smerom hore, teda proti korunke.
Máš ale pravdu, že v prípade, že sa jedná o krk AL alebo carbón, tak by som to riešil predajom celej vidly a kúpil vidlu novú s dlžkou krku, aká je potrebná k rámu. "Nie sme tak bohatí, aby sme kupovali lacné veci" v cyklistike to platí JEDOZNAČNE
24.08.2009 - 18:50:09
00
V manualoch pre vidly Fox (konkretne 2008) sa pise:

"Vidlice sú dodávané s krkom, korunkou a vnútornými nohami zalisovanými do jedného celku.
Žiadnu z týchto častí nie je možné vymeniť samostatne."


Ja osobne by som krk urcite nemenil. Je to hlupost.
24.08.2009 - 19:13:07
00
Mr. Kubad, k tým triedam vyšším a nižším je, že nižšie rady majú oceľový krk a vyššie AL alebo Carbon. U nižších tried je, resp. bolo zalisovanie a v korunke vidly tiež, ale opačné garde. Takže, keď si vymenil krk poškodený, krátky a podobne, tak nový zapadol do vylisku korunky, aby nemohlo dôjsť k pretočeniu. Ešte jedna tech. pripomienka: predstavec pri doťahocvaní a zamknutí skrutkami ťahá celý krk smerom hore, teda proti korunke.
Máš ale pravdu, že v prípade, že sa jedná o krk AL alebo carbón, tak by som to riešil predajom celej vidly a kúpil vidlu novú s dlžkou krku, aká je potrebná k rámu. "Nie sme tak bohatí, aby sme kupovali lacné veci" v cyklistike to platí JEDOZNAČNE


aspoń si to po sobě přečti jedna blbost za druhou, ale když myslíš že jedna vyměněná vidle je dost k hodnocení tak ok :mrgreen:
24.08.2009 - 19:15:59
00
Neviem, či si si Mr. Kubad a vy ostatní všimli, že vilof na tie vaše, resp. naše názory kašle a my sa tú hádame, kto je viac znalý ako ten druhý a dokonca to smeruje k nadávkam. To som ale nechcel. Testosterón, prosím, nechajte v kľude, lebo už pôsobíte ako Armstrong, keď mu Taliani kričali : "dopato, dopato". S tou výmenou krku som vám predostrel červené súkno a vy ako býci ste sa vrhli proti torerrovi. :evil: Skoro mi pripomínate tých našich hlupákov v politike
25.08.2009 - 10:48:34
00
krk mi zatial sluzi,obcas sa za-sekne..ale to vecsinou po zlom spanku :mrgreen:
25.08.2009 - 11:07:56
00
@Indurain
podstatné je to že píšeš klidně krk vyklepnout a použít z jiné vidlice - a tohle právě je o hubu.
víc k tobě nemám dělej si co chceš.
carbon sem motat nebudu protože tam je krk v jednom kuse s můstkem takže o výměna je nemožná :shock:
ve firmě jsme už pár vidlic řešili problém je v tom že je fuk jaký je krk jestli ocel nebo al, můstek je dnes v 99,9% Al a pokud krk jednou nalisuješ dojde ke změně rozměrů, takže dávat znovu použitý krk je špatně. navíc u různých vidlic je to řešeno pokaždé jinak, mezi výrobci jsou taky rozdíly, zajištění proti protočení je taky řešeno různě, většinou nijak jen nalisováním, a originál krk k vidlici koupit nejde :mrgreen:
25.08.2009 - 12:00:53
00
urcite na vase rady nekaslem, najskor to ale budem riesit vymenou celej vidly, est eraz dik za secku pomoc
31.08.2009 - 00:37:09
00
chcel by som sa spytat, ktora cast z hlavoveho zlozenia sa LISUJE na krk ramu? http://www.bikeservis.com/hlav-zlozenia-ahead-ch288-cierne-p-1863.html pozrite prosim obrazok a napiste mi cislo... predpokladam ze je to 4a3 teda miska spodna a miska horna... akym sposobom prebieha to LISOVANIE? nestaci to zaklapnut kladivom? tiez nechapem ako sa to potom toci kedze tam nepisu ze su k tomu loziska...
01.09.2009 - 08:56:45
00
pravděpodobně 4 z obrázku to nejde poznat 3 pak bude horní miska.
kladivem to jde nalisovat taky přes dřevo, je to sice barbařina, ale ehm jde to no.
jinak se používá lisovací přípravek, nejjednodušší je stolařská svěrka, nebo závitová tyč podložky a matice
01.09.2009 - 09:14:28
00
zavitovu tyc mam, ale take velke podlozky veru nie :) tie misky sa teda zalisuju do krku ramu, zospodu pride rovno vidlica (bez loziska?) a z vrchu ide konus vidlice cize 5ka, na to 2jka a potom 1dnotka? stare hlavove zlozenie vyzera podobne akurat ze ma matice kt. sa srobuju priamo na vidlu a tym vlastne dotlacia tie misky o krk ramu cez loziska a zaroven uchytia vidlicu ale ako to funguje u tychto aheadovych to mi jasne nieje... nemal som este take hlavove zlozenie rozobrane... vie mi to niekto objasnit?
01.09.2009 - 09:28:01
00
pokud máš staré šroubovací hlavové tak může nastat dost problémů :mrgreen:
hoď sem foto jak to máš na kole, pak ti písnu víc
01.09.2009 - 11:15:19
00
tu je to rozobrane... chcem vymenit vidlicu, hlavove zlozenie, predstavec... nechal by som len riaditka... neviem vsak ake komponenty pouzit aby to vsetko do seba zasadlo... vidla je momentalne 25.4 so zavitom, riaditka maju tiez 25.4 tusim...

Prílohy:

DSCF2667.JPG
DSCF2667.JPG 504.53 KiB thumb_up0thumb_down

DSCF2668.JPG
DSCF2668.JPG 597.93 KiB thumb_up0thumb_down

DSCF2669.JPG
DSCF2669.JPG 549.45 KiB thumb_up0thumb_down

DSCF2657.JPG
DSCF2657.JPG 211.75 KiB thumb_up0thumb_down

DSCF2658.JPG
DSCF2658.JPG 244.78 KiB thumb_up0thumb_down

DSCF2656.JPG
DSCF2656.JPG 284.68 KiB thumb_up0thumb_down

01.09.2009 - 12:11:41
00
keyboard_arrow_up