maxipayne: Tá Merida http://www.merida.sk/prodej/speeder-t1-09 nevyzerá v pomere cena/výkon/váha vôbec zle.

Ten Demon tiež vyzerá fajn. Verzie s kotúčami by som sa nebál, BB5 niesu zlé brzdy, určite nebrzdia horšie jak dobré véčka. V zime sú kotúče výhoda.
Demon D má proti Demonovi o jednu sadu vyššie shimano, kotúče Avid namiesto véčiek Tektro, ráfiky Mavic namiesti Mach, o dosť lepšie náboje, oversize kokpit, lepšiu reťaz... Či to za ten cenový rozdiel stojí, je na tebe. Ja by som bral D.
DemonD http://pcshop.pells.cz/sport/demon-d_d18961.html
Demon http://pcshop.pells.cz/sport/demon_d18960.html

Ešta je možnosť Kona Smoke. Neni to hlina ale CrMo, takže váha rámu s vidlou bude o cca kilo vyššia. Zato tlmenie vibrácií bude hodne lepšie jak pri hliníku a rám aj vidla umožňujú použite plášťov 28" aj 29". Takže podľa potreby môžeš meniť a 29" znamená ďalší značný nárast pohodlia.
V kakáči ju majú vo výpredaji za pár šušňov (258,40) a aj keď v základe neni nič moc, dá sa na tom postaviť celkom pekný bike. http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-7695.html
04.01.2010 - 13:07:50
00
kukam este phelt xq95 s karbon vidlou
tak to vidím ze sa budu kupovat 2ks skoro podobných bikov s pevnou vidlou a 28" crossovou geometriou a vé- čkami ovešane asi na deore...švagor zhana též lebo sa po ceste na avalanche nakruti ako idiot....dufam že ak budeme kupovať 2ks uhrajeme dajaku dobrú cenu
k tej vidle karbon ...prežijem to aj bez nej nie ?

Prílohy:

FELT 2009 QX 95.jpg
FELT 2009 QX 95.jpg 102.75 KiB thumb_up0thumb_down

04.01.2010 - 13:08:42
00
k tej vidle karbon ...prežijem to aj bez nej nie ?

Asi ťažko, jedine ak vieš dobre jazdiť po zadnom.

Ja osobne by som volil karbónového pevňáska, no odpružená bude pohodlnejšia (pokým bude fungovať a budeš mať na ňu správnu hmotnosť).
04.01.2010 - 17:47:23
00
momentalne mame obaja cca 92kg svalovej hmoty
04.01.2010 - 18:20:30
00
40 nie je starina, poznám 60ročných dedkov, čo mi vedia natrhnúť riť)

Nehnevaj sa, ale moje skúsenosti sú také, že teba natrhne riť bárskto... Snáď okrem chémie...
...aj v Nemecku napr. chránia dláždené cesty kvôli pretekom...

No, v Nemecku cesty intenzívne asfaltujú. Už aj tie dláždené dialnice v okolí Cottbusu... Ale ak by si napísal, že v Belgicku majú dláždené úseky ciest, po ktorých sa jazdia klasiky, chránené zákonom, to by bolo iné.

Ale v ostatných tvrdeniach súhlasím s Tuleňom. Už som tu zverejnil svojho hliníkové krosa s oceľovou vidlou, na ktorom som sa zúčastlil tak cestného cyklomaratónu, ako aj MTB-maratónu. Doteraz s ním jazdím (občas) po lese, aj keď má 10 rokov.
04.01.2010 - 21:23:18
00
myslim ze tu niet ci riesit
pells demon lite 20" v cene do 600EUR s dopravou
radenie shimano slx,naboje deore, rafky mavic A119 28", brzdy avid SD5,pells carbon vidla,
Truvativ Firex 3.1 44-32-22 ale chcel som radsej 48-36-26 ale prezijem to
co vy na to? da sa lepsie tej cene daco splasit????

Prílohy:

demon lite.jpg
demon lite.jpg 89.23 KiB thumb_up1thumb_down

04.01.2010 - 21:26:44
00
No, v Nemecku cesty intenzívne asfaltujú. Už aj tie dláždené dialnice v okolí Cottbusu...

Svätokrááádež!!! Ale teda šmýka to občas parádne...
Info o snahe tie úseky zachovať mám z nejakého staršieho nemeckého zdroja, ktorý momentálne nemám šancu dohľadať. O tom že frantíci si Roubaix nedajú, netreba pochybovať.
04.01.2010 - 21:32:30
00
tulenik radsej povedz svoj nazor na ten pells...kocky v cottbuse ma bars netankuju
05.01.2010 - 08:32:39
00
nieje to zlee.aj vybava ok na tu cenu,nas link nan? kolko to vazi?
chcelo by to viac udajov ..
05.01.2010 - 08:35:04
00
Název DEMON Lite
Popis Přepracované rámy z trojitě zeslabovaných trubek z materiálu P6 Utralite. Nová geometrie s mírnějším slopingem je přizpůsobena použitým pevným vidlicím. To je PELLS DEMON Lite
Výrobce PELLS
Ročník 2009
Rám Demon P6 Ultralite Racing Tubeset, Tripple Butted,Rhombus Bi-Axial, VFHS Techn.
Vidlice PELL‘S CRF Carbon
Přehazovačka Shimano Deore XT
Brzdy Avid Single Digit 5
Řazení Shimano SLX
Kliky Truvativ Firex 3.1
Přesmykač Shimano Deore LX
Kazeta Sram PG-950
Řetěz Shimano HG-53
Pedály Shimano M505
Říditka PELL‘S XR6 OV
Představec PELL‘S RX67 OV
Brzdové páky Avid FR-5
Přední nába Shimano Deore
Zadní nába Shimano Deore
Pláště Vittoria Randonneur Trail
Ráfky Mavic A 119
Sedlo PELL‘S E-Fly
Sedlovka PELL‘S XR2
Hmotnost 10,7 kg
Velikost rámu M(18p), L(20p), XL(22p)
05.01.2010 - 09:01:05
00
solidna vybava aj vaha ak je cena 600e ...dobra volba :nod:
este sa da nejakymi vymenami(kola, pedale... )zhodit vaha aj na 10kg
05.01.2010 - 09:14:45
00
10,7 :lol:

Bicykel sa mi páči (vzhľad aj výbava). Dobrý výber.
05.01.2010 - 12:23:46
00
chlapi>>>> nasel som este ten demon D za 415 EURO
na rozdiel od elite nema karbon vidlu a nema avid vecka ale ma AVIDmech. kotuce
svagor mablbne ze tie mechanicke kotuce su blud a tie avid Vcka su lepsie
co ja vim jazdit s kotucami po asfaltkach..hmm
a ma aj lepsieresp vacsie kluky pre mna 48 na rozdiel od 44 u lite
ale ten pomer cena/vykon je velmi dobra za tych 415 eur nie?
dakujem za odozvu

Rám: Demon P6 Ultralite Racing Tubeset, Tripple Butted, Rhombus Bi-Axial, VFHS Techn.
Vidlice: Pells CFA
Řazení: Shimano SLX
Přesmykač: Shimano Deore LX
Měnič: Shimano Deore XT
Kazeta: SRAM PG-950
Řetěz: Shimano HG-53
Kliky: Truvativ 5D 3.0
Představec: PELL'S RX67 OV
Řídítka: PELL'S XR6 OV
Brzdy: Avid BB-5
Brzdové páky: Avid FR-5
Náboje: Shimano Deore
Ráfky: Mavic A 119
Pláště: Tioga Gritty Gripper
Sedlo: PELL'S Speedy
Sedlovka: PELL'S XR1
Pedály: VP 519-A
Hmotnost: 10.9 kg
06.01.2010 - 14:10:27
00
tie kotúče Avid BB5 sú jedny z naj. mechanických kotúčov :y: ale je pravda že na crosáči su zbytočné
06.01.2010 - 14:28:10
00
kup pevnu
06.01.2010 - 22:09:58
00
keyboard_arrow_up