Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Mám malí (velký) problém z tlmičom Fox ktorí my nedávno dohukovali(2-3 +- dni cca)a mám pocit že už trocha odfúkol.Je to normálne alebo treba riešť?Lebo tlmič my ide pri nasadnutí asi do polovice zdvihu.(sag?).Nechcelo by sa to potom dakomu z vás pozreť na to? :(Tlmič je ročník asin 2003,bol na biku Marin rift zone.Netrebalo by potak dlhom čase vymeniť ventilček na dofukovanie?


Naposledy upravil THE-END dňa 13.07.2010 - 21:30:47, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 12.07.2010 - 15:48:14
00
Rok 2003? To vidím na novú sadu tesnení. ;)
Zobraziť komentár 12.07.2010 - 20:57:36
00
To bude asi drahý špáz čooo?Zvládol by som si to vymeniť aj sám,ak by na to netrebalo nejaké superšpeciálne náradie,alebo zručnosti.A ešte kde by sa to dalo kúpiť alebo objednať?
Zobraziť komentár 12.07.2010 - 22:41:11
00
up....mohli by ste my dakto poradiť?Nestačilo by len vymeniť ventil na dofukovanie?
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 21:31:37
00
Som čítal .. "Fox Float - únik moču" .. to sú tie reklamy na webe :@
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 21:37:56
00
to bude vekom, nie reklamami :D :D
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 21:40:21
00
:lol: :rofl:
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 21:42:08
00
Určitú zručnosť samozrejme treba, k tomu chápať systém a mohlo by sa to podariť. Tesnenia predáva Slovkolex a cena bude okolo 7-10,- €.
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 22:23:46
00
To lappiere>Vedel by si mi poradiť nejaký návod na rozobratie?Čítal som že tam je nejaká komora
z olejom natlakovaná dusíkom,s tou sa asi nestane nič ked budem meniť tesnenia že?Ak nie tak ma opravte.Dakujem ;)
Zobraziť komentár 13.07.2010 - 23:23:43
00
Konkrétne žiaden návod momentálne nemám po ruke, no bude toho plný internet. Stačí vytiahnúť gúgel a zadať Fox Float shock manual. S dusíkom, teda s vyrovnávacou IFP komorou nič nerobíš, tá ide mimo hlavných tesnení.
Ešte otázka, tlmič sa aj roztiahne do pôvodnej polohy? Nezostáva zanorený hlbšie?
Zobraziť komentár 14.07.2010 - 22:05:35
00
Lappire,dakujem.Takže z tou komorou nič...Do původnej polohy sa vráti skoro aj bez nafúkania,z nafúkanim o dost rýchlejšie.Takže tesnenia můžem objednat zo slovkolexu?
EDIT://Inak máš užasného lappiera
Zobraziť komentár 15.07.2010 - 09:49:00
00
Tak,už som to rozobral,na závite bol jeden O-krúžok,na tej piestnici kde je tá komora z olejom a dusíkom tam bolo-bieli plastoví krúžok,taký hranatý gumený O-krúžok a další plastoví O-krúžok.
Tesneni vnútri sa zdajú byť ešte v chválihodnom stave,tie v tom kryte sú tiež dobré.Treba tam naliať nejaký olej alebo vazelínu?Ak áno tak akú?(aký?) Zdá sa my,že po tom ako som vymenil vzduchoví ventilček za noví z duše,tak to asi nefučí. :@
Zobraziť komentár 15.07.2010 - 17:28:05
00
No tak presne pre to som sa pýtal, či je tlmič v pôvodnej polohe alebo zostane zasunutý. Ak je v pôvodnej polohe, môže to byť buď ventilkom alebo tým O krúžkom na obale vzduchovej komory. takže ak to drží s vymeneným ventilkom vyjde to lacnejšie. Ale u tlmiča ktorý je dlho jazdený, by sa patrilo už aj tie tesnenia povymienať.

Maže sa to najlepšie Fox Fluidom alebo RS Redrumom prípadne nejakým tlmičovým olejom hustejšej viskozity. Ponatieraj tesnenia a zlož to nazad. Tie biele krúžky z tvrdého plastu stabilizujú ten gumený X krúžok v svojej drážke, rovnaké tesnenie ale vnútorné nájdeš v obale komory za prachovkou. Toto ide vymeniť už ťažšie. To je prakticky celá údržba tlmiča pre normálnych ľudí. :)
Zobraziť komentár 15.07.2010 - 21:41:08
00
Má správny olej vplyv na tesnosť?Ja som tam strekol silikon a ide.Ešte to sfukovanie skntrolujem a bude.
Zobraziť komentár 15.07.2010 - 21:52:32
00
keyboard_arrow_up