Ak ma niekto skusenost nech napise ako sa jazdi na plašti Specialized Compound 26-2,25 .Myslim to či ich hmotnost 1070g je pri jazde citit.
22.10.2009 - 11:03:10
00
1070g rotacnej vahy predsa nemoze byt citit...
22.10.2009 - 11:04:03
00
Myslel som že teraz jazdim na 600g Rubena cobra 26-1.9 a chcem to zamenit kvoli zvečšeniu obvodu kolies . Ci mi ta vaha vlastne ešte nepritaži.


Naposledy upravil hypopotamus dňa 22.10.2009 - 11:23:07, celkovo upravené 1 krát.

22.10.2009 - 11:12:56
00
...Myslim to či ich hmotnost 1070g je pri jazde citit.

ano, oproti inym plastom je to obrovska vaha a bike doslova nejde. nadries sa jak taka.... (na blbu otazku blba odpoved)
22.10.2009 - 11:14:40
00
Dristy, iba pri rozbehu to citis ako spomalovac. Akonahle sa to zobehne nieje to aztake strasne.
Jazdil som 500g plaste jazdil som 900g plaste a teraz mam 1,4kg plast a 300g dusu. Vyjazdy aj dlhsie zvladam furt rovnako a aj obcasne asfaltove presuny bezproblemovo. Kazdu nech jazdi co chce, ale na gramy hladiet som prestal a jazdi sa mi lepsie. :clap:
22.10.2009 - 11:28:20
00
lolofon
22.10.2009 - 11:39:39
00
No ak jazdis po rovine, tak hlavny rozdiel pocitis pri rozdiele valiveho odporu. A pri rozbiehani. Ak chces ale zvacsit obvod, tak nemusis zrovna kilove plaste .. niektore micheliny byvaju dost objemne a nie tak tazke, alebo mozes vziat taky Noby Nic, alebo nieco podobne (ci Rocket Ron), 2.25, alebo rovno 2.4" :D

Aby som to zhrnul .. pocitis to, ale ci ti bude zmena vadit, alebo nie, to ti uz povedat neviem. :)
22.10.2009 - 11:49:48
00
Jo alebo fat alberty 2.4 co su siroke hoveda a vazia 650g tusim. Ale tie defkty :rofl:
22.10.2009 - 12:23:50
00
Vaha jazdi...
22.10.2009 - 12:30:12
00
len dole kopcom :clap: ,hore aj tak svojimi silami ,len je rozdiel aku tahas :lol:
22.10.2009 - 12:37:49
00
Mne stačil 1 výjazd na plášťoch s o 200g vyššou hmotnosťou (kus) a predal som ich. Kašľať na dezén. Ak nejazdíš DH alebo niečo "podobné", kde potrebuješ brutálne široké a vzorkované plášte, je to somarina.

PS: Keď sa vozíš na pohodu, vysoká hmotnosť plášťov ti možno ani vadiť nebude.
22.10.2009 - 12:44:01
00
Jo alebo fat alberty 2.4 co su siroke hoveda a vazia 650g tusim. Ale tie defkty :rofl:


To su tie nove, ze ? Omg .. ja mam este stale doma ten starsi typ ... 2.3" Fat Albert, vaha 900g (nie bezdusak). Poriadny kus gumy, ked som to mal nahodene vpredu, nebal som sa (skoro) nicoho :D

tmax: na zavod bez debaty .. na pohodu ako pises. :y:
22.10.2009 - 14:35:27
00
Neviem o akych defektoch na Fat Albertoch tu je rec...Vozil som a vozim Fat Albert Snake Skin 2,35 , 2,4 - 4 roky a momentalne budem 2,25. A zeby som mal nejake fatalne defekty sa povedat neda. A to si toho uzili pomerne dost (Alpy, Tatry, Brncalku....). Len podotykam, ze vozim zasadne Snake Skin verzie. Skor mozem povedat, ze na nich mavam menej defektov ako u WTB Motoraptor, Conti Vertical....
22.10.2009 - 14:45:17
00
Jo alebo fat alberty 2.4 co su siroke hoveda a vazia 650g tusim. Ale tie defkty :rofl:

Ked uz ide o hmotnost 650g vazia 2,25. 2,4 - 750g. Samozrejme kevlarove patky.
22.10.2009 - 14:47:33
00
Uz presne neviem ale tie najvyssie kevlarove snake skin a ja nevime este jake ***** tam boli. Plaste tak akurat na okrasu a vaha bola urcite okolo 650 lebo som to z haluze pred predajom vazil. Boli sirsie ako 2,7 minon! Grip bol naprd a stale som mal defekty. A ze by sa mi slo tazsie nemozem povedat. Proste schwalbe nevie vyrobit poriadny plast na drsnejsie zaobchadzanie.
a tmax keby si jazdil po takych terenoch ako my aj ty by si prehodnotil co si obujes napriek xc zameraniu ;) .
22.10.2009 - 16:15:56
00
keyboard_arrow_up