Je zaujímavé, že prejsť pár kilometrov a kúpiť v inej krajine je v pohode, ale servis je už pre všetkých ďaleko. Keď nič nekúpiš v slovenskom Canone a nebudeš vyžadovať ani servis, tak skončia a zavrú krám a nebudú Ťa rozčuľovať vysoké ceny.
20.04.2010 - 12:34:28
00
ALE CO MA ROBIT CLOVEK, KTORY JE DVA MESIACE SLUZOBNE VONKU, TAM SI KUPI FOTOAPARAT ABY SI ZVECNIL CUDZIU KRAJINU A POTOM SA VRETI DOMOV???? MA HO TAM NECHAT???? NIE!!! DONESIE SI HO DOMOV!!!! A JE LOGICKE, ZE MU HO MUSIA OPRAVIT AJ NA SLOVENSKU!!!! TU NEJDE O SPEKULACIU, TU IDE O GLOBALIZACIU TRHU!!!

nie si ty nahodou podnikatel?
20.04.2010 - 13:03:52
00
Angel otvor si obchodík s fotoaparátmi, nepredaj ani kus, lebo cez internet sa dá všetko čo máš, nakúpiť lacnejšie, bezplatne servisuj všetky foťáky kúpené v zahraničí v rámci globálnej záruky, stretni každý deň aspoň päť kreténov, ktorí sa na Teba budú sťažovať výrobcovi že máš arogantný pohľad a napíš nám potom svoje dojmy.

A už končím. Nechcem, aby si ma stiahol na dno a tam rozdupal... ]:) ]:) ]:)
Peace ;)
20.04.2010 - 13:53:56
00
mňa skôr sere prístup, že keď si nekúpil u nás tak sa ani baviť s tebou nejdeme! sa musíš hádať aby ti to aspoň za peniaze opravili :@
20.04.2010 - 14:10:09
00
Klídek. Kto kúpi v zahraničí by mal rátať s komplikovanejším vybavovaním reklamácie. Pri bicykli si môžte garančnú prehliadku zaplatiť kdekoľvek ale už sa nebude nazývať garančnou ale platenou prehliadkou. Komu je ľúto dať pár korún za servis si buď spraví všetko sám alebo je hňup. hehe
P.S. Ak vám bicykel príde z Nemecka v krabici aj tak si ho musíte sfunkčniť-ponastavovať-skontrolovať dotiahnutie šroubov a matíc. Málokto vám dodá bicykel v 100% stave.
P.S.2 Ja som si kúpil Nikon zrkadlovku a o pol roka sa objavil oznam, že moja séria môže byť vadná. Môžem si ju dať skontrolovať poprípade vymeniť v Prahe keďže tam je stredisko Nikonu. A kupoval som na Slovensku. hehe


Naposledy upravil Turbi dňa 23.06.2010 - 12:28:38, celkovo upravené 2 krát.

20.04.2010 - 14:21:37
00
v pripade canonu je vyhra kupit v zahranici lebo slovensky servis je ako ked date bande deti srobovaky... tie by toho pokazili este menej:) sorry musel som. v ramci globalizacie by malo byt inteligentnemu vyrobcovi jedno ci preplati opravu v ramci zaruky v japonsku alebo na slovensku, logicky mi to tak pride...
20.04.2010 - 14:49:20
00
Chapem obidve strany. Ale nejake podmienky (zarucne a servisne) treba dodrziavat. Definuju ich vyrobcovia a vyplyvaju zo zakona.
Zakaznik tiez nie je h...o a nepadaju mu peniaze z neba. Kazdy rozmysla ako svoj tazko zarobeny peniaztek investuje.

to: chose_666
kde mas obchod? Pridem nakupovat k tebe, aby som ti spravil trzbu ;)
Pekny den a vela, vela zakaznikov a vysoke trzby prajem! :handshake:


Naposledy upravil angel1 dňa 20.04.2010 - 16:46:37, celkovo upravené 1 krát.

20.04.2010 - 15:48:21
00
ono často človek ušetrí niekolko tisíc vďaka zahraničiu.. a presne týchto pár tisíc sa dá využiť na pravidelný servis, len musí byť slovenský zástupca normálny.. k tomu prirátať cenu za poštu ešte niekam do GB alebo DE.. nehovoriac o čase ktorý sa zásielkou do zahraničia predlžuje..
lenže slováci to nezoberú ani keď za to chcete zaplatiť! lebo ste kúpili inde :finger:
20.04.2010 - 16:25:00
00
ako vravim.. je to sposob pomsty za to ze sme im nedali zarobit:)
20.04.2010 - 16:48:52
00
uz ich nechajme....v podstate sa ten trh vykrystalizoval a ti lepsi prezili. Dnes uz vdaka Bohu je viac takych, ktori si vazia zakaznika a zaciatky 90-tych rokov su uz prec.
20.04.2010 - 17:05:39
00
Zdravim vsetkych!
Rad by som sa s niekym poradil ohladne mojho problemu v chainreactioncycles e-shope.
Uz asi 4 mesiace cakam na objednane brzdy a ine drobnosti. Ide ma roztrhnut pretroze stare brzdy som predal a nove nie a nie dojst! :^) Problem je v tom, ze jednu polozku z mojej objednavky nemaju na sklade a koli tomu to cele stoji |( . (Peniaze na karte mam a aj adresa je urcite spravna, davnejsie som od nich bral vecicky a islo to bez problemov.)
Keby bola moznost vyhodit polozku ktoru nemaju na sklade z mojej objednavky, urobim to.
Netusim ako to dat do pohybu! Brzdy mi pochopitelne chybaju, bez toho sa neda jazdit :worried: .
Dakujem za pomoc!
31.05.2010 - 19:35:11
00
napíš im mail.. s poslaním nekompletnej objednávky nieje problém.. dokonca ani so zrušením danej položky, prípadne strhnuté prachy ti pošlú späť na účet..
v tomto má výhodu wiggle, ten keď je dlhšia čakačka posiela nekompletný balík automaticky..
31.05.2010 - 19:53:20
00
bol som pri tom ako "šťastny" majiteľ mojej značky , ktorého mu odmietli "zoservisovať v záruke na dominikancoch, lebo vraj majú aj tak veľa roboty a už scoty nepredavaju" (bodaj by sa tomu netešili) doniesol svoj bike ku "môjmu" servisákovi , s tým že by ho potreboval na víkend mať urobený...
...odpoveďou bolo , že "v pohode, čo by som pre Vás neurobil za sto eur :) kľudne doneste aj koňa, vymením mu podkovy a učešem ho :rofl: " jasne, že to toľko nestálo, ale ako všade a vždy ide o človeka, o to , že niekto TO vie a niekto len robí silné ramená , aký on je Velký mechanik a Big obchodník.
Keď som bol so svojim bikom v Špindly , tiež som u predajcu s vlajkou Scotta zaplatil 70českých za "maly servis" a nikto neriešil zaruka nezaruka, len sa ma slušne spýtali odkiaľ sme a či si môžu zaznačiť výrobné číslo. A to sa dal požičať za 350čk bicykel na deň , samozrejme že tr. iný ako môj diabol ...
23.06.2010 - 12:00:09
00
keyboard_arrow_up