Ja som trubicku hydry uz zlomil.Ked tak uz lankove kotuce.
Vcka ti spravia rovnaku sluzbu, na expedicaku nebudes nic hrotit.
Ocelovy
ram ti zvaria, alu a titan tazko. Mal som moznost zniceny ocelak zvareny jazdit. Neni problem. A karbon ani nehovorim.
Odpruzena
vidla je super, az do chvile nez ti zacne tiect, alebo sa zadrie po 2000km niekde v piesku. Potom si mozes piskat.
UST ak prerezes .. tak si tiez mozes piskat. Nahradny
plast UST niekde v Turkmenistane asi nezozenies.Aj ked casy sa menia.
Ja som moje prve UST nabodol v Donovaloch na kamen tak, ze tomui plastu uz nepomohlo nic. Aj ked je pravda, ze slo o Hutchinson. Schwalbe s tym problem nemal.Musis totiz opravovat plast a nie dusu. To je niekedy dost rozdiel.
To co je v sportreporte chore nie je, bezne sa jazdievalo cez celu Europu, a pod. Takych ludi najdes dost (aj ked ja medzi nich nepatrim).A vobec to nie je abnormalne. Je to normalna cykloturistika. Musis si uvedomit, co dokazes opravit svojpomocne alebo niekde na mieste dost daleko od domova, pripadne civilizacie.
Na hydrach som ja najazdil asi 15t km, na Vckach mozno tak 35k (vratane cestaku).
Suhlasim, nieco je extrem, ale proste treba s urcitymi vecami kalkulovat inak ako doma. Tiez na trek do Himalaji sa nebudes balit rovnako ako ked ides peso na Vapennu, ci na Rysy, kde sa v pohode prebehnes v sandaloch v lete
edit: a s pevnou vidlou som najazdil v terene tiez peknych par tisic. Nie rychlo .. to nie, ale su stale ludia, ktori s pevnou budu v terene rychlejsi nez ja s odpruzenou vidlou. A co sa tyka brzd .. kto brzdi, nevyhrava