Lokalizácia
Formulár sa odosiela
to chcem! co to je?

Si ma predbehol. Bohuzial pre mna by nesedela ani na jeden moj bajk- na HT nema vecka a na fulla by asi 110mm nestacilo. Z toho co som zatial nasiel to asi bude prototyp od Leonardi racing.

Prílohy:

leonardi.jpg
leonardi.jpg 82.38 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 21.02.2010 - 09:31:35
00
to chcem! co to je?



USE ?
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 10:15:55
00
USELESS :)
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 10:56:29
00
vyzera to este grcnejsie ako lefty... :lol:
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 11:01:26
00
Dizajn je subjektivna vec, ak to funguje, tak preco nie.
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 11:28:16
00
mne sa lefty paci, no henten biely bazmeg nie... zatial... mozno neskor tomu pridem na chut :)
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 12:11:29
00
je to hnusne :puke: a hotovo :D a inac ake to ma vyhody?
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 12:16:21
00
ako starat sa o tlmic a este k tomu o x-capov, dakujem neprosim :puke:
Bocna tuhost vdaka paralelogramu s mnozstvom capov :n:
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 12:17:36
00
radsej si si mohol ist uvarit kafe ako napisat hento
takze ziadam o vysvetlenie
1. preco by mal mat tlmic vacsie naroky na udrzbu ako klasicka vidlica ? (najma ked je v tomto pripade dalej od bordelu)
2. preco by mal mat paralelogram nizsiu bocnu tuhost ako klasicka vidlica ?
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 12:25:03
00
1. nepisal som o tlmici ale o capoch, ze k starostlivosti o vidlicu/tlmic sa pridava aj starostlivost o capy. Co u klasickej vidlice nie je.
2. pozri si na profily tohto konkretneho paralelogramu. Ohybove momenty ti tu posobia na plochu stranu vsetkych ramien (tie maju mensiu tuhost). Ak by zvolili kruhovy profil, bolo by to o inom. Mne osobne toto velmo nevonia...
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 12:33:47
00
Mňa až tak nezaujima lebo pre 1,5" krk si to ani do zadku nestrčím ale aj tak by som rád vedel aký vpliv bude mať to značne predkopnuté koleso na jazdné vlastnosti.
Dizajn fajn , umiestnenie tlmiča fajn , celkova konštrukcia - čo sa udeje po pretočení priaditok menej fajn.
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 12:38:47
00
222mm pružinový tlmič a môže to byť sranda. :lol:
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 13:09:03
00
ako starat sa o tlmic a este k tomu o x-capov, dakujem neprosim :puke:
Bocna tuhost vdaka paralelogramu s mnozstvom capov :n:

Ako uz pisal marecej tak udrzba tlmica, ktory je navyse daleko od kolesa je urcite jednoduchsia ako klasickej teleskopickej vidlice. Co sa tyka tuhosti, tak pri paralelograme je vseobecne urcite vacsia ale v tomto konkretnom pripade tazko povedat.

Mňa až tak nezaujima lebo pre 1,5" krk si to ani do zadku nestrčím ale aj tak by som rád vedel aký vpliv bude mať to značne predkopnuté koleso na jazdné vlastnosti.
Dizajn fajn , umiestnenie tlmiča fajn , celkova konštrukcia - čo sa udeje po pretočení priaditok menej fajn.

Predkopnute koleso moze skreslovat fotka, navyse sa offset meni pri priebehu, kedze koleso asi pojde mierne vzad. Naco chces pretacat riaditka? Myslim ze 90° ta vidla vpoho zvladne.
Marecej mozno by bolo dobre cast tohto vlakna prehodit do starsej teme o paralelogramoch.
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 14:48:35
00
Zigo+marecaj: Chlapi ,vy snad neviete citat. :shake: Tak este raz: ako starat sa o tlmic a este k tomu o x-capov, dakujem neprosim = nepisal som o tlmici ale o capoch, ze k starostlivosti o vidlicu/tlmic sa pridava aj starostlivost o capy/loziska. Co u klasickej vidlice nie je.
A ku konkretne tomuto paralelogramu som sa vyjadril. Este doplnim, ze hlavny cap bude dostavat na drzku (aj ked je masivnejsi)....
A quasko myslel pripad, ked sa vysekas a otocia sa rajdy, tak tlmic pravdepodobne pride do kontaktu s ramom.
Zobraziť komentár 21.02.2010 - 14:55:20
00
O co presne by si sa chcel pri capoch starat? Raz za cas vymenis loziska ako pri zadnej stavbe a hotovo. K tomu kontaktu tlmica s ramom sa velmi vyjadrovat nechcem, kedze si to az tak dobre neviem predstavit .


Naposledy upravil Zigo dňa 21.02.2010 - 15:34:37, celkovo upravené 2 krát.

Zobraziť komentár 21.02.2010 - 15:22:31
00
keyboard_arrow_up