Trochu to poopravim, dve komory su aj v solo air, akurat je tam rozdiel v tom, ze solo ma jeden ventil a negativna sa fuka prepustanim z pozitivnej automaticky...

A este nieco, Patrik asi si to mylis s 327 pretoze 351 ma motion control ktorym si nastavujes citlivost kedy sa ma odthnut a zacat pruzit. Nastavenie citlivosti sa da riesit tlakom vzduchu len pri dual air, kde vyssi tlak v negativnej komore znamena vyssiu citlivost a naopak ked das nizsi tlak tak je menaj citliva a znizuje sa aj zdvih, ale to je uz o inom.
16.10.2006 - 12:00:26
00
Ups.Dik za opravu.Som sa nezamyslal nad tym,ze aj v solo ma byt niejaka negativna komora..Takze som mal napisat presnejsie,ze dual ma dve komory,ktore su na sebe nezavisle a fukaju sa kazda zvlast.
Som si isty,ze mam 351 (je to na vidli a aj na krabici), akurat som chcel vyskusat,ze ked ju menej nafukam,zvysi sa jej citlivost.Ten motion control si myslim,ze nefunguje dokonale.Pouzivam ho iba na otvorenie a uzavretie vidlice.
16.10.2006 - 18:17:01
00
ten motion control funguje len na pomale stlacanie vidlice. pri rychlom sa otvori floodgate (aj ked na recone sa floodgate neda nastavovat, tak tam je) a vidla normalne prepruzi.
17.10.2006 - 10:52:31
00
Zase to poopravim, pretoze hento je dost scestne napisane: motion control je to, aby si si nastavil pri akom naraze sa ma zacat vidla pruzit, vobec to nema vplyv na koniec zdvihu ale len na zaciatok (v podstate sa nastavuje vzdialenost maleho pruzneho kolieska od ihli, na ktoru ked narazi zacne pruzit, o nic ine tam nejde) a floodgate s tym nema nic spolocne, to mas len dieru cez ktoru preteka olej, ked sa neda nastavit je pevna a ked sa da tak ovplivnuje citlivost a funkcni zdvih vidlice pri plne aktivovanej kompresii (cize lockoutu).
17.10.2006 - 11:46:22
00
mam RS Recon 351 U-Turn (pruzina, 85-130). Citliva je dost, ma vacsi rozsah zdvihu ako vzduchove RS U-Turn, jazdim XC/AM vacsinou lesne cesty a chodniky (N.Tatry, Levocske vrchy). Jediny problem je buzirka na pruzine, ktora sa mi posuvala - potom pruzina klepala o vnutorne nohy (pozri http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t ... ight=recon)
18.10.2006 - 14:20:59
00
Ďakujem všetkým za ochotu pri poradenstve;
napokon som objednal
Rock Shox Revelation 409 U-Turn Dual Air + Rock Shox MC 3.3

Ďalej vás ešte budem unúvať otázkou, či upgradovať sériové mechaniky SHI M465 na napr. AVID BB5/7. Presnejšie otázka, či v súvislosti s popisovaným XC/Allmountain využitím by bol rozdiel v brzdnej funkčnosti MARKANTNÝ.

Oceňujem vopred vaše slúsenosti a rady.
19.10.2006 - 23:34:04
00
podla mna, ked upgradovat, tak jedine na hydrauliky. za cenu bb5/7 su uz slusne hydry. rozdiel podla mna bude hlavne v chode brzdy. hydrauliku ovladas jednym prstom.
20.10.2006 - 10:06:07
00
keyboard_arrow_up