A este jeden komentar. Nedalo mi to, tak som sa opytal na cenovy rozdiel medzi cenou v USA a v Europe v pripade Prophet 800 priamo v Cannondale Europe. Tu je niekolko faktov na vysvetlenie: " spominany bicykel prophet 800 je pre trh USA vybaveny komponentami nizsej triedy. Napriklad US ma Lefty TPC, zatial co model EU Lefty SPV. Takisto rafiky, vyplet a pneumatiky su nizsej kvality ako EU model. Dalsim faktorom je doprava a clo na uvedeny produkt. V pripade, ze zakaznik poukazuje na nizku cenu, mozeme odpovedat, ze ponukame dozivotnu zaruku na ram. Tato zaruka sa nevztahuje na ram dovezeny z USA. Dufam, ze toto pomoze vysvetlit rozdiel v cenach". Tolko citat.


A nevies mi, prosim ta povedat, preco Cannondale montuje Lefty len na najvyssi model Propheta?
15.12.2006 - 21:07:17
00
no lebo len samotna Leftyna stoji od 30-45tis v zavislosti od typu...
16.12.2006 - 11:24:13
00
Na Štedrý deň 2000 som v Mikuláši videl inzerát s fotkou. Utekal som domov, naškrabal som kde sa dalo a v ten deň som si kúpil cannondale. Od študenta, ktorý si ho kúpil na stáži v USA za 1200 dolárov vo výbave coda-lx-xt ešte v roku 1995. Nič mu nebolo a nič mu nie je ani po desiatich rokoch. Dal som zaň 23 tisíc. Moc som ho nevyužíval, ale tohto roku na cyklomaratónoch som ho preveril dostatočne. Je divný už na pohľad. Okrem toho pedále má mimoriadne nízko, predná vidla headshock péruje len zo 4-5 cm. Hoci servisná knižka je hrubá ako tá od auta, američania ju zabudli vytlačiť v slovenčine, nič mi nepomôže. Rozumiem v nej aspoň niektorým obrázkom, ale radšej do ničoho nevŕtam. Ani nie je treba. Zvykol som si a je to moja srdcovka. Je ľahký a spoľahlivý, Rám má síce extra hrubý priemer, ale škrupinka -na priehlbinku stačí málo. Chýbajúce dostatočné pruženie som najviac pocítil v zjazde na dlhej v Košiciach, keď okolo mňa prefrčal Jano Lachký na celoodpruženom špeciáli. A to som si myslel, že ako rýchlo jazdím. Zhrniem to: nedám naň dopustiť, ale to isté by som vravel i o ukraine, keby mala podobné kvality.
18.12.2006 - 16:30:46
00
mr. Latanka?
18.12.2006 - 20:22:45
00
No neviem mne sa zda dost vela 23 tisic za 5 rokov stary bike ,jedine ze by ten student vobec bike nepouzival a bol by v perfektnom stave
18.12.2006 - 20:53:44
00
To bol ten naj darček k Vianociam. Keby som sa rozhodoval ešte raz, kúpil by som ho znovu aj za 25, hoci nepopieram že sú i lepšie, krajšie a lacnejšie. A mám s ním plán -na cyklomaratónoch nafotiť fotografov ako Dijcka, Zimovcov a podobne, aby bikeri vedeli, komu vďačia za tie krásne fotky. Latanka
19.12.2006 - 04:59:34
00
Priznavam, ze takeho informacie sa dobre citaju :) . Jednou z vyhod CE je, ze pri nemalej obstaravacej cene, si velmi dobre drzi hodnotu pocas dlheho obdobia. Je to investicia, nie ako ine znacky ako napr. Meri..., do ktorej investujete napr 80tis o plo roka rovnaky bicykel stoji 40. a jazdeny sa da tazko predat za 20. Nakoniec jedna poznamka, aj ked zatial fatty pracuje bez servisu ok, odporucam jej zoservisovanie, lebo ked sa "zahryzne" tak servis bude extra drahy, ale v horsom pripade nerealizovatelny ( zopar takych pripadov som uz mal)- Inak vela stastnych kilometrov
19.12.2006 - 08:16:24
00
toho tvojho kanona som videl na Horalovi, tusim si slapal v sandaloch, nie? :)
19.12.2006 - 09:56:52
00
Hej. Ten servis by sa asi zišiel. Bol by som rád, keby mi to pozrel niekto, kto má s tým skúsenosti. Napríklad necítim veľký rozdiel pri zamknutej a odomknutej. Trvá mi to pol hodinu, kým zistím aká je, aj tak som si nie istý. Tak si ju už radšej nevšímam. Privítal by som to napríklad na niektorom maratóne. V máji by som chcel skúsiť 3-4.
19.12.2006 - 10:24:35
00
V tom pripade je zavzdusnena patrona. Treba vymenit olej a tesnenia a vsetko by malo byt OK. Je ta fatty s lockoutom alebo iba s nastavitelnym tlmenim?
19.12.2006 - 10:45:31
00
inak ma cannondale aj nejaku stranku na slovensku? pripadne nejaky kontakt kde sa daju ziskat info o moznostiach zohnania tejto znacky, servisu, nahradnych dielov a tak?

reklama nereklama, snobstvo nesnobstvo, ja proste tejto znacke fandim a raz ju aj budem vozit.. ked budem velky.. :P
19.12.2006 - 11:48:58
00
http://www.bikeart.sk/main.htm
19.12.2006 - 11:51:53
00
Martinex, dík za radu. Tvojim výrazom nerozumiem, ja som len stará ruská škola. Ale na vrchu predstavca mám plastové akože koliečko, ktorým sa zamyká. Tlmenie sa nenadstavuje (podľa mňa). Skús pozrieť do fotogalérie v kategórii Výjazdy staršie fotky s názvom Ráno pod Kriváňom 1, alebo Ráno pod Kriváňom 3.

Je to ináč paráda, keď takto jeden druhému viete poradiť.
19.12.2006 - 13:26:55
00
Odpoved pre JD: ak je tam iba " koliesko" a nie packa, tak pravdepodobne to nebude plne zamknutie, ale iba "zvysenie odporu" pri stlaceni. Ak to nepracuje, tak ako som spomenul bude treba vymenit tesnenia a olej - ak nebude poskriabana vnutorna cast patrony, co sa pri neservisovanych patronach casto stava. Potrebne rozobrat a potom sa uvidi. Ak by bol zaujem, treba sa ozvat alebo pozriet bikeart, kde je kontakt.
19.12.2006 - 13:39:56
00
Dík. Mám to k vám dosť ďaleko. Chodí mi to stále rovnako odkedy som ho kúpil, budem si ju ale viacej všímať. Je to tak ako píšeš -nejedná sa o zamknutie, ale o zvýšenie odporu. Som s ňou v celku spokojný. Menší zdvih mi nevadí, nakoľko som odchovaný na pevnej.
20.12.2006 - 09:05:31
00
keyboard_arrow_up